Oh, fijn fijn fijn! Wel geweldig dat hij het zo leuk had gehad en nog fijner dat hij het ook heeft ervaren aan hoe weinig je verder toekomt op zo'n dag...
Oh dat kan ze hier ook, van die lekkere stinkende winden. Ruikt ook heel anders als een poepbroek.. niet te zuinig...
hey meiden, ninja wat onzettend kl*te dat je weer in het ziekenhuis ligt. volgens mij kunnen wij elkaar wel de hand schudden. we hebben nou niet echt een bepaalde leuke kraamtijd. ik moest vandaag weer terug naar de huisarts. nou zijn het waarschijnlijk mijn kniebanden en ik mag zeker wel 6 weken aanhouden voor het herstel. dus mijn werk maar opgebeld dat ik voorlopig niet kan werken. ik moest namelijk 26 april weer beginnen. misschien dat ik wat administratie kan gaan doen op at want in ze zorg staan gaat niet lukken. het zit hier dus ook nog steeds niet mee. het ergste vanalles blijft dat ik niet voor bram kan zorgen. want met krukken lopen en een baby gaan niet goed samen. mamamia leuke foto hoor. mama25 leuke foto van devin. echt super stoer dat petje. belliebel fijn dat je borstvoeding meer lijkt te worden. angelfire. het is snel voorbij gegaan he de verloftijd?
GEtver de getver! Ninja ik hoop dat je snel weer beter bent! En dat je dan mag genieten van je zwverlof. Wat jammer (zacht uitgedrukt!) dat het allemaal zo bagger gaat nu. dikke knuffel!
Ladytijger, wat bagger van je knie! 6 weken?!? Hoe doe je dat nu met Bram? Heb je hulp in huis? hoe dan ook beterschap en heel veel sterkte! dikke knuffel!
@Dondersteen. Dat is schrikken zeg!! Lijkt mij heel erg eng om te zien. Wel fijn dat de knobbels minder zijn geworden. @Ladytijger. Balen zeg! Kan je al wel wat beter voor je kleintje zorgen? Of kan je niet eens staan? Hier gaat alles goed. Gisteren op visite geweest, ze gedroeg zich voorbeeldig, even bij mij op de arm geslapen en verder bij fam op de arm gezeten. 's avonds met haar in bad gezeten, daarna viel ze als een blok in slaap. Ze sliep van 1800 tot 03.30 echt heel erg lang. Daarna tot 8.15 en toen tot 12.15. En van half 2 tot in elk geval nu, heerlijk zeg. Waren voor Jorinde natuurlijk ook uitputtende dagen. Vanmorgen probeerde ik haar gebrabbel op te nemen, spuugde ze net met een enorme boog over zichzelf en mij heen, hahah staat op film. Gelukkig doet ze dit niet zo vaak. Vandaag heeft ze amper gehuild, heerlijk. Nu weer echt van mijn mooie meisje genieten.
@ bhappy: Wat fijn dat het nu weer beter gaat....En wow, lang geslapen heeft ze. Maar zoals je zelf al zei: het is voor haar idd uitputtend geweest!
Net even gewinkeld! Heb superleuke kleding gekocht!!! Aidan heeft zich voorbeeldig gedragen! Hij is nu wakker, en is om zich heen aan het kijken....
Heb vandaag de knuffels van mijn meisje ff gewassen, ruiken nu weer fris en zien er weer fris uit haha. Ze loopt er nu trots mee rond, en ruikt er de hele tijd aan. Mijn kleine popje. Heb vandaag ook 2 staartjes gemaakt, en ze zitten er nog steeds in, normaal haalt ze ze er namelijk snel uit. Zal haar zo ff spammen met staartjes @ dondersteen wat een goed nieuws!! @ Bhappy lekker dat ze zoveel geslapen heeft!! Nu weer lekker van haar genieten. Merk dat als ik Devin 's avonds in bad doe of met hem ga douchen dat hij 's avonds dan langer en dieper slaapt, die hou ik er in dus!
Heb je dat nu al gepland staan? Ik moet me melden als ik ongesteld ben, dan is ie makkelijker te plaatsen omdat de baarmoedermond iets openstaat!
Idd na het bad slapen ze meestal sneller dieper en langer. Elke avond gaat Karishma voor haar laatste fles in bad, En meestal slaapt ze daarna als een roos. Mag toch al niet klagen qua slapen. Van rond tien in de avond tot zeven in de ochtend en vaak dan nog door tot tien uur in de ochtend. Alleen overdag is het nog vaak een ramp hihi. Vandaag voor het eerst gekookt met Karishma in de keuken zij op de vriezer in wipper ik aardappelen schillen vlees bakken haha en maar gekken bekken trekken ik, Ja ik ben er nog ben niet weg blablabla. Nu slaapt ze even en ze wilden weer de speen niet, En ben nu stout geweest heb hem even in de limonade gedoopt en het werkt haha ze slaapt lekker even in haar wippertje op de bank. Ja weet bed is beter maar zo is het even goed probeer het wel steeds. En Bhappy gelukkig spugd je dochterje gelukkig niet zo vaak, Karishma bijna elke voeding. maak haar fles al dikker, denk dat ze een licht geval van ruflex heeft, Maar hoop dat ze er snel over heen groeit. Even gedult dus. Groetjes weer en tot tikkens
Lila heeft er ook fysio voor, ze kijkt het liefst naar recht en d'r bolletje is ook afgeplat. We leggen haar overdag vaak in een zijslaper op haar zij, het is echt al een stuk minder geworden! Wat ook helpt is op de bank leggen tegen de rugleuning aan, als ze dan de "verkeerde" kant op kijkt, is er niets te zien!
Hoi! Ik krijg van een paar van jullie vragen over het afvallen. Ik heb het nog even nagezocht. als je kindje ouder is dan 2 maanden, mag je 500 - 750 gram per week afvallen zonder dat er afvalstoffen in de melk komen: Vereniging Borstvoeding Natuurlijk