De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Idd, loop weer achter :D
    Maar hulp in de huishouding: hier ook en is ideaal. Jammergenoeg is ze nu ziek (problemen met haar knie) dus moeten we het zelf doen. Maar goed, dat doe ik liever nu dan als ik weer moet werken.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik heb natuurlijk nog veel kleren van Jasmijn, dus dat is de basis zeg maar. En af en toe koop ik wat nieuws, maar dan dus meestal in de uitverkoop of bij de HEMA. Maar heb laatst ook wat van LIEF! gekocht maar we hadden nog geld gekregen voor haar van mijn schoonouders. Heeft ze ook wat moois voor de verjaardag van Jasmijn.

En hier trouwens al 62, maar had haar van de week een pakje aan waarvan het shirtje al aardig strak zat en telkens naar boven kroop :$ :D

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat is heel verschillend. Ik kon totaal niet met een handkolf overweg maar kolf veel beter met een elektrische. Had bij Jasmijn ook altijd die neusspray erbij.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie foto Melek.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo wat kletsen jullie veel op de vroege ochtend. niks beters te doen, zoiets al euhm... huishouding?:D hier is het vandaag denk veel was strijken/vouwen. er liggen er 4 droog en 2 nat. kon ik gister niet meer ophangen door ruimtegebrek en mocht niet in de droger

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Laura, ik hoop dat ook voor jullie! Heel veel succes.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ohhhh, die is wel super lief! (de foto dan :D)

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ahhh ook al zo'n schattige foto!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zeg gaan we schuldcomplexen aanpraten? :p

Ik ben sinds halfnegen al gedoucht, Renske is gewassen en aangekleed, heeft haar ochtendslaapje al gehad, er draait een babywasje... en nu zit madam te doen in haar wipstoeltje en krijgt ze straks vast wel wat honger...

Mijn man is een obsessief schoonmaker, die doet zowat alles, ook als ik het heb gedaan ;) Dus dan maar niet hahaha.

En strijken? Wat is dat?

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah, grote meid hor:p
    zo'n man wil ik ook, waar kan je die kopen?:D die van mij ligt nog te ronken. had wakker op half 11 gezet, word hij ff wakker om hem uit te zetten mar ik ging daniel op bed leggen en zodra muziekje begon was wim ook weer vertrokkn:(

strijken... euh,...iets heets over iets heen halen ofzo?:D strijk niet veel mar sommige dingen moeten gewoon van mij;)

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Tot 2 uur gewacht en d'r toen maar uit bed gehaald ;)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goeeeeedemorgen:D!

Nou wij zijn gister weer zoet geweest met Eva bij de eerste hulp, was met haar gezicht tegen Sem haar trapper gevallen die op de grond lag..dus schaaf op dr kin en een jaap in dr lip..maar het geneest gelukkig snel, verder heeft Sem oorpijn..dus beetje ziekeboeg hier :p

Gister ben ik nog Zumba wezen doen, dus ik ben nog herstellende :D!

En Eva had vanochtend een poepluier tot onder haar oksels, Bas was er ook helemaal doorheen gelekt, die had een stukkie meer gedronken!

ligt nu nog te ronken, en de dames spelen samen!

Opa is al op bezoek geweest want het was eigenlijk oma en opa dag op school..

Dus genoeg gedaan ja :D! maar op de planning helaas nog strijk :( echt geen zin in en een wasje doen en straks wat buiten ophangen met dit weer!

misschien nog stofzuigen en de w.c. aanpakken.
    En dan vind ik het wel weer goed, dan is het wachten tot de piepers weer op kunnen haha

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pfff had je ook vroeg naar bed gekunnen! hoielaat werd het vanochtend?

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @evenstar: ik heb afgelopen dinsdag een keer meegetraind met de capoeira groep hier in Gouda. SPIERPIJN!!! Maar het was echt gaaf. Ik heb gelukkig wel wat aan mijn turnervaring, maar ik vond het retemoeilijk. Ik ga stoppen met turnen (sowieso) want ik word daar echt te oud voor. Maar misschien stap ik wel over :D

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    6 uur!
    Maar die voeding heeft Frank gedaan.
    Toen kon ik nog slapen maar rond 8 uur kreeg ik de kriebels.. ;)
    Ahum... dus.. eh.. Lila sliep en euh..

:)

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aaahh en wat een mooie baby meisjes spam en papa baby spam smelt hoor :D

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb echt een überschattige foto!
    Frank ging met Lila onder de douche, ze vond het heerlijk!
    Toen ik haar weer kwam halen had Frank een andere houing gevonden en de douchekop op d'r buikje.. kijk dan wat lieffff!!
    *mama smelt*

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    als iemand voorrang wil haha mijn buuf doet het ook LOL :D!
    nee die heeft het al druk genoeg, die staat onder dani11 en heeft nu ook een pendel stop!

ach ja uiteindelijk merk je het vanzelf wel he als het zover is :p

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    meld zich aan :D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    super! vinden ze lekker he, douchen. wim wil alleen niet dat ik foto maak van hem waar hij zo bloot op sta;) en ik wil niet dat hij dat bij mij doet want dan word het sowiso geen zedelijke:p

Deel Deze Pagina