ja snap het helemaal..ik probeer nu te sporten en straks ook echt op mijn voeding te letten..nu doe ik het half half..dat scheelt al veel met helemaal niet en veel snoepen he ?
Hier was het idd van 0 naar 1 het grootst en dat wordt bij elk kindje minder..maar het wordt met elk kindje wel drukker en vond het leeftijdsverschil bij Sem en Eva ertussen toch wel erg fijn! Maar ja ben ook blij als straks het verschil korter is met luiers en school gaan..maar daar moet ik gewoon nog op wachten.. Eva is ook al wel bezig met zindelijk zijn, dus gaat deze zomer wel gebeuren denk ik..scheelt alweer heeeel wat luiers !
hmm nou ja met 3 kids hebben we toch genoeg namen mogen gebruiken he? ! wij hadden bij de eerste Sem ongeacht het geslacht wisten het toen niet.. Bij Eva hadden we Tess een paar weken voor de geboorte..verandert in Eva dus geen spijt van wil ook geen Tess meer..en wij wisten het geslacht andere niet..en jongensnaam die we toen hadden was Bas en tja die is er nu haha En nu mocht iedereen het geslacht weten, en zou het Roos worden bij een meisje..maar vind het niet erg eigenlijk
HAHA ik heb het over zindelijk worden en Eva begint hier ff vrolijk haar luier vol te maken...dus ik vraag Eva ben je aan het poepen (Eva voorover leunend boos kijkend op de tafel..) Nee zegt ze met een dikke frons... Paar sec. later kijkt ze weer ontspannen en gaat ze gewoon staan, vraag ik Ben je klaar Eva? JAAHHH zegt ze opgelucht hihi Dus ik mag zo weer aan het werk, als ze helemaal klaar is
haha komt net om de hoek kijken... Maar goed iedereen moet wel even op tijd bevestigen, want volgens mij had niet iedereen dit nog gedaan??
haha lol nou rond die tijd gister lag ik al te slapen! Ik was echt helemaal dood! Maar gelukkig vandaag laatste examen na zoveel weken, en dan kan hij voorlopig hier weer ff helpen in het huishouden! Ik ben elke keer helemaal uitgetelt na zo'n dag als alles op mij neerkomt.. Maar ik hoef ook niet wakker te blijven voor die voeding..Bas gaat met de meiden er tegelijk in...Bij Eva ook zo gedaan en dit beviel wel..en hij kwam gister dus om 20h en om 04:00 weer dit wisselt nogal..nu nog helemaal doorslapen haha
ja hier merk ik ook dat hij het weer wat korter maakt (laatst 10 zelfs 11h tussen voeding..) maar ik denk ook dat de warmte ermee te maken heeft, ze hebben in deze tijd gewoon meer dorst! dus ik geef er ook aan toe..ook overdag als hij wil..want ik heb ook meer dorst met dit weer
Ok dames Eva komt naar me toe POOEEEHOOEEEP en grijpt tussen haar benen en ligt nu op haar bankje..ook wel verschonen mama!! tot zo klets zo weer verder !
Hier ook onvoorspelbaar, maar uitgebreid douchen doe ik alleen 's avonds want dan blijft hij wel slapen..of overdag de korte versie! En als hij dan wakker wordt is het maar even huilen, ja en dat moet hij wel vaker als 3e kindje
Ooh, dat is wel heel lekker, van 9 tot 7. Dan kun je zelf ook echt een hele lange nacht maken. Hier idd nog steeds van 11 tot 7 (vanochtend zelfs half acht, maar goed, onze wekker stond al om half zeven omdat boniman moet werken). Maar dat is ook al lekker!
ooohh wat fijn dat zijn de nachten he? Bas heeft hier eens 11h ertussen gelaten heerlijk! gister is Bas ook met mij onder de douche geweest, en dan valt hij ook heeerlijk in slaap aan de borst! zo vertederend om te zien *smelt* dan mag hij nog even extra liggen hihi Maar hier ook idd bij het wakker worden in het donker gaat hij terug in zijn wieg...en de ochtend gelijk naar beneden, maar ja met schoolgaande kids moet dit wel maar is dus ook goed voor het ritme! Hij ligt er nu nog boven in..voeding 7h gehad dus om 10h zal hij zich wel weer melden voor de linkerkant hahaha ! Sem is vrij van school vandaag! wat is jullie planning??? Hier weer zoveel mogelijk aanpakken, wasjes e.d. en stofzuigen e.d. was nog niet gelukt dus staat er nog op! Verder komt vanmiddag een vriendinnetje met beeb die heeft nu ook de waterpokken net 1 jaar voorbij Hopelijk lekker zonnetje straks dan uitblussen in de tuin , en kids spelen! Dan met zijn alle pannekoeken eten, en misschien nog even speeltuintje in en anders het een en ander ophangen hier! zoals ons naambordje (hopelijk komen de nr's vandaag zucht..) en bij Sem de gordijnen..ow ja en zo'n blad van de Ikea maarruh hoe moeten die balijnen erin?!!? heeft iemand ze want ik zie geen ingang zo stom haha!!
ja we mogen dan niet klagen he! dit slapen overdag wordt ook steeds minder..hier is het vaak 1,5 wakker 1,5 slapen..en een keer een langer slaapje..en 's avonds bij het eten er gezellig bij zijn! totdat hij echt gaat slapen, dus soms nog een hazeslaapje ja..
Had die film nog niet eerder gezien, maar vond hem idd leuk. Meestal op donderdag wel leuke films op televisie trouwens! Zag dat volgende week four weddings and a funeral komt, voor wie hem nog nooit heeft gezien: Kijken! Maar ik heb hem echt al te vaak gezien.. En voor Levi en Tygo: beterschap! Hoop dat ze snel weer opknappen. Heb je trouwens al een opdracht? Anders hoefde je toch maar 1 dag in de week naar kantoor?
wij zijn hier herstellende, allemaal verkouden geweest ikke als laatste maar idd keelpijn en vooral die kriebel erna verschrikkelijk!! maar alles liever dan die buikgriep die nu ook rond gaat hoor
Hier gaat Mirthe 's avonds ook gelijk met Jasmijn naar bed idd. Zo heb je nog wat aan de avond. Jasmijn was eerder juist 's avonds wakker volgens mij...
ik heb nog geen opdracht, maar ze hebben wat zieken op kantoor. Dus ik ga gewoon 4 dagen werken. Maandag om 10 uur melden
haha nou krijg een smsje hier staat in wegens omstandigheden (lekker ingewikkeld simpel excuus ) kunnen wij morgen niet komen.. Ik was het zelf al helemaal vergeten! LOL Maar vind het helemaal niet erg kraambezoek ben ik ook wel btje klaar mee hoor..en kadootje hebben we toch al lol