De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat een lieve foto's! En leuk pakje heeft Devin aan zeg!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    same here!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik denk dat ik het maar op de markt ga verkopen!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik heb al wat dingen draaien, en Eva ligt er nu in Bas slaapt..dus ff Sem bezig houden :D!
    Als Eva wakker is gaat de volgende was erin..dat is wel jammer dat hij nog zo'n herrie maakt moeten we nog even iets op verzinnen..
    Maar goed ik wil hier de boel nog wel even aan kant voordat bezoek komt en wat poetsen ja! en straks rond 1 uur komt Bas dus dan ga ik na die voeding stofzuigen slaapt hij ook heerlijk van :D!

En het weekend echt boven doen, gordijnen ophangen maar ook daar alles weer aanpakken!
    Ben met kleding uitzoeken bezig Eva is klaar Sem is work in progress...

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou echt doodziek worden zeg!

Maarre hebben jullie ook een huis aan wal? Of wonen jullie echt op het schip?

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha Lisette vond het maar raar dat piemeltje van Marcus. Nu begrijpt ze het wel beter, maar nog steeds vind ze het wat gek.

En inderdaad jongens zijn lui, want praten zoals Eva doet doet hij ook nog niet! Ja zijn eigen Marcus taaltje, maar daar begrijpt alleen hij wat van geloof ik...

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kvind het heerlijk dat geslinger. alleen mn spullen niet altijd;)
    nee hebben geen huis, wonen echt hier op het schip

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Slaapnachtje, want ik bedoelde dat het vannacht was ;)

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik ga Sem maar eens helpen met het opruimen van haar bureautje..dat is iedere keer ook een klus haha..
    Het is een soort huisje dus ja deurtje dicht en je ziet het niet meer, net als ons secretair dat ruim ik ook een keer in de zoveel tijd op..en toch stapelt het zich weer op hehe

;)

Dus ik ben mezelf weer nuttig maken..ennuh waar is die zon?? hij wil wel maar teveel wolken nog...

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow haha al die tijden ook :p

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Maribel slaapt ook op d'r buik, vind ik ook wat eng, slaap toch wat alerter zal maar zeggen.
    Marcus is achteraf ook een buikslaper, maar heb hem als baby nooit op zijn buik gelegd, misschien dat hij daarom zo slecht sliep altijd...

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee ik heb dit eerder andersom, Maribel vind op d'r rugliggen niet fijn. In die dubbele wagen moet ze op d'r rug liggen en dan is het een krijs en schreeuw sessie als ik weg moet op de oudste op te halen of boodschappen moet doen.

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje, hou op schei uit zeg! Ik wil er niet eens over nadenken dat dit ooit uberhaupt misschien wel gaat gebeuren... Nou ja het oma worden vind ik misschien wel leuk, maar wat daaraan vooraf gaat zal maar zeggen... Nee ik doe ze een kuisheidsgordel om!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahhaha, ach ja. Zo hebben wij een meubelserie Sanne in de woonkamer staan, en de Lidl verkoopt Saskia water (zo heet ik) hahahaha gekke merken allemaal!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is toch leuk? lekker met je kleindkind(eren) tutten en als ze vervelend worden breng je ze weer terug naar de mamas:D
    is heel natuurlijk hoor wat er aan vooraf gaat:D nog een paar jaartjes, dan is het bij jou dochter zo ver hor:p

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En dan ben je ein-de-lijk klaar met je huishoudelijke taken en dan begint het weer helemaal opnieuw, want morgen ligt er weer een berg was te wachten. En weer nieuwe kruimels op de grond overal, en vlekken op het laminaat. En natuurlijk moet de vaatwasser ook weer opnieuw gedaan, want ja met 5 mensen in huis komt er noooit een eind aan!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die jam van maribel is in ieder geval wel lekker, dus dat zit wel goed met jouw dochter als ze op de jam (gaat) lijken:p

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En is het jullie schip, of begreep ik nou laatst dat jullie samen met andere mensen daar wonen?

Deel Deze Pagina