o ik bedoelde 4maanden haha beetje van de wap vandaag. Sem is echt heel vervelend vandaag niets als huilen. En mijn hoofd staat ook al op springen niet leuk
Dat is vervelend idd. Miss stukje wandelen met Sem, Het is lekker weer. Of een extra badje hihi. En voor je hoofd ja miss een paracetamol.
hey meiden, zo mijn 2de werkdag zit er weer op. ik moet zeggen het is wel vermoeiend hoor en helemaal als je dan ook nog met krukken moet lopen. maar wel weer erg gezellig om met alle meiden van het werk te kletsen. en bram die doet het goed bij de gastouder. @ gup wat erg dat je een vmk heb moeten meemaken. sterkte meid. @uitje ik vind het echt super jammer dat ik niet mee kan maar ik zie me niet met krukken en een kinderwagen in utrecht lopen. had jullie graag in het echt ontmoet. hopelijk komt er ook ooit nog eens een 2de uitje.
Lila krijgt 4 flessen van 180+6, op de kinderpoli zeiden ze dat 5 teveel is! (eventueel MAX. 20cc erbij als ze er hongerig is..) Eerlijk gezegd neem ik dingen sneller aan van het ZH dan CB. En als ie het ook al niet opdrinkt.. denk dat 5 flessen van 180+6 teveel is!
Guppekop, wat erg voor jullie!! Dikke knuffel!! Ladytijger, krukken? Wat isa er gebeurd? Er wordt nu weer meer gekletst. Ik heb moeite om alles weer bij te houden. Hier gaat het weer minder, huilen, huilen, huilen. Vandaag flesvoeding geprobeert. Met het idee dat ik misschien te weinig voedingsstoffen in mijn melk heb. Maar ze heeft klein uurtje geslapen en net samen met mij op bed wat gedommelt en huilt nu weer. Ik voel mij vandaag grieperig en heb hoofdpijn, dus kan minder hebben. Balen, maarja. Nou ga mijn meisje maar weer troosten
bhappy ik leef met je mee haha sem huilt echt de hele dag. Hij is vanaf 9 uur al wakker. En iedere keer is het 5 min slapen en dan weer huilen. Hij ligt nu bij papa in zijn armen te slapen maar we moeten ook nog eens een keertje eten. Sem had trouwens wel koorts 38,5. Ik heb hem net wat water gegeven.
@ Ninja: He, balen zeg dat Sem koorts heeft.... En dat huilen....vreselijk he! @ Bhappy: Rot voor je dat het ff niet gaat.....Zou toch zo graag willen dat baby's al konden praten, dan weet je tenminste wat er met ze is! Sterkte!!! @ Uitje: Gaan er mannen mee???....... @ Voeding: Oke, op kinderpoli zeggen ze dus 4 flessen van 180.... Bizar....Het een zegt dit en het ander zegt dat.... Aidan is helemaal verzadigd...Niet normaal meer, hij slaapt vandaag echt mega-veel....Wil de fles ook niet echt....Hij zit gewoon vol!!!....Mmm, ga mooi naar 4 flessen toe...Gelukkig geeft hij wel zelf aan dat hij vol zit...Je hebt ook kinderen die maar door blijven drinken....
wat een leuke foto knorretje. Ik heb gisteren heel de tijd geprobeerd sem lachend te fotograferen haha maar hij wou niet op de foto
Leuke foto's knorrie, zag ze net ook al op je hyves voorbij komen Wij gaan morgen een fotoshoot maken met z'n drietjes. We gaan alle3 in het wit met spijkerbroek. Ben heel benieuwd wat voor een effect dat geeft en of de kleine man een btje wakker is en natuurlijk zijn altijd mooie glimlach dan ook weer tevoorschijn tovert8) Vanavond spagh. Bolognese bij schoonouders eten, dan in bad en dan nog ff naar de zwangerschapsgym. Vanmiddag heerlijk van het zonnetje genoten. Op het grasveld tegenover ons huis een kleedje neergelegt en de kleine man heeft er even lekker geslapen... zal eens een foto spammen... Fijne avond allemaal...! XxX
@ Mammamia: Leuke foto!!! En ben ook benieuwd naar je fotoshoot!!! Zal vast prachtig worden! Fijne avond!!!
@ Eten: Hier....Ik weet het nog niet! Heb nog broccoli in de koelkast liggen...Kan er een schotel van maken met tomaten erbij......Of friet.....Of champignon-prei schotel.... Manlief mag dadelijk gaan beslissen!