ik werk 's avonds tot 02:00 dus hier doet papa het met afgekolfde melk..maar goed papa heeft het makkelijk ik geef de laatste voeding en ben 19.45 op mijn werk. en hij slaapt sowieso nog als ik weer mijn bedje in kom
Vind het wel jammer dat we m zo weinig hebben kunnen gebruiken. Vind m namelijk ook zo onwijs schattig. hihi. Maar ok. (Ik hoop mijn man over een jaar of wat toch over te kunnen halen voor evt nog een kleintje.... sttttt! niet door vertellen! 8) Hij wil er nu echt NIET aan denken)
Hier ook hoor. Eigenlijk altijd ongeveer even dik aangekleed als mezelf, met een dun dekentie over zijn buik/beentjes.
Hahahaha ik denk nu al : oh in de zomer van 2011 ben ik mss alweer zwanger van nr. 2 (shhhh). En zo leg ik ook de schattige kleertjes die niet meer passen weg "die zijn voor de volgende" hihi.
Mee eens. Ik ga vanaf nu ook echt op mijn gevoel af. Gister braaf naar mijn mama (hihi) geluisterd. Maar mijn instinkt had gelijk. Dit was echt! te warm. Meiden ik ga mijzelf even onder de douche gooien en daarna dochterlief. Doegie!
ja maar renske heeft ook meer dan genoeg om het warm mee te hebben haha Bas nog niet zo LOL en is echt een kou kleum hij vind het helemaal niets! maar goed bij een zonnetje gaat hij zonder jasje naar buiten in de wandelwagen maar nog wel een warm dekentje nu maar bij 20C ook niet hoor
Oh ja, toch nog even een vraag... ik lees de antwoorden straks even... Ik heb een dvd met babygebarentaal te leen gekregen van een vriendin. Iemand ervaring hiermee? Ik bedoel niet de dvd (alhoewel... iemand deze ook gezien) maar met babygebarentaal. Ik ben douchen! doegie! tot later!
haha hier dus niet meer hier is het zo van aahhh dat krijgt nu iemand anders aan.. heb het soms ook moeilijk als ik iets verstuur naar iemand... hopelijk kan ik met de rest (heb genoeg ) nog iemand blij maken die ik ken..dan kan ik het zo nog zien hier houd ik altijd de regel aan hetzelfde als wij maar wel het dekentje nog straks dus niet meer met zomer weer !
Nee ken ik niet? Maar heb bij Eva wel voordat ze kon praten wat gebaren geleerd..ik heb zelf ook met meervoudig gehandicapten en gebaren gewerkt.. Maar niet veel hoor alleen drinken en poepen enzo..eigenlijk wat voor haar toen belangrijk was en niet kon zeggen.. Het gebaar van drinken doet ze er soms nog bij maken nu maar hoe meer ze praten hoe minder dit word..
Helleuw! Net effe bijgelezen!! Wat een mooie foto's van Bas, Tygo (en de andere 2 kids van Angels!), Jaylinn en Ylva. Leuk hoor!!! Volgende kindje: Ik vind eigenlijk dat ik wel klaar ben met baren ik heb er 3, dat is wel genoeg vind ik. Maar... mijn man heeft het almaar over nóg een kindje. Hij wil er wel een klein broertje/zusje bij voor Olivier. Ik heb gisteren (toen we het er voor de zoveelste keer over hadden) gezegd dat we het volgend jaar nog maar eens moeten bespreken... Ik weet het nu gewoon nog niet. Gisteren per ongeluk onveilig gevreeën!! Gewoon pas daarna realiseren dat ik misschien wel vruchtbaar kan zijn. Jee zeg, dat werkt ook niet echt mee wat betreft het bovenstaande natuurlijk. Maar gauw een mirena aanschaffen! Moet trouwens sowieso snel want: ik las vanochtend in de krant dat ze anti conceptie misschien uit het basispakket van de zorgverzekening gaan halen! beetje opschieten dus, voor de zekerheid!
owww dan ga ik hier ook maar haast maken! want Bart moet nog knip knip doen haha nou ja dit jaar moet wel lukken...ze kunnen het dan toch pas van 01-01 volgend jaar doen? Maar goed je betaalt steeds meer en krijgt steeds minder vergoed snap de logica niet helemaal? Hier nog niet ongesteld..maarrr laatst had ik wel ineens een bloeding en bij het afvegen nog een beetje..en dat was het verder helemaal niet meer? en dit heb ik bij de meiden nog nooit gehad?? iemand hier ook gehad?vond het erg raar? zo van ben ik nu wel of niet vruchtbaar?! over luiertassen ik heb natuurlijk nog mijn geweldige roze oilily luiertas waar ik heel blij mee ben..maar nu zag ik op het CB hier een vrouw met een jongens luiertas en een konijn ofzo erop? the rabbit ofzo...maar krijg hem online nog niet gevonden kent iemand hem????
oww ik lees net dat het alleen om de pil gaat..die ga ik toch niet meer slikken ! Bart mag nu maar goed vind het nog steeds een slecht idee om die eruit te halen uit de verzekering alleen om geld te verdienen..er zijn genoeg mensen die weinig geld kunnen missen en dan op de verkeerde dingen gaan bezuinigen en dus ongewenst zwanger worden..en dan krijg je ook meer abortussen lijkt mij..ook geen goedkoop grapje!
hier is het: 4weken wel, 1week niet, 10dagen wel en nu sind maandag ook weer. kleine beetjes telkens, max 2maandverbanden per dag. ga het maandag bij de gyn maar ff navragen
Hier helemaal niks gehad. Alleen nu een heel, heel klein beetje door het plaatsen van de mirena. Vorige keren duurde het 9-10 maanden!!
Hoi! ben er weer. Ik gedouched. Kind gewassen en te laat nu met eten geven... Ben ongesteld geweest volgens de gyn. En heb nu mirena. Hoop dat ik wederom niet meer ongesteld word. Heb ik 4 jaar lang gehad.... eh dus niet gehad. Heerlijk! Over een jaar ga ik weer met man om tafel zitten... hihi. Mirena is er snel genoeg weer uitgehaald.... Begrijp wel dat je na 3 kids klaar bent met baren. Succes met beslissen over 1 jaar (hoop ik voor jou, ivm vrijparty van gister... hihi) Ga hier weer een wakker maken, ze moet nog eten. Lag zelfs bijna in bad weer te slapen. hihi
@ hier ook nog niet ongi geweest, alleen gister ineens wat rozige afscheiding, en veel slijm... van mij mag het wel wegblijven hoor!! Zou ik niet erg vinden... Bij Jaylinn was ik na de 6 kraamweken (zeg maar) 4 weken later werd ik gewoon weer ongi.
hmmm ok dus niet echt een ongi dan? maar ja waarom bloedde ik dan ff? vind het maar raar? bij andere dames idd min. 9 maanden niet ongesteld! nou ik ga alles hier weer klaarmaken! En met Sem en de bups op pad wat overblijven heet haha en daarna weer dumpen