hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. vannacht ging het weer iets beter met bram ik hoop snel dat de voeding gaat aanslaan want die krampjes mogen van mij enkele reis terug bij mij is sinds ik die streng weet ik wat het was ben verloren is het bloedverlies minder geworden. hoop nu wel dat het dan ook binnenkort gaat stoppen. maar ja ik zit nog in mijn stop week van de pil en echt ongi ben ik nog steeds niet geworden. 1 maandverbandje per dag kan ik niet ongi noemen. lilalief wat grappig dat je contact heb gezocht met de naamgenoot van je dochter. en dat ze helemaal in amerika woont belliebel mooie bank hoor evenstar wat vervelend die dromen. wat ik weet is dat dromen ook een soort uitlaatklep zijn van je gevoelens en over de dingen die je mee maakt. het nadeel is dat ze niet altijd duidelijk zijn en alles toch op een andere manier word laten zien. ik heb in het verleden wel een paar keer dezelfde droom gehad tot dat ik eindelijk begreep waar het over ging. toen kwam die droom niet meer terug.
Pffff aan dat laatste heb ik al genoeg, maar ja, idd hier moeten er ook wasjes en schapjes gedaan worden en staubjes gesaugt worden
ff bijlezen... @kleertjes:56/62, afhankelijk van merk. Gister tas vol van schoonzus gehad, alleen veel maat 74 @pampers: normaal maat 2, pas maat 3 omdat ze 1 en 2 niet hadden in frankrijk:x @msl: laatste voeding flesvoeding geven? daniel spuugt veel mider sinds hij het afgekolfd krijgt... drinkt rustiger dan @belliebel: kindje van bijna 2 die niet/nauwelijks praat... mijn neefje ook, gaat ook niet naar kdv ofzo (ook schippers dus is onmogelijk) maar bij hun ligt het volgens mij grotendeels aan het weinige aandacht geven aan de kids, meisje van bijna 4 praat ook bar slecht vind ik. waarom dat die kinderen hebben... i dont know @spuitluiers: hier 3 zaterdagen achter elkaar gehad... en doordeweeks bijna geen poep... @werken: heb ik hier geen last van, is inspringen op vrijwillige basis als het mij uitkomt en ik zin heb @devin: keigaaf zo'n overhemd! daniel heeft er ook maar passen nog niet @evenstar...euh... wat doe(n) jij/jullie snachts? niet veel slapen zoals ik lees... scheelt zoeken als we in groningen zijn... zoek de vrouw met de wallen @ladytijger: kop op! komt goed! @pasen: zondag aan boord gebleven, lekker rustig, daniel was toch al beetje van slag door zaterdag (lang weg en overal heen) en gister naar wim thuis, kerk, smiddags wezen wandelen met tantezegstertje van 3,5jaar en savonds bij zwager en schoonzus geweest @fles aanleren door partner: werkte hier niet maar zodra ik hem pakte zoals met BV pakte hij hem wel. Hier ook de Avent-fles, heb wel ander flesje (denk van kruidvat ofzo, gekregen) maar daar loopt de melk te snel uit met als gevolg spugen @strijken: heel weinig, eigenlijk alleen de doeken nog en als de kleertjes echt heel erg in de kreukels zitten @naamgenoot... ook eens kijken straks zo ben bij. nu als een gek opruimen, hopelijk vind ik dan daniels kleertjes weer
Even reageren hoor. Maar voor baby's heeft een KDV nog niet echt meerwaarde hoor. Het enige voordeel is dat ze misschien steeds dezelfde leidster zien maar van samenspel is nog helemaal geen sprake. Kinderen gaan eigenlijk was echt samen spelen als ze 2+ zijn, want dan beginnen ze het ook te begrijpen, daarvoor spelen ze meer naast elkaar. Ook is elk kind anders in de ontwikkeling, hier heb ik bijvoorbeeld Lisette die met 2 jaar sprak alsof zij een 3 jarige was en zij ging pas toen zij 2 jaar en 3 maanden was naar een KDV, daarvoor is zij alleen maar tussen volwassenen geweest omdat zij het eerste kind in de familie was! En zij is echt ontzettend sociaal! En ik heb een Marcus, van 19 maanden, hij spreekt nog helemaal niet duidelijk. Hij zegt papa mama en wat andere woordjes die alleen Fred en ik begrijpen, maar that's it. En dat terwijl hij wél onder de kindjes is! Hij leert wel eerder delen, dat weer wel ja. Het heeft dus niet altijd met het wel of niet naar een kdv/ onder de kinderen zijn te maken hoe de ontwikkeling verloopt. Maar ik ben het wel met je eens dat je je kind beter volledig naar een KDV kan sturen dan steeds naar een andere oppas met andere regels e.d.
Hoi hoi. Spring even in over dat dromen, Nu heb ik er haast geen last van maar toen ik Arun kreeg wel. Ik droomde dat ik hem kwijt was dacht dat hij verdwenen was ( Lag gewoon in zijn bedje). Deze dromen heb ik vaak gehad. Vandaar ik altijd zeg ben wel ziek geweest ( Zwaar overspannen laten we het daar op houden) En dacht dat ik geen moeder gevoelens had dus wel, Was onbewust dag en nacht met Arun besig, Ben zo blij dat ik het nu haast niet heb met Karishma. Dat betekend gewoon dat ik nu veel beter in me vel zit I hope so. Op af en toe een dag dip na en soms nog denken wat doe ik verkeerd. Maar heb gisteren besloten toch meer me gevoel te volgen wat Karishma betreft, De rrr. zijn weer begonnen en ze heeft net dik een uur lopen huilen in haar bedje o wat moeilijk weer was er bij gebleven ging was vouwen en af en toe aaien en wat zeggen. Maar ben er weer door heen en ze slaapt nu hoe lang dat merk ik dan wel maar ga het toch door zetten. En ze ligt voor het eerst te slapen in haar eigen baby bedje ga dat van af nu proberen overdag, In de avond kan ze dan nog in de wagenbak, Groetjes Patricia
Kleertjes karishma heeft nu nog maar 50/56 word wel krap dat wel ga dus ook richting maat 62, erg leuk heb veel jurkjes gekregen met die maat hoop dat het snel mooi weer word. Luiers nu nog maat een maar daar groeit ze echt uit op moment laatste pak op maken en dan richting maat 2. Kindjes praten mijn zoon Arun was ook een laat prater en praat nu nog moelijk heeft wel logopedie er voor en gaat voor uit. Spuitluierst tot nu toe nog niet gehad afkloppen. Pasen rustig op bezoek geweest fam, erg gezellig en leuk weer. Strijken wat is dat . Ben echt een slechte huisvrouwe haha. Naam genoot ook een zoeken hihi. Wie weet!!!! Ja kleren opruimen moet hier ook maar weer gebeuren komt goed haha ooitttt. groetjes weer..
Heeft hij geen sprongetje? Even uitleggen: Je moet rekening houden met de uitgetelde datum. Dus het eerste sprongetje komt 5 weken na de uitgetelde datum. Is je kindje een week te vroeg, dan komt het sprongetje als je kindje 6 weken is, is je kindje een week te laat geboren dan komt het sprongetje bij 4 weken... 5 weken 8 weken 12 weken 19 weken 26 weken 37 weken 46 weken 55 weken
Dromen zijn bijna niet letterlijk te nemen. Dromen zijn eigenlijk bijna altijd verwerkingen van de geest, en die komen in rare vormen. Ikzelf kan dromen niet uitleggen, maar ik ken wel iemand dat dat kan en zij heeft het echt elke keer goed, niet te geloven! Zij zei tegen mij dat dromen over de dood bijna altijd met het leven/een nieuw leven te maken hebben. En dromen over nare enge dingen te maken met angsten van jouzelf. Fred bijvoorbeeld droomde 1x dat hij op het hof stond waar wij woonden, het was donker en in het donker ware allemaal enge schimmen e.d. Hij stapte in de auto want hij moest naar Lisette toe (was toen een week of 3/4) om haar luier te verschonen, maar hij was bang voor die enge schimmen enzo, ook dat zij Lisette wat zouden doen. Maar hij keek naar boven naar haar kamer en daar was het licht, en dat voelde goed. Zij legde uit dat twijfels had of hij wel een goede vader was, en het allemaal wel goed deed met zijn kindje. Maar Lisette lag in het licht wat dus betekende dat hij in zijn onderbewuste wel wist dat het goed ging. Misschien kan ik haar eens vragen om jou droom uit te leggen, maar ik zie haar eigenlijk bijna nooit omdat ik nu geen auto heb...
Handig zo'n lijstje! Ik kan geloof ik ook rekening houden met een sprongetje dus.. (5 weken) Ach, hij mag van mij hoor! Zo lang ik nog verlof heb kan ik mijn complete dagindeling draaien om Olivier Ik ga effe eten en dan weer verder met mijn waslijst doe-dingen. Ben net wel lekker naar de stad geweest met Oli in de draagdoek. Met de bus. Was relaxed! En leuk!
Goeiemiddag allemaal, Nou hier een semi ziekenboeg gehad. Marcus heeft ook nog koorts gekregen, dus dat was wel sneu. Hij heeft nu enkele rode bultjes, maar ik kan nu niet thuisbrengen of het een uitslag is, of wat anders. Ff in de gaten houden dus! Ikzelf heb nog best last gehad van mijn keel, maar dat is nu gelukkig weer op zijn beloop! Gisteren was Fred jarig, zouden het niet vieren maar hadden toch een hok vol mensen die even een borreltje kwamen doen, zucht. Naja uiteindelijk was het wel gezellig hoor! De nachten gaan weer wat lekkerder op het moment. 23.00 laatste voeding en toen om 4 uur pas weer en toen kwam ze om 7 uur, dus ik vind het prima! Het is mooi weer, dus ga zo denk ik even een rondje wandelen, licht er even aan hoe Marcus zich voelt zo!
Goedemiddag! @ Pasen: NIKS gedaan!!!.......Heerlijk met zijn 3tjes geweest! Helaas is Aidan nogal van slag de laatste paar dagen, dus rust zat er niet in, maar het was wel ff lekker om gewoon met zijn 3tjes te zijn! @ Poepen: Hier om de dag......Vorige week heeft Aidan een keer er 4 dagen tussen laten zitten. Heb toen de fles wat warmer gemaakt + extra water toegevoegd, fietsbewegingen met beentjes gemaakt, buikje masseren..........Toen dat allemaal niet hielp heb ik als uiterste redmiddel een thermometer met een dot vaseline in zijn poeperdje gestopt.........half uur later....flats flinke luier vol...En wat was meneer toen opgelucht! (en mama ook!) @ Slapen: Ik ben nu bezig dmv via een schema te werken...Er zat namelijk een soort van regelmaat in maar de afgelopen week is het volledig op zijn kop gegaan en was de structuur ver te zoeken. Het ziet er nu zo (ongeveer) uit: 05.30.....fles + terug naar bed in puckababy 09.30.....fles + liggen in box/wipper/speelkleed 13.30.....fles + wandelen (daarna blijven slapen in wandelwagen) 18.00.....fles + in bad (om de dag) en slapen in bed in puckababy 23.00.....fles + slapen in bed in puckababy Het lijkt een soort van te werken....Hou iig die flessen strikt aan met af en toe ergens een half uur speling.......Aidan drinkt 150 water + 5 scheppen (4 standaard, 1 forte) @ Plannen voor vandaag: Vanochtend baby yoga gehad....Aidan was uberzoet! (yes!) Dadelijk voeden en dan heerlijk een stevige wandeling maken, wat een prachtig weer (helaas is het morgen alweer afgelopen)...Vanaaf als mijn man thuis is en Aidan in zijn bedje ligt ga ik ff flink boodschappen doen. Het is hier compleet leeg!!!
Voor degenen die de baby nog op hun slaapkamer hebben liggen (rooming in), hoe lang zijn jullie van plan dat zo te houden? Ik zat te denken aan t/m 3 maanden, maar soms wordt ik zo gauw wakker van elk kickje, dat ik twijfel om haar eerder op haar eigen kamertje te leggen. Ik leg haar dan wel eerst in d'r eigen wiegje, om haar langzaam te laten wennen.
wat een heerlijk weer he dames.h hebben jullie al gewandeld.. ik ga zo me maar eens buiten wagen. heb nog steeds wel een bagger conditie vanwege de narcose maar ja.
Zo pasen is weer voorbij! Lang druk weekend dus geen forum tijd he! En komende tijd weer puinruimen hier...wassen etc! pasen zooi opruimen haha! Hoe is het hier? Wat lees ik buddy hebben wij de waterpokken nu digitaal doorgegeven aan Marcus? Eva is er goed ziek van nu bij haar luier gedeelte is het vuurrood en een en al bultjes ZO zielig dus wij hebben de komende 2 nachten weinig geslapen en met Eva bezig geweest.. Daarom ben ik ook extra blij dat Bas lekker doorslaapt...die laat er gewoon nog steeds lekker veel uurtjes tussen ik zit dus ook op 5 voedingen ongeveer... En hij blijft sowieso bij ons slapen tot Eva 2 is (juni) en waarschijnlijk tot een half jaar..dit wiegje gaat ook langer mee.. En weet dan ook niet wat ik er mee ga doen.. En hij slaapt gewoon goed dus. Nou dames plannen hier...verder met puinruimen, Sem wordt zo gebracht! lekker in de tuin spelen terwijl mama opruimt.. Eva slaapt nu lekker Bas ook! maar die mag om 16h weer dus ja en ik hoor hem nu al duimen haha die twee hebben zich goed gevonden samen!! En dan is het weer koken, kids erin en dan ga ik wandelen met de buuf! Mooi weer voor nu dacht ik zo!! groetjes!