De Februari 2010 mama`s

Discussion in 'De mama's' started by ladytijger, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi zou wel nog toevalliger zijn als die 2 elkaar kennen:p:D.

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Das inderdaad we supergrappig:D. Raar idee dat er iemand om de wereld loopt met precies dezelfde naam als jouw dochter:p.

3. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben een combinatie van 1 dag kdv en 1,5 dag gastouder. Is lang verhaal, maar zal het proberen kort te houden ;).
    Hier in de buurt zijn op alle kdv's wachtlijsten. Hadden Jasmijn daarom op alle kdv's hier opgegeven (2 organisaties). We kregen toen meteen bericht van de ene dat er geen plek was. De andere zouden we pas later bericht krijgen, dit kdv is dicht bij ons in de buurt. Maar wel een massaal gebeuren met 8 groepen en een hele kleine buitenruimte. Gastouder was voor ons ook een optie, maar we vonden het zo jammer dat Jasmijn dan niet met zoveel kindjes in aanraking zou komen. Alle dagen naar het kdv vonden we weer te druk voor haar. Daarom besloten we toen om een combinatie te doen van kdv en gastouder. Bij onze gastouder van toen werden ook de kindjes van 2 stel vrienden van ons opgevangen.
    Uiteindelijk werd er net na de geboorte van Jasmijn een nieuw kdv hier geopend, maar 2 groepen op een kavel van 1.000 m2 met schaapjes, kipjes e.d. We hebben haar dus daar aangemeld en het andere kdv afgezegd. Maar de gastouder hadden we al geregeld, we hadden al kennisgemaakt dus die 1,5 dag hebben we zo gehouden.
    Jammergenoeg is onze gastouder er nu per 1-1 mee opgehouden ivm de verhoogde eisen, dus vandaar onze nieuwe zoektocht. Had ze nu ook wel alle dagen naar ons kdv willen doen, maar jammergenoeg zijn daar nu ook al wachtlijsten :(.

4. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik had Dinand ook graag nog langer bij mij op de kamer willen hebben, maar sinds 1, week terug ligt hij op zijn eigen kamertje. En ik moet zeggen dat ik wel veel lekkerder slaap nu.

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zat me net af te vragen hoe het met je was? Dus hoe is het :p?

6. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    En gastouder aan huis, deze ving dus op in haar eigen huis. We hebben ook wel een gesprek gehad bij iemand die bij ons in huis zou kunnen oppassen, maar deze wou het alleen "zwart" doen. En dat scheelt ons teveel geld als we niets van de belasting terug kunnen krijgen.

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dinand krijgt nu 5 flessen. 00.00, 06.30, 10.00, 13,30, 18.30. Soms wilt hij nog een flesje rond 16.50, dan komt hij rond 20.00 weer. Maar de laatste dagen is dit eigenlijk zijn schema. Hij krijgt flesjes van 165 cc en dit krijgt hij met gemak op.

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hier een leuk dagje bij mijn zus gehad. Heb nieuwe schoenen geshopt:D. Zus was erg blij met het cadeautje en heeft lekker kunnen oefenen met Dinand hihi:p. Vooral de poepluier vond ze eeerug leuk hihi:p.

We hebben megaleuke foto's van Dinand gemaakt. Krijg ze hopelijk van de week opgestuurd:D.

Nu ga ik eerst kolven, want de tietjes staan op ontploffen. Voel me net zo'n wandelende tijdbom momenteel:p.

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    nee, het was geen grapje ;)

PB me maar even!

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    Tygo ligt helemaal stil tijdens het slapen. Met of zonder puck-a-baby. Hij wordt wakker, gaat op zijn handjes sabbelen en na een tijdje gaat hij huilen voor een voeding. Dus hij slaapt gewoon rustig. Hij wil gewoon vaak eten.

Tja... hoe gaat het. Gisteren ben ik in het ziekenhuis geweest voor controle. Ik heb namelijk een auto-imuunziekte en die is nu actief. Dus dat verklaart een hoop. Moe dus... veel kwaaltjes nog steeds. Maar wel goed gehumeurd, dus dat is belangrijk!!

Enne Tygo doet het goed. Gisteren wezen wegen omdat hij nog zo vaak voor een voeding komt. Maar hij was in 8 dagen 210 gr aangekomen. Hij heeft dus geen honger. Het lijkt erop dat hij een man van meerdere, kleine maaltijden is ;)

Verder moet ik 19 april officieel weer werken, maar er is geen opdracht. Dus ik kom waarschijnlijk gelijk in de leegloop. Dus hoef ik niet te werken, alleen 1 dag per week naar kantoor.

Zo, ga nu ff verder lezen!

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    @boni: hoop dat jullie snel een gastouder vinden!

@evenstar: ja, je bent inderdaad nooit alleen thius, dus goed idee om naar werk te gaan. Dan voelt het ook wel logisch als ze naar de opvang gaan.
    Ik voel me altijd schuldig - die enkele keer - als ik thuis ben zonder kinderen. Nu in mijn verlof heb ik het wel gedaan omdat ik gewoon te gaar was.

Went echt vanzelf!!!

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    @Ninja: goed je weer te zien. Ja een narcose is echt een aanslag he?

@Belliebel: gaat wel goed met jullie he? Fijn om te lezen!

@Mamamia: wat heb jij een heftige tijd achter de rug zeg. Was Etienne al die tijd bij je? Wat fijn dat het de goede kant op gaat zeg!! Gelukkig komt de zomer eraan. Een zonnetje doet ook altijd veel goed!

13. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    Oh en gisteren heb ik mijn mirena gekregen. Was even de kiesjes op elkaar, maar toen was het weer klaar ;)

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    zo genoeg gel*ld zo vroeg op de ochtend. Ik ga even Levi naar school brengen en met Sven buiten spelen. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr

15. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ja angelsfire, mn oren tuten al van jou:D

@evenstar: we komen weer naar het hoge noorden:D morgen rond de middag groningen denk, rond koffietijd delfzijl

en tis weer veschoontijd hier...

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier een goede nacht gehad. Devin heeft om half 8 de laatste voeding gehad, toen even bij mij op mijn borst geslapen, heb hem toen slapend op zijn buik neer gelegd en meneer heeft geslapen tot half 4 :$ Daarna weer verschoond en gevoed en toen kwam hij weer om half 8 ;) lekker hoor, scheelt echt als je even een paar uur achter elkaar kunt slapen.
    Jaylinn daar integen is verkouden en werd dus wel wakker vannacht, maar na een slokje drinken ging zij ook weer lekker slapen. Verder is ze wel vrolijk, is alleen 's avonds & 's nachts dat het erger lijkt te zijn. Ga zometeen een lekker badje voor dr maken.

@ Plannen: wassen & drogen, vouwen & strijken, stofzuigen & dweilen en vanmiddag ff met de kids naar buiten.

@ Kledingmaat: Devin groeit langzaam naar 62 toe, shirtjes 56 lijken nu wat kort te worden en broekjes is wisselend, ligt beetje aan het merk.

@ Prikken: dinsdag krijgt Devin zijn eerste prikjes :( ben benieuwd hoe hij erop reageert.

@ boni hopelijk vind je snel geschikte gastouder

@ angel veel plezier buiten!!

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook een goede nacht achter de rug. Moet zo naar het CB toe waar Dinand zijn eerste prikjes krijgt. Ben benieuwd hoelang hij zal huilen. Vanmiddag even lekker naar buiten toe en nog even stofzuigen en een dweil er doorheen gooien.

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

@baby van de maand: Daar wil ik ook aan mee doen, waar moet ik wezen??? update: ik dacht dat je baby van het jaar bedoelde, van sky radio... maar dat is geloof ik nog niet he... haha...

Alle andere dames: bedankt voor jullie reactie, doet me erg goed!
    Ben ook blij dat het weer de goede kant op gaat, nu lekker gaan genieten:D

XxX

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik koop geen tweede puckababy omdat de "piep" tot 3 maanden is, en dan gaat ze al over naar de mini!
    Vind het zo zonde om voor een maandje er één bij te kopen..

20. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben jaloers op jullie nachten... Renske, onze lieve deugniet heeft wat nieuws bedacht... Zoals normaal heeft ze om 19:30 laatste voeding, en tukt ze de hele avond. Maar in plaats van 2:30 en 7:00, heeft ze tegenwoordig al om 12:00 trek, en om 4:00 en 7:00... bleeeeh! Dat zijn dus 2 nachtvoedingen, want tot 12 uur ga ik niet opblijven.

Zucht. Doerakje!!!

Share This Page