hey meiden hier weer terug uit het ziekenhuis met bram de huisarts had ons toch voor de zekerheid door verwezen naar het ziekenhuis. aangezien bram een zaagende ademhaling heeft die ook nog al snel is en daarbuiten hijveel hoest en niest etc. maar de kinderarts gaf aan dat hij gewoon een zware verkoudheid te pakken heeft die vanzelf weer over moet gaan. alleen moeten we wel opletten of hij wel voldoende blijft drinken. want vandaag was het drinken ook hopeloos. dus weer even afwachten. het schijnt zo te zijn dat baby`s in het eerste levensjaar zo`n gemiddeld 8 keer verkouden worden. nou dan hebben we nog 7 keer te gaan lilalief ik had ook al op lila gestemd
@ Evenstar hoop dat je morgen groen licht krijgt voor het inbakeren en dat het helpt!! Knufff Hier ook een onrustig mannetje Heb hem nu in dr draagdoek...
Zijn er hier nog meer kindjes die alleen op hun buikje in slaap vallen en slapen? Dominic is nu 6 weken oud en wil alleen op zn buikje slapen. Heb op zijn matrasje maar zo'n aerosleep gelegd....vind het doodeng....
Nee, hier een min of meer tevreden rugslaper... Maar wel weer de avond-hel, weer onafgebroken huilen, erg veel schoppen en slaan met de armpjes en beentjes, ook bij voeding, echt ik kan er even NIET meer tegen gewoon Zit hier te huilen in de huiskamer, en mijn man heeft haar nu in de slaapkamer. Elke avond is het zo, en ik zit gewoon met mijn handen in het haar. Overdag is ze hardstikke lief en rustig, wat doe ik nou toch fout? Net me de voeding ging het redelijk tot ik volgens de blokuren dus echt aan de andere borst moest beginnen, die was ook aardig aan het stuwen. Ik kolf liever niet af, maar laat het wel een beetje leeglopen met de hand (ik kan bij erge stuwing zelf de toeschietreflex triggeren). Maar zij was al onrustig en verslikte zich prompt. Toen weer krijsen en oooh ik voel me zo kut. Ik en die klote melkzee, wanneer houdt het nou op? Ik voel me echt superschuldig dat zij nu nog bozer/verdrietiger is. Sorry wat een ego bericht van mij
Ja nou PRECIES dat dus. Even stil, dan denk ik YESS... ze slaapt, en dan zie ik die lampjes van de babyfoon alweer aangaan en bleeeer!! Het zal wel een fase zijn. Morgen CB, hopelijk komen we met wat goede raad thuis. Want ik hou me niet echt aan de regels van die link, in die zin dat we haar niet laten brullen in haar bed (niet als ze echt heel ongelukkig is). Mijn man sust en wiegt haar op ons bed in slaap en doet haar dan in haar bedje, als ze zo overstuur is. We kunnen het allebei niet aan om zo'n ukje zo eenzaam te laten bleren, het gaat recht door mijn moederhart heen. En overdag huilt ze bijna niet gewoon, alleen als ik het eetsignaal heb gemist. Dat is meestal maar ene kick en ik ben er al, dan drinkt ze, verschonen we (oh dat vindt ze ook vreselijk maar dat vind ik niet zo erg, dat gaat weer over). Maar 's avonds is ze oververmoeid en houdt ze zichzelf wakker en kan ik nauwelijks zien of ze nou honger heeft of moe is. En een krijsende baby is echt amper aan te leggen.
sem maaide ook steeds met zijn armen en schrok steeds wakker. Ik heb hem toen s,nachts in een hydrofiel luier gedraaid en sins dat moment is het zoveel beter en slaapt ie lekker rustig. Ik heb nu een inbaker zak van me schoonmoeder daar heeft ie iets meer bewegingsvrijheid in maar kan zich niet wakker slaan met zijn handen. Ik denk dat ik z,n pucababy ga aanschaffel
Misschien kun je haar inbakeren. Dat heeft hier ook geholpen tegen het onrustig zijn. Het ziet er nooit zo leuk uit vind ik maar het helpt echt heel erg goed. Ik heb een simpele inbaker doek met klitteband. Ze zijn te koop voor 20 euro bij de thuiszorg. Geloof me het werkt echt. Meid volhouden hoor!
ja hier ook, zo heeft hij vannacht zelfs ruim 9u geslapen! hij is heel sterk in zn nek dus durf het sinds vd week wel aan, overdag is hij zo ook veel liever op het huiluurtje tussen 4 en 6 savonds na. de rest vd dag heel rustig
ik zat te denken vorig jaar rond deze tijd ben ik gestopt met de pil. En nu al een gezonde zoon in me armen. Eigenlijk best wel een wonder he.
Had gehoopt dat meneer wat langer zou slapen, maar helaas is mijn plannetje mislukt. Meneer kwam na 3 uur weer. Ik merk ook dat Dinand op zijn buik liggen erg lekker vind. Krijg hem als daarmee ook altijd in slaap.
He meis je komt er ook wel even vol houden, Ja te veel prikkels hier in huis kan ik het niet helemaal voor komen heb er natuurlijk nog een rond lopen, Die schiet er op het moment aardig bij in, Dus schult gevoel naar haar en schult gevoel naar zoon lief lastig, Maar we komen er wel ook jij meis kop op, Gelukkig kunnen we hier elkaar stunen en kunnen we elkaar misschien over twee drie dagen vertellen dat het enige nut gaat hebben, I hope so, Groetjes en tot morgen
Ja de nacht was wel oke. Had gehoopt dat hij wat langer weg zou blijven, maar dit was helaas niet zo. Hij had ook wel last van buikkrampjes, heb dus vandaag maar voeding gehaald tegen buik/darmkrampjes. Hopelijk werkt dit beter. Blijf het toch gewoon proberen, we geven de moed nog niet op.
Ja hier precies zo! Ik was uitgerekend op de dag dat ik vorig jaar mijn Mirena eruit liet slopen Echt een zegening, om zo snel zwanger te zijn en een gezond kindje te ontvangen, zo zie ik het wel!
De tijd vliegt voorbij. Had vanmiddag de zwangerschapstest van vorigjaar in mijn handen. Pfff weet het nog als de dag van gister. Ik ben overigens in april gestopt met de pil, ergens rond koninginnedag haha.
zo kan ik er wel 2hebben hoor dus kom maar brengen doen we wel nachtje dat wim moet sturen, heeft die er geen last van als er gehuild word. melk heb k ok nog wel voor hem
N'avond allemaal. Sorry ff ego-ën We komen net weer uit het ziekenhuis met Ylva... Ze heeft nu aan de andere kant in haar hals ook een knobbel zitten. Ik kreeg er bijna een hartverknettering van... De knobbel leek meer naar voren te zitten dan die aan de andere kant van haar hals. En hij was groeiende... dus ik dacht dadelijk ademhalingsprobleem of slik ellende... NEE!!! Maar het valt gelukkig mee... Ze blijkt nu aan beide kanten in haar hals een gescheurde spier te hebben met daarin een bloeding... 2 weken terug de 1e geconstateerd... ik weet niet eens meer of ik dat hier ben komen vertellen.. Ik ben nog al van slag. Ik hoop dat het verder bij iedereen wel goed gaat met de kleintjes. Dikke knuffel!!