De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoe was het bij de dokter? En hoop dat je nog terecht kunt bij het CB, wat een gedoe.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wel lekker dat hij heeft doorgeslapen, maar kan me voorstellen dat je daar juist zelf weer onrustig van wordt..

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoop dat de internist erachter kan komen wat het is. Wanneer kan je er terecht?
    En wat een lekkere nacht van Sem, super!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Super dat ze zo enthousiast was. :)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje meid, wat een verhaal. Gelukkig zijn jullie nu gewoon weer thuis. Over afbouwen kan ik je niet helpen, misschien even contact opnemen met de lactatiekundige? (Er zit er ook eentje op het forum).

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    #368 knorretje84, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
    (verborgen) Reflux:

Symptomen:
    Overstrekking, vaak huilen bij plat liggen, veel rechtop gedragen willen worden, zuur ruiken, huilen en onrustig zijn bij het drinken, niet gemakkelijk boeren, het tongetje langer dan een uur na de voeding wit blijft, de tong uitsteken, bellen blazen, herkauwen, moeilijk in slaap vallen en tijdens slaap wakker worden en huilen....

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Begin toch te denken dat Aidan hier misschien last van heeft...
    Kan ik dan het beste contact opnemen met de huisarts of cb?

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Evenstar:
    Gefeliciteerd!!!

@ Futuremama:
    Rustig afbouwen....Zodra je borsten vol aanvoelen ga je kolven....maar je kolft je borsten niet leeg....Dit hou je vol....je borsten zullen steeds minder snel vol aanvoelen....Ik ben nu net klaar met afbouwen.....Doe dit wel, anders heb je kans op heftige stuwing of borstontsteking....Geloof me, dat wil je niet!

11. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Ninja, wat eng zeg, kan mij voorstellen dat je bijna 112 gebeld hebt. Wel apart dat het na overgeven beter ging? Heb je al lang klachten? Omdat je het er over hebt dat je weer naar een internist gaat?

Futurmama: dikke knuffel!!

Evenstar: van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!

Melek: wij zijn dat ook aan het proberen, ene keer gaat beter dan de andere keer. Ze is net na wat zacht gehuil in slaap gevallen.
    Maar vind het net als Patricia echt heel erg moeilijk om de kleine te laten huilen. Ik ga op de computer dan spelletjes doen of ook huishouden voor afleiding.
    Gisteren hield ik het niet vol, toen heb ik haar om 19.30 uur er zelf huilend uit gehaald en ben op de bank gaan liggen met haar op mijn buik, binnen 5 min. sliep ze.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    rond week 13 van de zwangerschap heb ik deze klachten gekregen. heb al eens een echo gehad voor galstenen(dat was het niet) en een maagonderzoek gehad(ook niets kunnen vinden behalve een wondje in de maag)
    Tig x bij de HAP gezeten en naar de huisarts geweest. Vaak te horen gekregen dat het buikgriep was en ik maar een paracetamol moest nemen voor de pijn en zo weer naar huis gestuurd. maar ondertussen loop ik al vanaf week 13 van de zwangerschap met deze klachten. Dat is toch geen buikgriep meer. De ha stond voor een raadsel zei ze want aanvallen in de maag kwamen niet vaak voor.

Ik word gek van die pijn en het fijt dat ik op ieder moment een aanval kan krijgen en er haast niets tegen kan doen.

Ik heb net een paar keer geprobeert te bellen naar het ziekenhuis maar ze nemen niet op. dadelijk nog maar eens proberen

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zit alweer te janken hier op de bank.....

Aidan is zo onrustig!!!
    Doet alleen maar hazeslaapjes en ook alleen bij mij op de buik, maar wordt om de 5 minuten wakker om een schreeuw te geven....Heb net symptomen opgezocht van reflux (zie vorige pagina)....begin toch te vermoeden dat hij dat misschien heeft, maar wat nu.....Ha is niet te bereiken, cb ook niet.....

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje meis wat vervelend..

Altijd op z,n momenten is er niemand te bereiken he grrr.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

Zo madam slaapt, maar heb me laten verleiden tot het in slaap brengen van haar, heb haar naast me genomen in bed en leek wel of ze het voelde van mama is er en ze viel als een blok in slaap naast me in me armen. Ze ligt nu hoop veilig in mijn bed denk wel drie kussens ruim om haar heen gedrapeerd en mijn deken tot een baby stukje gemaakt ze kan ook niet naar beneden zakken, Ach ze slaapt en ook zo vredig kijken hoe lang ze het volhoud kan het niet altijd streng aan pakken na de volgende fles weer een poging in haar eigenbedje, Moet wel zeggen nu ze meer gaat slapen ze ook wat vrediger lijkt, dus misschien is het begin er wie weet, Niet te vroeg juigen.

Groetjes

O als je idd vermoed over ruflex na vijf even naar de hap die zijn er altijd na 5. Zal je net zien heb je je eigen huisarts nodig is die niet te bereiken.

Groetjes en weer tot tikkens

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    En???

Slaapt ze nog?

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Gefeliciteerdddd!!

Welkom bij de club :D

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Heb je gelezen wat ik geplaatst had over Kiss toevallig?

Ik wete niet wat Aidan verder doet, maar ik hoorde dat veel meer baby's kiss hebben dan gedacht wordt, en vaak komen we er pas laat achter terwijl het zo simpel te verhelpen is!

www.kisskids.nl

(altijd moeite waard om even te checken bij veel huilende baby's, je weet maar nooit! Ik ben zo blij dat ik er bij Lila zo snl achter ben.)

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Had de site idd al eens bekeken...
    Zit in eerste instantie te denken aan reflux....maar sommige symptomen van kiss zijn ook herkenbaar.....Ga het zowieso aankaarten.....

Hoe gaat het op dit moment met lila?

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ evenstar: gefeli!

@ mama25: van mij ook nog schouderklopje dan;)

@fm: balen, van zowel ziekenhuis al bv! kan je niet verder helpen ermee...

@cb: kon er om kwart over 11 nog terecht dus viel mee. mijn kamerolifantje weegt nu 4900gram en is ruim 56 cm!

@dokter: ik bleek onder mn meisjesnaam ingeschreven te staan. totaal niet aan die mogelijkheid gedacht omdat ik als getrouwde vrouw daar ben geweest en voor de rest niet:(. probleem opgelost dus! heb hetzelfde drankje weer meegekregen omdat het andere middel wat er is daniel nog niet mag, moet je minimaal 3 maanden voor zijn.

@nu: daniel ligt nu lekker te slapen in de box nadat hij zn buikje vol heeft gedronken, was helemaal van slag toen we weer aan boord waren! nu dus maar weer even rustig aan doen met weggaan enzo! maar straks gaan we weer varen tot morgenavond dus toch geen tijd om weg te gaan;)

en nu is het tijd om piepers te gaan jassen!

Deel Deze Pagina