Dinand wil ook wel eens door blijven huilen, meestal zit er dan een boertje dwars of een enorme scheet. Als hij nou last heeft van darmkrampjes kun je zon hotpakje op zijn buikje leggen(zo'n zakje met dat blauwe gel erin). Deze tip kreeg ik mee vanuit het ziekenhuis. Bij dinand werkt dit erg goed. Je kunt ze gewoon bij de apothee/.drogist krijgen.
Hihi dit doe ik ook vrijwel iedere ochtend, de pfaffs zis best leuk om te kijken. Hier ook zo het huishouden doen, vanmiddag CB en hier ook vanaaf kraambezoek
Thnx voor de tip! Meestal als er een boer/scheet dwars zit helpt het om Aidan op mijn buik te leggen en over zijn ruggetje te aaien.... Maar gisteren was hij ontroostbaar en zo moe!!! Maar gelukkig gaat het vandaag goed....
Hihihi jups, maar zit nu in het zonnetje, best warmpjes zo achter het glas, denk dat mijn melk nu wel gaat bederven.
Plannen voor vandaag: Meneer zal rond half 2 komen voor eten...Daarna lekker een eind wandelen, even frisse lucht....Vanaaf op kraamvisite bij donder....
hey meiden even een ego bericht. het gaat namelijk nog niet erg lekker met bram is alleen maar aan het kreunen en snotteren en eten geven is een drama. ik ben blij dat hij in 3 kwartier 50 ml heeft gedronken en dat al zo moeizaam. van de kinderarts moesten we het een paar dagen aankijken maar ik vind dat zo moeilijk. ik heb gewoon de ene na de andere huilbui. straks naar de gyn voor na controle en daarna voor manlief op controle naar het avl ziekenhuis en in de tussentijd bram steeds proberen te laten drinken. sorry dat ik even op niemand reageer. als het weer met bram beter gaat dan zal ik wat meer gaan reageren.
Hoe die kleintjes het kunnen volhouden he... Gelukkig gaat het vandaag een stukje beter, wij komen er wel met zijn alle8).
Meid het geeft helemaal niks. Dat de kleine zo moeilijk drink is rot. Hij moet toch echt wel voldoende binnen krijgen. Als je het nou echt niet vertrouwd, gewoon de dokter bellen hoor, luister goed naar je moedergevoelens.
Nou nu ga ik echt wat doen... Mijn zus staat vanmiddag op de stoep en moet nog afwassen en stofzuigen en de was opruimen en naar het CB hihi. Oh en dinand voeden, das toch wel het belangrijkste van alles.
Jeetje meis zit niet echt mee he? Als je het niet vertrouwd gewoon dokter bellen hoor!! Daar zijn ze voor!! volg je gevoel. Hoop dat je mannetje snel opknapt!! Knufff
He wat vervelend Ja, zulk advies is moeilijk, wat nou AANKIJKEN... je wilt gewoon dat je baby happy is. Toen de baby van een vriendin van me nog maar een paar weken was werd hij snipverkouden, die spuugde ook hele voedingen uit, en hoestte zo erg dat het echt zielig was. Ook zij moesten het gewoon aanzien, hij had geen koorts en het moest gewoon overgaan. En niet schuldig voelen als je even niet reageert op anderen, iedereen hier gaat op zijn tijd door moeilijke dagen en nachten heen- meestal niet tegelijkertijd dus er is altijd een luisterend oor online
Heel veel sterkte Tijgerlady. En als je het niet vertouwd gewoon gaan naar ha kinderarts beter te veel dan te weinig gaan. Groetjes en snap dat je niet op iedereen reageer
Wij zijn vandaag voor het eerst naar het CB gegaan... Alles in orde, Renske groeit als kooool gewoon, ze weegt 5480 g!!! Ben wel erg trots op haar en mij moet ik zeggen Boven alle curves uit, prachtig, en verder ook gezond. Zijn we NOG vergeten om te vragen naar het inbakeren haha. Maar goed, we hebben wel voorgelegd van het huilen- het is gewoon normaal als ze wat jengelig zijn... en we moeten gewoon doen wat ons ingeeft, als dat op schoot is, ook goed. Dus... ligt mevrouw te slapen op mijn schoot want ze wilde op geen enkele manier in haar wiegje...
dames die de 3 R's proberen toe te passen, hoe ziet dat eruit bij jullie? vooral bij het huilen in bed?
Nou slapen op schoot dus vandaag Ik heb liever dat ze slaapt bij mij in de huiskamer dan dat ze huilt in haar bedje. Ik vrees dat ik geen voorbeeldige RRR-er ben Stil hier vandaag...
hallo dames, sorry dat ik niet zo veel meeschrijf maar ben zo moe.. Sidar slaapt al 2 dage heel slecht, vooral snachts word hij om de uur wakker???? wat moet ik doen? hij drinkt wel goed maar soms krijst hij als hij zijn flesje opdrinkt??? ik snap het niet meer, zover ik het weet moet het steeds toch beter worden??? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb morgen een afspraak staan bij de cb maar heb vandaag al gebeld. ik word nog teruggebeld.
ach dan zijn we samen. zal denk ook nooit een goeie RRR-er worden, van huis uit ook niet zo gewend dus... best saai he, zo stil. allemaal druk met de kids denk
Heeft hij wel genoeg aan het flesje? Ik geef bv, dus hier wordt altijd gedronken tot ze zelf stopt/in slaap valt... ik kan je maar weinig adviseren maar weet wel hoe frustrerend een ontroostbare baby is Of mss kan hij niet goed tegen die voeding? Krampjes? Boertjes komen sowieso sneller bij FV, maar dat wist je al- jij gebruikte ook Infacol toch? Bij ons is het enige dat helpt als we zeker weten dat het geen honger of luier is, rustig in slaap wiegen en zelf de kalmte bewaren. Nu ben ik in dat laatste niet zo goed, maar mijn man wel, dus die troost haar vaak. Gelukkig huilt Renske niet 's nachts. Heeft ze trouwens wel gedaan een tijdje terug, maar dat waren boertjes die ik er niet uit kreeg (leve de infacol!) Het gaat echt minder worden, dat drukt iedereen me op het hart. Hoop dat het CB je wat gerust kan stellen.