Weet ook niet of ik er in moet geloven, maar ach, ben toch wel een beetje nieuwsgierig of ze gelijk gaan krijgen.
Owww sweet! Ja half om half aan het wachten, ik wilde haar vanavond niet wakker maken dus wie weet hoe lang ik dan moet wachten.. Ga denk ik wel zo naar bed..
aaaah dies ook lief, lekker on haar dwangbuisje. Die van mij is ondertussen wakker en drinkt zijn laatste beetje fles op.
Ik wacht.. en wacht.. en wacht.. Lila's laatste voeding was rond half 8 en ze slaapt nog steeds.. Ik ga geloof ik maar gewoon naar bed en zie wel wanneer ze wakker wordt! Is er trouwens een maximaal aantal uren dat ertussen mag zitten? Op het web zijn de meningen daar nogal over verdeeld..
goeisochtends uitgeslapen? hier niet maar ga zo heerlijk terug als ik uitgekolfd ben. superfoto's! lilalif, nog lang moeten wachten?weet niet of er een max. aantal uren is. heb zelf zoiets: als hij honger heeft roeptie wel nog kunnen badderen bellie?
Goedemorgen @ Hier tis maar goed dat ik gister ben gaan slapen en niet op Devin zn laatste voeding gewacht had, meneer kwam namelijk pas om half 4. Zijn laatste voeding was dus om half 8 dus lekker een ruk gemaakt. Daarna gevoed en weer geslapen tot half 8 dus hij doet het goed!! @ Poepluiers: sinds 2 dagen poept Devin ook weer veel! OMG blijft allemaal nog net in zn luier, maar 3/4 broeken op 1 dag is niks, terwijl hij daarvoor maar 1x p/w poepte. @ Plannen vandaaG: zometeen ff met me broertje mee, vroeg of ik mee wilde naar stad, hij moet schoenen kopen en iets voor de kids (nou ja dat laatste wil hij zelf graag maar ik moet wel mee hihihi) Makkelijk he een grote zus met auto hihihih!! Verder lekker rustig dagje... Me huis is schoon, was is gevouwen en opgeruimd, dus vandaag voetjes omhoog hahaha! Fijne dag allemaal!! The sun is shinning!!
Succes bij het CB! Hoop dat ze tips voor je hebben. En plannen vandaag: weinig. Even kapper bellen voor volgende week, nadenken over Jasmijn's verjaardagstaart en het eten van vandaag (boniman eet niet mee dus we zijn maar met z'n tweeën...). Maar omdat boniman vanavond moet werken is hij vanmiddag een paar uur thuis, gezellig!