hmmm duiven hier niet zo maar kraaien VERSCHRIKKELIJK!! hebben ze hier ook iets voor????? Want ik heb ook een vierkante meter tuin aka ons moestuintje en een grote druif tegen de schutting! Ik heb een net..maar goed heb liever gewoon geen kraaien hier!!
goede morgen allemaal, welkom marjolein, gezellig dat je met ons mee komt kletsen. en een zo te zien is collin een schatje angelfire het is echt een ziekeboeg bij jouw geworden. het zal wel raar aanvoelen je laatste verlofdag. bij mij zou dit ook de laatste week zijn maar ik heb er nog een week vakantie achter geplakt. en nu met mijn knie gaat het werken als vanouds ook niet lukken. ik kan namelijk niet bukken en niet zonder mijn krukken (beetje onhandig in de zorg) waarschijnlijk op at wat administratie doen. belliebel wat een aparte naam waylon. ik had er nog nooit van gehoord. maar het staat zeker wel bij dinand troeltje luizen dat is ook gen pretje. hopelijk zijn die krengen snel verleden tijd. dondersteen hopelijk gaat je keelpijn snel weer over. pnirmal wat lekker dat de kleine meid al zo goed doorslaapt. (jaloers) ninja fijn dat je weer naar huis mag. hopelijk heb jij je portie ziekenhuis nu ook wel gehad. over namen. als bram een meisje was geweest zou het waarschijnlijk femke eline zijn geworden.
haha ik verpleegkundige en nee ik ben gewoon google en MP verslaafd, zoek dus alles op! en heb geen LOI nodig maar Google om slimmer te worden !
gaf jij nu ook BV?? Want wat ook helpt, tenminste doe ik altijd (zo natuurlijk mogelijk allemaal he ) is druppeltjes BV in het neusje...en dit kan eigenlijk op/in alles wel haha!
Zo bwtje heeft weer genoeg gelult he? ! En moet dus maar weer wat gaan doen in huis he...wie wil schoppen?? Bas zal zich zo wel melden..en moet ik me toch nuttig maken!! Dus nog even rust voordat de dag niet meer ophoudt Dames fijne dag!!!
Hier ben ikzelf in ieder geval minder verkouden dan gisteren (gelukkig!). Verder vandaag de was wegwerken en taart halen, zondag komen vrienden van ons voor onze verjaardagen én alvast voor Jasmijn's verjaardag. En doe het verder lekker rustig aan, Jasmijn is op het kdv.
@ plannen vandaag: Net met me vader ff naar c1000 geweest, nu ff thuis, kids zometeen naar bed, vanmiddag naar me ouders zodat Jaylinn daar ff lekker buiten kan spelen. @ Duif weg: naar dierenwinkel geweest, maar had het niet, nu moet ik naar tuincentrum of andere dierenwinkel. Dus moet nog ff gaan checken. Anders zou me pa netten ervoor hangen, maarja dat ziet er ook niet echt leuk uit, als ik dan in de zon zit, heb ik een nettentattoo over me lichaam whahah. Doe maar niet dus. @ Goede nacht: idd lekker als hij zolang slaapt, want dan slaap ik ook net ff wat meer hihihi. Soms maak ik me weleens zorgen, dat hij dan 1 voeding mist, maar eigenlijk kan het makkelijk. Wacht nu op hem dat hij zich meld, is in slaap gevallen inde box.
@ Angelsfire, volgens mij heb je wel weer zin in werk! Vervelend zeg, dat je laatste dagen verlof gevuld zijn met ziekenhuisje spelen Hoop dat de kids snel weer opknappen! @ Mamma, oohh een hele nacht... lekker zeg. Renske doet dat nog niet, maar doet wel pogingen! Om 23 u laatste voeding, maar ze had om 8 uur echt een marathon voeding, twee volle tieten leeggedronken, dus ze sliep eigenlijk half. Toen pas om 4 uur weer, maar ik was al wakker. Als ik niet zelf wakker was geweest, was ik misschien wel door wat gepruttel heengepit. Ik leg haar meestal aan VOOR ze gaat brullen, zeker 's nachts, zodat zij lekker rustig drinkt en mannetje kan doorslapen *jaloers*. @ Troeltje, hoe is het met de luisjes? Wat vermoeiend, bleeeh. @ duiven, gatvar, ik ben best een dierenliefhebber-geitenwollensok-vegetarier-groenlinkse, maar er zijn grenzen. In Groningen hadden we echt een plaag... ik woonde destijds bij de Martinitoren en daar struikelde je echt over die beesten. Er waren plannen om ze te vergassen, daar heb ik nog tegen geprotesteerd. Toch is dat wel gebeurd, gewoon in het geniep. De ene dag zaten ze nog te koeren bij de toren, de volgende dag dwaalden daar alleen nog wat meeuwen. Maar goed, het zijn irritante beesten. Hier: Renske meldde zich alweer heelvroeg vanmorgen, en toen heeft ze denk ik teveel gedronken (te vlug op de vorige voeding, normaal 4 uur er tussen)... ze spuugt eigenlijk bijna nooit, nu toch een flinke slok, en later nog een. Maar goed, daar hebben we wasmachines voor Het kwam gewoon met een boer mee, en ze moest er zelf om lachen, dus ze zal er wel geen last van hebben. Ze ligt nu alweer een hele tijd te slapen! Ik heb tegenwoordig steeds de hele ochtend vrij, ze pit gewoon nog 2 uurtjes door ofzo!
Ja, dat heb ik ook... en ik word zelf toch wakker, ik lig dan nog langer wakker dan normaal, heb liever dat ze gewoon drinkt. Achterlijk, want ik kan zo langzamerhand best een hele nacht gebruiken.
Zo wasje draait vaatwasser is leeg en draait nu ook weer! bas drinkt nu bij mama en maakt geluidjes..hallo mama hier ben ik wat ik ook zooo lief vind is als ze gaan lachen aan de tiet half die tepel erin met een big smile...
@ Bwtje dat doet Devin ook tijdens het drinken, zo schattig!! @ Evenstar ja gek he?! Ik word ook gewoon wakker en als ik dan wakker word vraag ik me af of ik hem niet gehoord heb of dat hij echt geslapen heeft... hahahha Ff spammen http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=65855&stc=1&d=1271407192 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=65856&stc=1&d=1271407242 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=65858&stc=1&d=1271407302 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=65859&stc=1&d=1271407350
ik zie nix? Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt