De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bradley weegt nu 4010 gram en is 51,5 cm! :)

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier weer een onrustig nachtje gehad, zelf natuurlijk niet echt lekker geslapen door het gezeik van gister, en Devin leek ook wat van slag. Hij wou ook ineens 3x drinken, ach... vanmiddag maar ff naar bed.
    Jaylinn zit/ligt in de box te spelen, en koekje te eten. En Devin ligt heerlijk op zn buikje te slapen, ook in de box.
    Zometeen komt de wijkverpleegkundige van stevig ouderschap... ben benieuwd! Wat de kids betreft gaat het iig erg goed, dus maak me niet druk!

@ Ben echt benieuwd hoe zwaar en hoe lang mijn ventje is, dinsdag mag ik naar cb. Stond maandag eerst zonder hem en daarna met hem op de weegschaal en het verschil was toen 4,4 kilo. Daar gaat natuurlijk nog iets af, denk dat hij dinsdag ong. 4,6 is ofzo...

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    goedemorgen dames,

vanacht een rustige nacht gehad,gister na bad wilde sidar weer niet slapen. In zijn wiegje gelegd en begon weer te huilen. ik kreeg gisteren advies om hem wakkeer in bed te leggen en daarna kijken of hij in slaap valt. en ja hoor hij was 2 minuten aan het huilen en vervolgens is hij in slaap gevallen, dit heb ik nu net ook weer gedaan... Ik vind het heel erg om mijn kind te laten huilen maar heb geen ander keus???

Wie doet dit ook?

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

Hoop onrustige kindjes lees is....Voor iedereen een dikke knuffel!

Helaas kan ik hier over meepraten....Gisteravond was het ook weer feest!!!
    Waren op kraamvisite geweest, dus meneer werd uit zijn ritme gehaald....Nou dat hebben we geweten....Tot 00.00uur was er niks te beginnen met hem...Daarna gevoed (het was tijd) en toen bleef Aidan maar doorhuilen...Om 01.00uur is hij in slaap gevallen en toen werd ie pas om 07.00uur wakker!!! Klinkt lekker....Maar ik werd iedere keer wakker....Zal alles nog wel goed gaan? Slaapt ie nou nog? Toch maar ff kijken.....

Pffff, slaapt ie een keer door, gaat moeder lopen spoken!!! hahaha!

Nu ligt ie ook te slapen...

Merk echt dat Aidan een heel strak schema nodig heeft met veel voorspelbaarheden...Zodra hij daar uit gehaald wordt, is het over.....Mmmmm.....

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Er zijn er meer die dit nu "uitproberen"......Ik geloof Pnirmal en bhappy???....

Ik probeer het ook, maar het valt niet mee.....Mijn handen jeuken dan en ik zit echt niet lekker dan.....Ik geef er dan ook vaak aan toe en loop naar boven en pak Aidan op.....Weet het, kinderen mogen huilen....maar ik kan het echt niet verdragen....vind het zo zielig!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mama:
    Wat een rotstreek van je ex zeg....Hopelijk wordt alles goed opgelost!!!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Netjes!!! Heerlijk om te constateren dat je kleintje het goed doet!!!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Guppekop:
    He, wat vervelend nou....
    Spruw dus nog niet weg...En dan dat gedoe met die huisarts...Het zit je ook niet mee....

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He,

Vraagje:
    Lees van alles over reflux enzo....
    Hoe weet je nou of je kind dat heeft?
    Je merkt het aan het vele spugen toch???
    Maar wat nou als het een verborgen reflux is, wat zijn dan de symptomen???

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Klopt ik probeer het ook moet zeggen, Vandaag gaat het aardig, Ze is gisteren avond gaan slapen rond elf uur, rond 12 uur er even uit van wegen dat ze aan het spugen was het kwam zelfs door haar neus, kind wakker ik wat van streek vriend lief nam het over en is daarna gaan slapen. Rond vier uur kwam ze voor haar flesje en daarna weer gaan slapen rond half acht weer wakker weer flesje en is ze weer gaan slapen,:(. Nu net word ze wat wakker nou ben benieuwd wat de dag verder gaat brengen ze mag nu lekker zeker een uur wakker zijn en daarna weer terug leggen kijken of het steeds beter gaat, het voorspellen van de dag ritme,

Maar dat laten huilen ja het is heel zielig, Wat ik doe is wat in het huishouden om maar wat andere gedachten te hebben want moet zeggen word erg depri op dat soort momenten als ik haar wakker terug legt. En ze blijft maar huilen, na paar min valt ze in slaap en naar paar min gaat ze weer huilen dus het lukt wel maar ze moet er zelf ook nog aan toe geven dat het voortaan zo gaat. Maar zet ze echt een overstuur huiltje op dan is het heel duidelijk dan komt ze er uit troost haar en kijk of ze miss een extra vieze broek heeft wat vaak voor komt:D Kan nu al merken dat het een meid is ze houd totaal niet van een vieze broek.

Wat grappigs te vertellen gisteren deed ik haar een schone luier om en was besig de andere luier te pakken poept ze zo op het aan kleed kussen ik zeg tegen haar scheelt mama een luier maar een extra wasje en moest zo lachen haha. Dus het is hier gelukkig niet alleen maar kommer en kwel. En kijken wat de dag verder gaat brengen met madam.;).

Over dat ruflex ja weet er zelf niet zo veel van moet ik eerlijk bekennen. Als iemand wat info er over heb graag, Maar denk niet dat me dochter het heeft, Wat zij spugt is maar mondjes maat binnen de perken alleen jammer dat het via de neus komt soms.

Groetjes en tot tikkens

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedemorgen meiden.

Jeetje mama25 wat een rotstreek van je ex. Vervelend dat je er zo steeds mee geconfronteerd word. Ik hoop dat alles senl goed komt en je niet voor de kosten op hoeft te draaien.

@ladytijger een dikke knuffel voor jou.

@dondersteen ook een dikke knuffel voor jou.

@knorretje haha vervelend dat je steeds wakker werd om te kijken of aiden nog wel sliep enz. Ik had het in het begin ook hoor.
    Hopelijk slaapt ie vanacht ook zo lekker en kan mama ook effe lekker bijtanken.

@melek42 ook een dikke nuffel voor jouw het is vervelend als je kindje niet goed eet,slaapt enz.

@hier net weer naar de HA geweest ik blijf heel vervelende maagklachten houden en ik dacht dat het kwam door de zwangerschap. Ze hebben me in de zwangerschap al op vanalles getest. galstenen maagontstekingen enz.

Ik krijg fikse aanvallen waarbij ik haast niet kan ademen veel pijn in me maagstreek krampen enz die door trekken naar me rug en me zij. Ook heel erg zweten en misselijkheid enz.
    Wo kwam ik van het werk af en reed ik nara huis kreeg ik een aanval in de auto en sem zat langs mij. Ik dacht dat ik dood ging zo pijn had ik. Stond zelfs op het punt om 112 te bellen.
    Toen ben ik langs de kant gaan staan en moest ik flink overgeven. en ineens was de pijn weer weg.
    Mara ja dat kan nooit goed zijn dus toch maar weer een bezoekje aan de HA gebracht en nu moet ik weer naar de internist om het na te laten kijken. Ik wou dat ze eens konden zeggen wat ik heb want ik maak me onwijze zorgen dat het misschien wel eens iets ernsigs is en ik dadelijk niet meer voor sem kan zorgen.

Veder doet sem het wel uitstekend. Hij heeft geslapen van 22.30 tot 6.30 het word iedere dag een uurtje langer lijkt het wel haha. Ik probeer hem nu 6 flessen van 120 te geven en merk dat ie nu veel sneller slaapt enz Alleen die 4 uur red ie nog niet hoor moet het echt een beetje rekken want hij begint bij de 3 uur al te huilen. Maar als ik hem dan 100 cc geef dan heeft ie weer niet genoeg en komt ie om de 2,5 uur.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;)
    Kan me voorstellen dat jij een onrustige nacht heb gehad, zulke dingen kan je niet een twee drie vergeten en het kan idd dat je kids er wat van merken je bent toch zelf vansteek en boos dat voelen ze, maar kop op meid je doet het goed, En laat je niet kisten door zo achtelijk geval als je exvriend, Wat een L maar daar was je zelf inmiddels al achter en weetje jij komt er wel, Waarom hij heeft de rijkdom niet waarom niet jij wel. Je hebt twee prachtige kids hij ook maar hij kan niet zeggen dat hij er van geniet en jij gelukkig wel;).

Sterkte weer meis

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker gewichtje;)

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Pnirmal thnx!! Zijn gewoon van die klote streken!! Maar idd ik kom er wel!! En ik kan idd van mijn rijkdom genieten!!

@ Hier is de wijkverpleegkundige net weg. Ze was ontzettend enthousiast en zei dat ik mezelf meer schouder klopjes moest geven!! Ze was trots op me wat ik allemaal bereikt heb, en dat ik het echt wel red, ook alleen met 2 kids. Dus allemaal positief!! Heb je soms ook weleens nodig dat een buitenstaander dat zegd ;) doet me goed!!

15. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef dominic nu 5x 165 cc en 1x 135 cc en eigenlijk gaat alles leeg en keurig om de 4 uurtjes:) Ben erg blij dat dit zo goed loopt.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :$:$:$

Ik ben vandaag 30 geworden... :)

17. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar na de inleiding en geboorte van Noa is er best veel gebeurd. Men vreesde namelijk voor een infectie bij haar. Ze had verhoging en huilde ontzettend veel. Uit voorzorg krijgen ze dan antibiotica. Dit werd toegediend via een infuus in haar hoofd (zo zielig) dus moest ze opgenomen worden op de kinderafdeling. Omdat ik borstvoeding gaf 'moest' ik ook blijven.
    Afgelopen maandag zijn we gelukkig eindelijk thuis gekomen. Helaas loopt t met de borstvoeding niet echt goed. Ze drinkt te weinig aan mijn borst (waarschijnlijk heb ik gewoon niet genoeg voeding voor haar). Hierdoor moet ik haar steeds bijvoeden met flesvoeding. Erg vermoeiend voor zowel haar als mij dus zit er over te denken om met de borstvoeding te stoppen. Weet iemand of ik dit gewoon kan doen na 10 dagen of moet ik het afbouwen????
    Verder gaat alles goed en genieten we echt met volle teugen van ons meisje..

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

gefeliciteerd met je verjaardag!!!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Evenstar gefeliciteerd met je verjaardag 30 weer een mijl paal.

Over de borstvoeding, Denk dat het beter is om het rustig af te bouwen en rustig over te gaan naar de fles. Zo heb ik het ook gedaan en na een week geen borstvoeding meer, Anders gaan je borsten stuwen en dat is geen pretje steeds langer er over doen om je borsten leeg te maken op een gegeven moment stopt het van zelf, of word het minimaal.

Maar wat een heftig verhaal, Maar fijn dat het verder allemaal wel weer lekker loopt en geniet idd dubbel en dwars van je meisje

Groetjes Patricia

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik hoop dat je een beetje bij kunt slapen vanmiddag!

Deel Deze Pagina