Idd voor je het weet kruipen de kindjes, Maar wat een nare buren heb je bah. Hoop voor je dat er een oplossing komt, dit is gewoon buren pesten, bah
Zien we je over een paar weken bij 'Bonje bij de buren' op RTL4? Wat een eikels? Ja, t gaat snel he... het is niet meer voor te stellen dat het zulke frummels waren, een maand of 2 geleden!! Renske heeft ook hele verhalen... ook 's nachts bij het verschonen, en ik maar mijn best doen om het stil en saai te houden zodat ze snel weer slaapt... gaat heel lastig met haar charme offensief met lachjes en brabbels. Ik kom jou ook vaak tegen bij de 'ik mis mijn buik zo' topics... ben blij dat ik niet de enige ben.
Oh en o jee. Misschien. Beetje dom geweest... Ik ben sinds 3 dagen aan de minipil (Cerazette). Dit is een pil met alleen Progesteron. Dit omdat ik het niet zag zitten om voor een jaartje een Mirena te nemen, en de normale pil is slecht voor borstvoeding. Deze wordt juist gebruikt bij borstvoeding. Maar goed, wij waren gisteren voor het eerst sinds de bevalling in staat tot heuse actie... tot voor kort was het steeds erg pijnlijk bij mij. Maar een beetje doorzetten he Anyway, ik lees in de bijsluiter dat als je langer dan 4 weken na de bevalling met de minipil begint en je hebt nog geen menstruatie gehad... dat hij eigenlijk nog niet veilig is. De kans is natuurlijk heeeeeeeeeeel klein, maar ik voel me nu opeens heel schuldig naar Renske op de een of andere manier. Ik wil heel graag weer zwanger zijn, maar nu ik met vuur heb zitten spelen (nou ja, met een natte lucifer denk ik ), realiseer ik me opeens dat ik het ECHT niet wil nu. Voor haar niet, en voor mij ook niet, het is natuurlijk veel te snel. Ben ik nou erg dom geweest? Met borstvoeding erbij, geen teken van cyclus whatsoever... en 3 dagen Cerazette lijkt me dat een keertje niet een enorm risico is toch?
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten. Maar denk ook niet dat de kans erg groot is dat je gelijk zwangerraakt, Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus . Morgen even je ha bellen of iets dan denk ik.
Ai ai.. Ik heb 2 pendelaars gevraagd of wij nog kindjes erbij krijgen en wanneer.. Ze zeiden allebei iets anders met 1 overeenkomst.. De maand waarin ik weer zwanger zou zijn en welk jaar.. en dat is me veel te snel af! Krijg er wel een klein beetje kriebels van, zou ik zo snel alweer zwanger willen worden? Het is nu in ieder geval nog absoluut niet in de planning.. Maart 2011!
@ Bhappy gefeliciteerd met je zussen! Wordt je 2 keer tante kort na elkaar, leuk! @ Mama25, gatver... die duif!! Hoe is het afgelopen? Is je pa gekomen? wat een schat is het toch he! @Angelsfire, ja was erg leuk in Duinrell... achtbanen enz. haha lachen hoor! @ evenstar: Ik herken je gevoelens, wij hebben nu 2 keer onveilig gedaan! Gewoon "oeps, oja, ik ben niet beschermd..." hééél dom dus... grr! Hopen maar dat er niets aan de hand is want ik ben wel klaar met zwanger zijn eigenlijk! Wie weet over een jaar of 3?? Mijn man wil wel! @ Belliebel, wat fijn dat je mannetje weer goed gekeurd is maar wel balen van die buren zeg! Wat een gedoe, heb je dát weer..... jee zeg! Suc6! @uitje: Ik heb net met mijn man overlegd en gevraagd welke dag we naar Frankrijk zullen vertrekken. Dat is vrijdag of zaterdag. Ik vertelde over het uitje en hij moest erg lachen. "ooh, jij wil je internet vriendinnetjes zien!" (ja, haha! inderdaad!) Nu is het plan om gewoon zaterdag 1 mei wat later te vertrekken Jippie! Jeuh!
Nah denk niet dat je je heel erg veel zorgen hoef te maken. Je geeft fulltime BV, ik weet dat je dit niet mag zien als anticonceptie, maar dan is de kans op een eisprong best klein. Ik ben al wel weer ongesteld geweest, maar denk toch dat dit komt omdat mijn productie op een gegeven moment te laag was en ik misschien wel te weinig heb afgekolft. Hier nog niet aan de anticonceptie,ja alleen het condoom. Denk toch ook dat ik de minipil ga nemen. Sowieso omdat er minder hormonen inzitten, hopelijk blijf ik hierdoor ook pukkelvrij. En het "oh ik mis mijn buik zo" topic, merk wel dat het buik missen iets minder wordt, geniet nu ook zo enorm veel van het kleine ventje. Ik zou nog steeds snel een 2e willen, maar zeker pas als Dinand een jaar of 1 is. Eerst lekker gaan genieten van het kleine mannetje.
BEn ook benieuwd of dit soort dingen uitkomen. Had vorige week ook de vraag gesteld. 2 zeiden er december 2010 alleen het geslacht was verschillend. Een paar dagen later had ik nog een antwoord van iemand die gependeld had, die zei oktober 2010. Das mij ook een beetje heel erg te snel. Ach we zullen wel zien wnr de volgende zich zal aandienen hihi.
@evenstar: de kans lijkt me echt EXTREEM klein. Als je volledige bv geeft, zeker met nachtvoedingen ben je in theorie niet vruchtbaar. Natuurlijk is dit niet waterdicht, maar je kunt denk ik wel gerust zijn hoor. Ik werd bv de vorige keren pas na 9 mnd ongesteld. Anders over 2 weken ff een testje doen voor je gemoed. Enne... niet meer zo doen Hier heb ik manlief geloof ik zover dat hij voor een knipje gaat. Ik heb nu 2 weken nonstop last van die mirena, dus ik vrees dat het ook nu geen succes is. oH en Tygo heeft bijna doorgeslapen. Hij werd 45 min voor de wekker wakker JOEHOEEEEEEEEEE
Goedemorgen @ Angel werkse!! En wat goed van Tygo!! @ Evenstar de kans is klein... bij mij was het ondanks volledige bv wel raak, maar wel na 5,5 mnd. @ Jode Gezellie!! @ Hier een goede nacht gehad. Devin heeft geslapen van 8 - 3, en toen weer van 3 tot half 8. Nu rommeld hij beetje in de wieg, beetje slapen, en beetje bewegen hahah. Jaylinn heeft ook erg lekker geslapen, en ligt nu te zingen in dr bedje, ga dus maar ff fles pap voor dr maken... hahha