Zanik er hier maar lekker op los hoor, we kunnen wel wat hebben. Diaree krijgen ze toch als de moeder teveel voormelk heeft? Hier gebruiken we ook infacol. Moet zeggen dat dit echt superspul is. Dinand loopt de hele dag door vieze stinkscheetjes te laten en laat boeren die zelfs paul niet kan maken hahaha. Van de week moest ik enorm lachen. Paul haalt zijn neus op en zit me vreemd aan te kijken. Zegt hij: Je loopt te stinken, jeeetje ben je rot van binnen? Ik zit hem een beetje vaag aan te kijken. Als ik zeg dat ik het niet ben, gaat hij bij dinand ruiken. Hahahaha die kop die hij erebij trok...geweldig
@ Belliebel! Whaahahah! DIe dochter van ons die laat ook winden als een volwassene. Mijn man was mij ook al de schuld aan het geven. Whaha! En Ze lijkt van die knobbels niet echt veel last te hebben. Behalve dat als we geen oefeningen met haar doen ze een stijve nek kan krijgen. En dat ze die dan niet meer kan gebruiken (schrok ik wel van).. dus... wij doen braaf oefeningen met haar. En ze lijkt daar ook geen problemen mee te hebben. De scheet!
ah dondersteen, jij ook al aan de slabben, hier ook! euh bellie... geen rotte melk geven he evenstar, hoe zorg jij er dan voor dat met voeden jouw kleren droog blijven?
Ja, daarom kolf ik dus een keer per dag leeg, en doe ik aan blokvoeden. Hier ook infacol, goed spul he!! Veel scheetjes en boeren, echt soms windkracht 10 met die boeren, dan kijkt ze er zelf zo trots bij Maar ja, de diarree is er niet door verholpen. Jammer dat ze juist nu weer diarree had, ik had juist zo goed zitten blokvoeden Gewoon volhouden dus.
zowhee! uitgehongerde jongen hier, heel de dag niks gehad! hm, zelfde ongecontroleerde spiertrekkingen als zn vader luek he die stormen dacht dat ik net luier vol zou hebben, zo klonk het. maar was blijkbaar maar 1 natte scheet
EHm... meisie hier aan de flesvoeding... maar eh... ook diaree. hoort het dan vast eh... steviger te zijn? Ik dacht dat het zo hoorde... morgen trouwens voor het eerst naar het consternatiebureau... ben benieuwd hoe en of ze gegroeid is en qua gewicht... hoe het nu is... Manlief heeft vrij genomen om mee te gaan. Lief he?
ik ga poging tot slapen doen als daniel doorslaapt als ik hem in zn wieg leg, hij heeft zn buikie weer vol.
Ik ga denk ik ook maar afsluiten... manlief is al naar bed vertrokken.... ik ga volgen Truste allemaal!
Ik hoef 's nachts ook niet te kolven. Heb dan 's morgens ook niet enorm veel last van stuwing. Moet zeggen dat ik dit al wel vanaf dat Dinand 9 dagen was heb gedaan. Hij kwam op dat moment in het ziekenhuis te liggen. Alleen vanmorgen had ik wel weer last van stuwing. Ook voor het eerst sinds weken weer. Moet zeggen dat dinand nog amper aan de borst ligt. Vind hem enorm veel spugen als hij aan de borst heeft gelegen. Heb het gevoel dat heel zijn voeding er dan uitkomt. Ik kolf het dus nu af en krijgt hij het per flesje. Jammer vind ik het wel, want ik mis wel die intieme mama en zoon momentjes. Daarom knuffelen we overdag maar even extraveel
Hahaha, tja ach, beter zo dan dat er helemaal niets uitkomt. Gelukkig dat ze er geen last vanlijkt te hebben. Hopelijk is ze er snel vanaf, lekker blijven oefenen.
Rotte melk, ik, hihi zal eens kijken of er een houdbaarheidsdatum op me tiet staan, anders ga ik maar eens nieuwe kopen hihi.
Haha ja soms lijkt dinand ervan te schrikken hoe hard hij kan boeren. Best lastig de diarree. Je hebt sowieso al last van dunne luiers met BV, maar als dat dan nog dunner is dan dat lijkt me dat niet prettig.
Hier ook 1 die morgen naar het CB mag. Ben heeeeeeel benieuwd wat die kleine weegt...denk dat hij wel goed gegroeid is. We zullen zien.
Pfff jajajaja ik ga ook me bed al in hihi... Zit hier een beetje tegen mezelf aan te praten. Ach als ik ooit eens schitzofreen wordt weet ik waar het aan ligt. Slaap lekker allemaal, hopelijk voor ons alle een goede nacht zonder winderige, boerende, stinkende en huilerige baby's. Ooh te vroeg gezegd, de mijne hoor ik bleren hihi... Toedels
Oh! Ik wst niet dat er nog iemand van ons meedeed! Bas van de Krakertjes? Sorry Gewoon lekker stemmen op Bas ook hoor, ik doe mee voor de lol, no hard feelings! Er zijn zoveel lieve, leuke en mooie baby's, en daarnaast reclame makende mama's die al mega veel stemmen hebben.
@ consistentie van poep: het is altijd dun maar niet waterig. Met diarree is het waterig en loopt het zo de luier uit als het veel is. @ drooghouden kleren: nou, NIET. Ik hannes bij zittend voeden altijd eerst een hydrofielluier aan mijn bh, zodat ze daar overheen ligt, want het loopt ook uit haar mond omdat er teveel tegelijk in komt. Voor mij dus geen keurige geruisloze voedingen bij de Hema onder het genot van een kopje koffie @ slapen, Renske is alleen om 1 uur en 5 uur geweest, en nu hoop ik dat ze straks nog eventjes wil drinken, want we moeten om 9 uur bij het CB zijn, dan zou ze net hebben gedronken denk ik. Heel vervelend als dat er tussendoor gaat, anders moet ze heel lang wachten. Tot later! En goedemoggel!
@ Evenstar heel veel succes bij cb!! hopelijk krijg je groen licht en helpt het inbakeren. @ Hier een redelijke nacht gehad, Devin kwam 2x en had ook last van krampjes. Hier dus ook aan de infacol. Ook heb ik zn handjes langs zn lichaampje en een hydrofiele doek eromheen, zo ligt hij een stuk rustiger en slaapt hij ook. Dus ook maar miss gaan inbakeren. Volgende week maar eens over hebben, moet dinsdag naar cb. Ik voel me niet zo lekker, hoofdpijn en buikpijn blehhh!! Hoop niet dat ik ziek word! Devin is ook verkouden aan het worden... Jaylinn ook