***BUDDYNIEUWS!!!*** Juud is net in het ziekenhuis geweest, en omdat ze met vakantie gaan en daarom niet op dag 11 een echo kunnen laten maken start ze volgende maand pas met het inspuiten van de hormonen.... ***EINDE BUDDYNIEUWS!!!***
@juud: oh balen meis, das niet cool @lique: nee ben in shock haha, weet wel dat ik het geluid van mijn wekker lager gaat zetten want die gaat TE hard haha
@Juud, das balen meid!! Even een knuffel voor jullie!! @Jenny, haha!!! Doe dat maar ja!! Gewoon uit die wekker!! @Weer, hier is het trouwens prachtig weer...
Gut die Mylan toch he? Zo ineens heeft 'ie hem door! Mooi op tijd voor brusje komt! Waarom zet jij in godsnaam je wekker om 7 uur??
netjes hè setteke: ja mylan ging vandaag nog nar mijn moeder in utrecht, dus moest hem klaarmaken bas zou hem brengen
prachtige buik Jenny Ik heb net 1 plank van Suze haar kast opgeruimd, heb dus wel weer een pauze verdiend hihi
@ Juud: Balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Jenny: Om half 11, ja doei.... en dan om 7u echt niet....!!! Haha, groot gelijk!!! Wow, wat een mooi buikje! Netjes hoor! @ Petra: Profiteur...hihih! Nee hoor, meis, wees blij dat je mensen om je heen hebt waar je zo op terug kunt vallen!
hm zat nog in deel 3 oh wat een nette en mooie buik!!! juud wat een bagger nieuws zeg haha petra, ja dat is dan nog een voordeel hier ook niet veel wat ik kan doen, want het is een bende ben wel bezig met de garages te pakken krijgen, de gasinstallatie doet het niet goed. nou dat schiet dus niet op, moetenhet type weten, en dat weet ik niet, dus andere garage weer bellen, die is constant in gesprek we kunnen nu morgen langskomen in rijssen, kunnen ze proberen het uit te lezen (als ze dus de apparatuur er voor hebben) en als het wat kleins is kan het tussendoor, anders word het pas eind april hier word ik dus chagereinig van
spannend jenny en als je al geen krasjes had, krijg je die ook vast niet. ik heb nooit een striem gehad, kwam bij de eerste 7kilo aan, bij de 2e 18 en bij saf en anissa boven de 20 (ging helemaaaal los) ja heb het over de auto, en word daar zo chagereinig van he, ik zie dan gelijk visioenen van hele grote bedragen