leuke foto's! Devin heeft de prikken goed doorstaan. Hij is ook goed gegroeid, hij weegt nu 5690 en is 57 cm lang. Kreeg ook weer complimentjes omdat het zo goed gaat. Werd alleen wel aangeraden om met Devin te gaan zwemmen en hem 's avonds te masseren omdat hij nogal sterke spierspanning heeft...
Succes futuremama, ik weet hoe het is helaas met een huilende baby.. ik hoop dat ze de oorzaak snel vinden!! (bij jullie al aan koemelkallergie gedacht? Lila spuugde daardoor ook heel veel!)
Goedemiddag, @ Ninja: Succes met de onderzoeken! @ Angelsfire: Hoe is het nu met Sven? @ Lilalief: Wat fijn dat het moederen je nu een goed gevoel geeft! Balen van je buikgriep, beterschap! @ Mama: Fijn dat het zo goed gaat met Devin! @ Mammamia: Wat heerlijk dat etienne zo goed doorslaapt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? @ Voedingen....: Mijn schema zag er zo uit: 05.00 - 09.00 - 13.00 - 18.00 - 23.00 Maar Aidan komt sinds een aantal dagen om 03.30 ipv 05.00 (en kan dan echt niet uitstellen omdat het echt gillen is ipv jengelen) en met de voeding van 23.00 moet ik hem wakker maken.......(hij slaapt dan supervast....) Het mooiste zou natuurlijk zijn dat Aidan zelf om 23.00uur wakker wordt voor de voeding en zich dan pas weer om 06.00 meldt.... Iemand tips wat ik kan doen?
Hoi hoi denk dat naar de vier flessen gaan wel goed is. Had toevallig net het cb aan de tel voor me dochtje. Ze moet er nu nog vijf maar kan over een maand ongeveer naar de vier, en ze is nu zeven weken en van jou is 11 weken dus het kan wel kloppen. En dat door slapen is ook goed. Mijn dochterje slaapt van 22 tot 7 uur in de ochtend en die heeft nu vijf flessen. Mij is ook verteld als ze een keer wat laten staan het niet erg is dus geen zorgen. Net idd even overleg gehad met cb. Over het spugen van Karishma, had net een voeding geen Johannespitmeel gedaan en ja wel de helft van de fles ging er weer uit, Ga nu over op andere voeding die A.R.1 voor spugende baby,s daar zit het pitmeel al in dat scheel al iets dan steeds er bij moeten doen en dan last hebben van klontjes enz. Morgen ook afspraak bij ha. Even na laten kijken of het toch niet ruflex of verborgen of gewoon een klepje dat nog niet goed sluit. Gewoon even na laten kijken dus kan geen kwaad. Ik ga weer ze word weer wakker, Maar mag echt niet mopperen. Zeker omdat ze s nachts door slaapt. Groetjes weer
Met Sven gaat het wel aardig geloof ik. Vanmorgen begon hij echt op te knappen (met paracetamolletje) maar nu net na een tripje naar het consultatiebureau en de supermarkt is hij finaal gevloerd. Hij ligt dus lekker in bed. Ik heb Tygo gewogen. Iedere keer groeide hij prima, niets op aan te merken. Maar de afgelopen week was hij dus wat minder hard gegroeid (50 gr in een week, en eerst was het steeds meer dan 200 gr in een week). Begonnen ze gelijk te piepen over de borstvoeding. Ja daaaagggg.... een weekje iets minder groei. Als ik hem voor het wegen had gevoed in plaats van erna was het dus al weer een ander verhaal geweest. Hij doet 't prima. Is lekker aan het bewegen en slaan naar speeltjes. Ik maak me dus geen zorgen. MAar nu moet ik volgende week weer komen wegen natuurlijk
hier gaat het slapen ook goed maar heb zo een moeite als hij rond 5 uur wakker is. Zou ook graag willen dat hij tot 7 uur doorslaapt maar dat lukt helaas niet. Sidar is nu 9 weken oud. voedingschema: 05.00, 08.30, 12.00, 15.30, 19.00, 22.00
melek bram slaapt ook nog niet door die krijgt zijn laatste voeding rond 23.30 en komt gewoon weer om 4.00. dus het is dan toch niet zo gek dat sidar nog niet door slaapt hij is toch nog even wat jonger. ik zou willen dat bram van 22.00 tot 5.00 zou slapen belliebel. ik heb al eens mijn re knie 3 keer uit de kom gehad en ik heb 3 operaties aan die knie gehad. dus ja ik was wel erg bang dat het nu ook weer mis zou zijn met mijn li knie. maar ja ik hoop dat het ook met 6 weken klaar is. trouwens een leuke foto van dinand. mama25 fijn dat devin het goed doet. en zwemmen is toch ook erg leuk met die kleintjes. angelfire, oei wat eng zegt dat sven zijn temp zo hoog was. gelukkig dat het nu weer wat beter gaat. en dat dat tygo wat minder is aangekomen is toch helemaal niet zo erg zolang hij daarna gewoon wel blijft aankomen. wij zijn net terug uit het ziekenhuis. bram moest voor controle naar het ziekenhuis. ze waren dik tevreden. en onze kanjer heeft er gewoon een halve kilo aangegeten in 2 weken tijd. in de lengte was hij niet gegroeid. dus de score is nu 5490 en 59 cm lang. pnirmal, wel fijn dat je dochter met die andere voeding minder spuugt. hopelijk heeft ze geen reflux maar dat zal je morgen van de ha wel horen. ninja heel veel sterkte toegewenst met al die onderzoeken. fm wat erg dat ze noa verdenken van een reflux hopelijk kunnen ze daar wat aan doen. zodat je weer een mooi vrolijk meisje heb. lilalief wat fijn dat je nu weet dat die honger van die pillen kwam. he ligt gelukkig niet aan jouw zelf. hopelijk gaat die honger nu weg.
Hallo! Hier een onrustig dagje... veel darmkrampjes en vaker dan normaal willen drinken. Maar nu ligt ze toch even rustig in de box.. kan mama even eten. Wel een goede nacht gehad trouwens, ze heeft tot kwart voor zes geslapen. Maar ben wel moe vandaag.. raar. Wel gisteren druk geweest voor het bezoek van mijn collega's, misschien komt het daar nog van. Maar was wel erg gezellig! Lilalief, mooie foto! Hoop dat Lila snel weer opknapt. En gelukkig kon de HA je helpen. Angelsfire, ben blij dat Sven weer opknapt. En bah een teek.. brr. Kan begrijpen dat je je daar zorgen over maakt. En trouwens: wat een geweldige opmerking over de trap haha! Dat wegen is héél herkenbaar van Jasmijn, toen ging ik ook heel vaak en zat dan soms net in een dipje van de groei. Ik meteen onzeker.. terwijl ze dan vaak de volgende keer het dubbel en dwars had ingehaald. Dus dat was mijn goede voornemen dit keer: alleen wegen als ik echt naar het CB moet. Bwtje, mooie foto van papa en Bas. Stoere gympjes ook. Belliebel, ook al collega's op bezoek gehad lees ik, leuk! En lekker dat je man vrij had. En ook mooie spam. Maar jij ook al een huilerig kindje, ze steken elkaar wel aan vandaag Pnirmal, oogje: heeft Jasmijn ook veel last van gehad, kreeg hier de tip om afgekoeld gekookt water te gebruiken en te vegen van buiten naar binnen (naar het neusje toe). En succes morgen bij de HA. Jodela, ook al regeldagje lees ik. En mooie gaapfoto! Mammamia, ik zou even bellen met het CB, niet zoveel verstand van flesvoeding hier. Ninja, sterkte met alle onderzoeken. Hé FM, welkom terug! Vervelend van de reflux. Ik hoor altijd wel goede verhalen van de osteopaat, dus zou het zeker proberen. Mooie foto's. Mama25, Devin doet het goed! Zal de lijst zo even aanpassen. Knorretje, en als je wacht wanneer hij komt bij de voeding van 23.00 uur, wat doet hij dan? Melek, jammer dat hij nog niet doorslaapt, maar goed, dat komt vanzelf. Gewoon zijn schema volgen en dan krijgt hij het vanzelf wel door. Ladytijger, jeej Bram groeit goed zeg. Lekker!
De februari 2010 mama's Boni001 ------- Mirthe -- 09 februari - 2.730 gram - 47 cm Belliebel ----- Dinand -- 03 februari - 2.850 gram - 48 cm Jodelahiti ---- Olivier - 06 maart ---- 2.990 gram - 49 cm Pnirmal ------- Karishma- 21 februari - 3.002 gram - ?? cm Knorretje84 --- Aidan --- 14 februari - 3.320 gram - 50 cm Angelsfire ---- Tygo ---- 27 januari -- 3.330 gram - ?? cm BWtje --------- Bas ----- 02 februari - 3.720 gram - 49 cm mammamia ------ Etienne - 27 januari -- 3.800 gram - 53 cm Mama25 -------- Devin --- 17 februari - 3.840 gram - ?? cm Evenstar ------ Renske -- 08 februari - 3.840 gram - 50 cm 1Dondersteen -- Ylva ---- 11 februari - 3.900 gram - 50 cm dennismartine - Steyn --- 12 februari - 3.940 gram - 51 cm Bhappy -------- Jorinde - 20 februari - 4.000 gram - 52 cm Guppekop ------ Daniël -- 11 februari - 4.120 gram - 51 cm Agenda April 13 - dennismartine CB voor Steyn 14 - dennismartine nacontrole 15 - 2e keer cb + inenting 19 - Angelsfire - verlof afgelopen 20 - Pnirmal 2e afspraak CB om kwart over 11 plus eerste prikken 23 - boni001 - Jasmijn jarig (2 jaar) 29 - Angelsfire - consultatiebureau Tygo Agenda Mei 10 - Mama25 met Devin naar het CB 10 - Boni001 met Mirthe naar het CB Maten en gewichten Gewicht/Lengte met 1 maand Belliebel Dinand ---------- 3.185 gram - 51 cm Jodelahiti - Olivier -------- 3.800 gram - 51,5 cm Pnirmal - Karishma ---------- 3.810 gram - 52 cm Boni001 Mirthe ------------ 3.910 gram - 51,5 cm Angelsfire - Tygo ----------- 4.280 gram - 54 cm Knorretje84 Aidan --------- 4.290 gram - 55 cm bwtje Bas ----------------- 4.370 gram - 56,5 cm 1Dondersteen - Ylva --------- 4.380 gram - 54,6 cm Bhappy Jorinde ------------ 4.430 gram - ?? cm Mama25 Devin -------------- 4.510 gram - 53,5 cm mammamia - Etienne ---------- 4.650 gram - 57 cm Guppekop - Daniël ----------- 4.900 gram - 56,5 cm dennismartine Steyn ------- 5.120 gram - 57 cm Evenstar Renske ----------- 5.480 gram - 56,5 cm Gewicht/Lengte met 2 maand bwtje - Bas ----------------- 4.610 gram - 58,5 cm Boni001 Mirthe ------------ 5.030 gram - 55 cm Angelsfire - Tygo ----------- 5.160 gram - 57 cm 1Dondersteen - Ylva --------- 5.340 gram - 59,5 cm mammamia - Etienne ---------- 5.600 gram - 60,5 cm mama25 - Devin -------------- 5.690 gram - 57 cm Evenstar - Renske ----------- 6.410 gram - 59,5 cm Aanpassingen? PB even naar boni001
Nou, Sven weer met 40,2 graden koorts uit bed gehaald. Hij was ook aan het ijlen. Heel zielig. Ik vroeg of hij pijn had, wees hij de rand van het bed aan. Ook was hij bang voor de boekenplank. Hij was helemaal aan het rillen van koorts en angst. Gauw maar weer een paracetamol gegeven en mee naar beneden genomen. Huisharts gebeld, maar we mogen het nog steeds aankijken. Ik hoop dat hij zo wel iets opknapt, want hij moet mee Levi halen op de BSO
Is meestal zo tegen de avond dat de koorts weer opkomt. Hoop idd dat die weer snel opknapt. Sterkte er mee. Zo Karishma ligt even in haar bedje ben er even helemaal beu voor een paar min niks is goed vandaag. Denk ga maar eens even in je bedje jengelen kijken of ze daar eens in slaap gaat vallen, En anders over een half uurtje er weer uit want langer kan ik het niet aan dat gehuil. Ben geen ontaarde moeder hoor hihi, Maar ze is aardig aan het jengelen vandaag.
Niet raar dat moe zijn, We zijn allemaal nog geen twee tot drie maanden geleden bevallen en voor sommige is de nachtvoeding nog steeds aan de gang. Mag wat dat betreft echt niet klagen. Groetjes en ty
Nog even een foto van gisteren: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture19355.jpg Lachen!
Vandaag was m'n vader op het dak aan het werk.. wat een lawaai zeg! (we wonen in een bungalow) Lila kon er niet van slapen. Ik ben daarstraks samen met haar in ons bed gaan liggen, zodat ik er steeds was voor haar, en konhet speentje steeds terugeven als hij uit haar mondje viel. Uiteindelijk belandde ze in een diepe slaap en ze ligt nu nog steeds in het grote bed. Armpjes in de lucht, totally knocked-out. Ze had om half 4 al moeten eten maar ja.. toen ik d'r buikje wreef om te kijken of ze wakker werd trok ze met d'r oogjes dicht zo'n moeilijk gezicht van; laat me slapennnn!! Dussss.. ik wacht nog even geduldig tot mevrouw de slaap uit heeft..