goedemorgen ga maar niet meer terug lezen haha maar kom weer ff beppen ! schoonmoeders is Sem naar school brengen Eva is ook mee..En Bas slaapt heerlijk! die zal zo ook wel komen denk ik toch.. hoe is het hier?
Hallo, Even snel laten weten hoe het hier gaat. Onze kleine meid doet het SUPER! Ze slaapt lekker door. Rond 21uur krijgt ze de laatste voeding en dan komt ze pas weer rond 6u30/7uur Verder groeit ze nog steeds als kool; ruim 300gram per week. Sorry dat ik niet reageer, maar krijg het momenteel niet voor elkaar om mee te lezen Liefs Silvia
goeisochtends en ja hor, ben weer de enigste hier die wakker is, ventjes slapen allebei maar ja, wim heeft gestuurd vannacht dus mag ook wel slapennu. daniel wilde vanochtend wel weer de borst hebben, 2x dus ben benieuwd of hij het straks ook wil als ik niet op bed lig @uitje: kzal nog proberen om wim om te praten maar denk niet dat het gaat lukken @duster: lekker zulke nachten! @angel: tygo is dus echt de laatste? ennuh... weet niet meer... @evenstar... ga je nog lopen vandaag? komen als het goed is weer door groningen vandaag, weet alleen nog niet hoe laat
@ mijn minder veilige actie... ik kan zeker geen MA pil nemen, dat schijnt funest te zijn voor bv. Ik vind het al een vreselijke gedachte dat Cerazette ook de moedermelk in komt en dat is niks in vgl. met de MA pil. Maar goed, de KANS... die moet wel zo miniem zijn dat ik het gewoon bij een testje over 2 weken hou, en idd NIET MEER DOEN hahaha Over 4 dagen is hij gewoon veilig (hoewel ik hem gisteren bijna vergeten was , hij moet heel stipt genomen worden, veel stipter dan de normale pil, ik mag wel overal briefjes ophangen in huis!!) @ Angelsfire, ooh wat heeerlijk net nu je aan het werk bent ook een hele nacht! Je ventje houdt van je! @ guppekop, ik weet hoe je je voelt... Renske heeft een tijdje terug een paar dagen gehad dat ze echt heel moeilijk dronk, ik werd er gek van... ze werd gewoon boos op mijn tiet!! Achteraf bleek gewoon dat ze een nieuw ritme kreeg, ik zat op om de 2 uur nog overdag, veel te veel. Het kan in Daniel's geval heel goed de verkoudheid zijn... maar hij moet natuurlijk wel genoeg vocht binnen krijgen. Ik heb weleens gelezen dat je ze ook lauw water uit een cupje mag laten drinken. @ bwtje, nee, wat is da? Goedkoop en superdeluxe op vakantie? @ Duster, fijn dat het goed gaat... wat weegt de kleine nu? Voel je je goed? @ het zwanger worden en pendelen... ik zal het eens vragen . Voor mezelf wil ik het nu echt pas gaan proberen als Renske 1 is, en dat is dan meteen de deadline voor het manuscript van mijn proefschrift. Lekker veel stokken achter de deur! En braaf aan de minipil. Ik heb nu ook minder dat verlangen, maar toch nog verrassend sterk, de volgende keer zal ik tijdens mijn verlof maar was wennen aan het idee dat de buik weggaat, ik was er gewoon niet op voorbereid dat ik het ZO zou missen... !
nee, we hebben straks intake bij het KDV (oh ik ga zelfs daarom al janken, trieste doos dat ik ben). Dan komen mijn tantes op bezoek, dus we zijn wel een dagje bezig! Het lijkt me trouwens heerlijk, je komt nog eens ergens!! Ik vind mijn wereld best klein geworden na de bevalling, jij vaart lekker met je gezinnetje rond... hoewel je natuurlijk op de boot niet echt enorme wandelingen kan maken. Hoe moet ik dat zien, meren jullie steeds ergens aan en kan je dan nog even de benen strekken, boodschappen doen ofzo? Vast een domme vraag
Haha dat sommigen hun buik missen! Gek maar ik kan dat gevoel echt niet vinden bij mezelf. ik ben juist zo vreselijk blij dat ik 'm kwijt ben! Eindelijk weer normaal bewegen en me geen nijlpaard meer voelen. Alhoewel, er moeten bij mij nog 11 kilootjes af. Klein beetje nijlpaardje ben ik dus nog wel! Ik ga weer even bijtanken, meneertje koekepeertje vind het sinds 2 nachten leuk om 's nachts na de voeding van 03.00 wakker te blijven. Voor de gezelligheid ofzo Dus ik ga maar even tukken anders ben ik over een paar uur ingekakt ... Doei!
Succes straks...! Hou je taai he, lijkt me ook echt vreselijk eigenlijk. Maar ja, het moet Oh, ik ben ook wel benieuwd Guppekop, hoe dat gaat met varen enzo! Ik woon vlakbij de zee en hier zit ook een schippersinternaat. Is erg leuk trouwens, kinderen schijnen het er geweldig te vinden. gaan jullie dat Met Daniël doen als hij straks 5 is? (beetje ver weg misschien ) Vast ook een domme vraag
Benthe heeft vanacht zomaar door geslapen!! 7 uur de laatste fles en om 6 uur vanmorgen melde ze zich pas! Kan ook want ze zit op 5 flessen nu per dag met vier uur ertussen en dan 165 cc. Ze is ook zo vrolijk en gezellig, veel lachen en echt met veel geluid!! Ohhh wat ben ik verliefd op dit kindje! We krijgen trouwens hopenlijk over drie weekjes 'gezinsuitbreiding' We hebben gister broedeitjes opgehaald van een Serama kipje die leggen we onder onze kipjes. Serama is het kleinste kipje, volwassen kleiner dan een blikje!! Leuk voor Benthe volgend jaar, mini eitjes!
ah jammer. donderdag dan misschien? o nee, dat zal waarschijnlijk wel nacht worden, denk niet dat je dan ga wandelen ja jullie met je domme vragen nee hoor, je moet eens weten wat voor vragen ik allemaal gesteld heb tja, voor mij is er niet echt veel veranderd, werken deed ik toch al bijna niet en weggaan ook neit. maar kan wel veel zien ja alleen jammer dat we voorlopig niet naar de moezel gaan, is juist zo mooi die wijnbergen in de bloesem als we daar zijn en het is een beetje weer dan lopen we lange stukken maar dat zit er nu voorlopig niet in. euhm, de schippersvrouw gaat er elke maandag en vrijdag af om kinderen naar internaat te brengen en weer op te halen en doet dan gelijk boodschappen en ik probeer het zoveel mogelijk te doen tijdens laden en lossen of zaterdags en dat we dan gelijk dagje van boord zijn. weet alleen nog niet hoe ik eht nu ga doen want bij 2 van de 3 bedrijven mogen we officieel niet van het terrein af en bij de andere kan je de auto er niet goed afzetten en zaterdags moeten we telkens ijsselmeer over dus moet je uren wegblijven en een eind rijden. internaat... misschien dat ik de eerste 2jaar zelf les ga geven dus dan hoeft hij pas naar school als hij 7is, maar weet het nog niet goed. zal waarschijnlijk wel internaat worden maar zal er wel vanaf hangen of er meer kindjes komen hier en financiele situatie enzo
haha die pil is dus niets voor mij! vakantieveilingen kan idd heel goedkoop, maar er zijn ook mensen die bieden er ruim overheen dom dus moet je maar eens kijken je kan dus bieden op wat je wilt! en als er weinig animo is heb je dus goedkoop een vakantie! nu had ik op een pipowoning geboden, wil ik echt een keertje in zo'n ding en op vakantie daar..en ik was dus de hoogste bieder! even tactisch geboden haha! Maar niet teveel op komen want je merkt gelijk hoe verslavend het werkt hoor! IK bied ook wel eens voor de lol gewoon om te fucken, omdat je weet dat er toch wel overheen geboden wordt ! haha
had dat eerder gezegt! zit er nu 1 tussen van 12euro en over uur is die gesloten das nogeens leuk op vakantie
ja he! het kan hard gaan in een uur! toestraks was er een weekje een standplaats voor 11 euro en ook een met staancaravan oid op park voor ook spotprijsje! maar de pipo woningen zijn altijd erg in trek!
Hoi hoi veel bij gelezen wijnig tijd om te reageren, moet zo weg. Karishma haar eerste prikken. Ben wel benieuwd hoe veel ze weegt. En had ik het gisteren avond over eerder smorgens uit bed halen, hhaha zal je net zien kwam ze zelf al om half zes vanmorgen. Ik blij wat makkelijker vandaag met de fles pff, Of niet zien het wel na de prikken hoe ze reageerd.. Vakanties. Dat heb ik wel nog mee gepikt. Wij gaan vrijdag 2 juli tot maandag 5 juli naar Slagharen, hebben daar z,n huisje gehuurd. was met kinderkorting nog net 245 daar is ook internet bankieren bij gerekend dan is het nog eens 15 euro goedkoper.Arun is donderdags om 1 juli vrij en vrijdags meteen weg. Anders zit je in het hoogseizoen en dat kan ik niet betalen, dan woord het geen vakantie. Maar die paar dagen vind ik voldoende.. Tot vanmiddag Eerst ook nog voor me hand naar de dokter haha. Vijne dag verder allemaal.