De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow, wat lekker zeg!
    Wil ik ook!!!
    Hier iedere 4 uur....klokslag! Geen minuut korter of langer!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat raar dat ze je nog niet gebeld hebben of zijn langs geweest voor intake....Goed dat je zelf actie onderneemt!!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemiddag! kinderen liggen weer in bed dus mama kan even op het forum reageren. Hier een lekkere dag, manlief is ook vrij dus die is veel met de oudste op stap geweest vanochtend. Kon ik lekker wat in huis rommelen, zo is bijna alle was nu klaar en opgevouwen of gestreken. Ook heb ik net even gekolfd, vanaf nu gaan we wennen aan een flesje. En het ging super, had meteen bijna 200 cc. Dat ben ik van de vorige keer niet gewend, zeker niet de eerste keren. Maar wel fijn, ik ga vanavond weer naar repetitie van het koor waar ik bij zit, is er in ieder geval wat in huis mocht ze op dat moment wat willen drinken..

Hier trouwens vannacht een goede nacht gehad, was er gisteren al rond half 10 ingegaan en ze kwam om half 12 en 4 uur. Had dus voor de laatste voeding al even geslapen en tussendoor ook weer. En vanochtend was het half 8, netjes toch!

Evenstar, moest nu toch ook wel de signalen weer herkennen, maar het is wel makkelijker dan bij de eerste. Denk idd ook wel dat dat komt omdat het natuurlijk niet zolang geleden is..
    En als bij jullie verschonen voor de voeding beter werkt, gewoon doen dan!

Belliebel, hoe was je nacht?

Mama25, mooie spam weer van Devin.

Schatje, ook leuke foto's.

Pnirmal, lekker dat je zo'n goede nacht hebt gehad.

Tonka, wat een lekkere nacht zeg. En super dat je zus en neefje naar huis mogen, veel plezier bij het kraamschudden morgen.

Ladytijger, balen dat Bram zo slecht in orde is. En idd, als hij slecht gaat drinken zou ik ook even naar de HA gaan.

Guppekop, jij hebt gewonnen met de goede nacht! Jeetje, super!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    komt omdat daniel in den bosch is geboren, daar hielprik heeft gehad, in poederoijen gehoortest toen ik bij mn ouders zat, dat valt onder tiel en ik in tholen de controles wil. tiel zou dat doorgeven maar is niet gebeurd en aangezien hij morgen 4weken is tochmaar zelf gebeld

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

ff banner check...

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! ;)

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zo net even lekker aan het wandelen geweest heerlijk zonnetje schijnt volop wat knap een mens daar van op zeg!!

eerder op de middag al boodschapjes gedaan nou uh met 2 kids is het karretje al vol hahah dus Wesley lag tussen de boodschappen.

hier afgelopen nacht ook een goede nacht gehad half 2 fles en vanmorgen 7 uur weer dus gaat de goede kant op meneer jammerde wel om half 5 maar is dus toch weer gaan slapen gelukkig.

hier nog een foto van het treintje zoals we tegenwoordig aan de wandel gaan

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila doet mee aan de baby v/d maand verkiezing.

Willen jullie op haar stemmen? :D

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mmm helaas ik mag maar 1x stemmen heb net toevallig op bas gestemt.

Sorry..

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

jep heb gestemd ;)

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heb op Lila gestemd maar wel kut dat ik tussen twee feb-babes moest kiezen. Bas is ook leuk!!!

Pfff Renske is weer in haar eind van de dag stemming. We proberen nu in slaap wiegen in de slaapkamer, en haar niet verder overprikkelen. Ik hoop dat we morgen groen licht krijgen voor inbakeren en advies hierover. Maar zover zo goed, volgens mij is ze rustig, ik heb haar na nog een voeding (nummer 7 al vandaag???) wakker maar met knuistjes bij de oren en gapend in haar wiegje gelegd.

Rare nacht gehad, ik ben nu op serieus blokvoeden overgegaan en wat een verschil! Het schema is: voor de nacht helemaal leegkolven. Dan heeft ze meestal net gedronken en dan tank ik er zo'n 150 cc uit. Slapen (nu zonder bh, dat scheelt ook?), en 's nachts borst om borst, maar overdag in blokken van 4 uur. Dus 4 uur links, 4 uur rechts. En deze nacht: superzachte borsten, rustige drinksessies (wel 3 keer...) en geen stuwmeren aan melk.

Maar ja we zijn de stad ingeweest en toen had ze al honger toen we nog bij de Hema stonden, en toen begon ik toch wel weer erg te stuwen. Zucht, een soort van evenwicht BEGINT te ontstaan maar het is teer!

Trouwens, ZON... hier niet hoor! Groningen heeft wolken! :D

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Jodelahiti: Hier een maart mama ik vroeg me af hoe het met je ging maar ik zie dat ik je mag feliciteren. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN OLIVIER Gelukkig heb je niet meer heel lang bij ons mee hoeven kletsen. Geniet van je mannetje.

14. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ohhhhhh Benthe doet ook mee met de baby van maand verkiezing en is een feb. kindje...;) Zit lekker in de tummytub voor de foto.

Heb wel getracht de minimoney zelf te bestellen maar eerste;) pakketje was kwijt en tweede is ook nog niet binnen, twee weken geleden besteld en betaald..........Hoop dat ie er morgen is.

15. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    hier een huilend meisje, hardverscheurend zeg.
    Maar we blijven vol huilen, doe mijn best.
    En ik hoop zo dat ze nu in slaap gaat vallen.

Dat huilen doet echt pijn.
    De harde krijspieken lijken minder te worden, dus wie weet.....

Waar kan je stemmen? Via dit forum? Ga ff zoeken.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben je het zelfde aan het doen als ik vandaag?

Luier eten knuffelen spelen en dan laten slapen in wagen/wieg en dan weg gaan en dan terug lopen troosten en weer weg gaan, De drie rrr,s er in aan het doen?

Als dat zo is ik weet wat je bedoeld het is echt heel zwaar om het vol te houden maar we zijn met dag een besig gisteren al een poging gewaagd en nu vandaag echt door aan het zetten, er mee. Had de link van Evenstar gisten avond genomen over de drie rrr, en dat stuk gelezen maar wat is het zwaar er stond op dat het wel een week kon duren, Als ik dat maar vol houd want je hart bloed zeg maar,

Nou sorry voor mijn geklaag maar moet het nog even vol houden pffff

Groetjes weer. Patricia

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O ja ook mijn vraag waar kan je stemmen haha, Misschien zet ik me dochter er ook wel bij groetjes haha Patricia

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier met moeite, we kunnen er toch echt slecht tegen als ze in haar eentje zo ligt te huilen. Mijn man gaat dan met haar in onze slaapkamer (wij doen rooming in voor de eerste maanden), en wiegt haar in slaap. Het is gelukt, zowaar. Maar wel steeds een patroon: ik doe voeden, luier, voeden, even in de box, dan in de wieg, en dan maar hopen dat ze slaapt. Trouwens, 's ochtends valt ze na de voeding zelf in slaap en dan ga ik geen slapende baby's wakker maken he :D

Het is gewoon het belangrijkst dat ze niet overprikkeld zijn steeds. Dus wij doen niet meer rondlopen of meenemen naar de huiskamer waar de tv aanstaat, waar er 2 poezen aan haar gaan snuffelen, etc.

Overdag voed ik haar bij de eerste sessie zittend in de huiskamer, en dan liggend in de slaapkamer. Alleen als ze achteraf zelf nog wakker is, laten we haar in de box even rondkijken.

Maar zucht. Het eind van de dag is toch een onrustige Renske!

19. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    @ Patricia en Evenstar: ja zo ben ik ook bezig. Gisteren dit advies van wijkverpleegkundige gekregen. Maar sh*t wat is dat lastig zeg.
    Ben zo geneigd haar dan weer mee naar beneden te nemen, maar dan krijgt ze weer teveel prikkels.

Ze huilde al vanaf half 5. Toen kwam ik van mijn moeder weer. Thuis gevoed en in bed gelegd, weer huilen.
    Zojuist weer gevoed, ze zat de hele tijd te gapen, weer in bed.
    Maar ze is wel 15 min stil geweest, nu hoor ik haar al weer.....zucht

Ik kan op dit forum nergens vinden waar je kan stemmen, Lilalief?

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;)

Ja het is en blijft zwaar af en toe tijdens het slapen hoor ik haar en wacht dan een paar min en soms word ze wel stil en de andere keer zet ze het echt op een brullen, pak haar dan uit de wagen troost haar en leg haar weer terug en soms slaapt ze daarna gewoon, maar wat is het lastig bedankt nog voor die link we moeten gewoon even door zetten, we zijn geloof pas twee dagen er mee bezig maar een hart onder de riem ookvoor jou, En ja ik kan het nog slecht delen mag al blij zijn dat vriend lief nog een paar weken wil blijven anders zou ik het denk niet trekken dat door zetten. Groetjes en hoor morgen wel hoe het verder ook bij jou gaat;)

Deel Deze Pagina