Maar hij huilt al heel de dag. En het is meer krijsen. Maar hij lacht ook nog gewoon soms tussen het huilen door. En bovendien wil die echt niet slapen. En daar heft ie normaal geen last van. Zelfs vanmiddag naar de fysio in de auto heeft ie niet geslapen terwijl ie altijd slaapt in de auto. En hij was ook al om 8 uur wakker en normaal om 10 uur daar kan je de klok op gelijk zetten. Ik denk dat ie heel de dag nog maar 30 min geslapen heeft
ach ja als we op de HAP zijn dat zal ie wel in slaap gevalen zijn haha das meestal he maar ja we betaloen al genoeg in de maand dus moeten ze er ook maar wat voor werken he en die kleintjes zeggen niet wat ze hebben
Hihi zal morgen mijn voorraad is tellen wat ik heb staan in de vriezer, denk dat ik ook gauw aan 4 liter kom.
Even snel bijgelezen. Manlief wil zo nog een filmpje kijken met me. Las ook nog dat jaylinn last had van der hoektantjes. Aaah de arme schat, beterschap! Nou echo van me zus is goed gegaan, dus het is nu algemeen bekend dat ze zwanger zijn. Ze had het met grote koeieletters op der hyves gezet. Is er trouwens al bekend waar we wat gaan eten a.s. zaterdag, of lopen we gewoon de stad in en zien we wel waar we wat gaan eten?
@ Belliebel, uitje, nog geen ander plekje. Misschien is dat het handigste om dan te kijken? Welke film ga je kijken?
Ik denk dat het makkelijker is om ergens te reserveren, ivm kinderwagens en de regen die voorspeld word. Lijkt mij niet zo geslaagd om rond te lopen en op de gok ergens naar binnen te gaan. @ Ik ga nog 1x naar me meisje en even streng toespreken! En dan ook naar bed. Weltrusten @ Ninja succes meis!!
the pacific, das die serie die momenteel op tv is. Manlief kon niet wachten om elke week een deel op tv te kijken, dus heeft de hele serie gedownload. Hou niet zo van dat soort series, maargoed ga zo wel ffies tegen hem aanliggen.
@ Mama, daar heb je wel gelijk in. Beter om toch een restaurantje te reserveren... zeker als bagger weer is voorspeld. We willen geen zieke kindjes en mama's! Ik stel voor om dan naar het restaurantje te gaan waar knor en ik al eens hebben gezeten. Daar was binnen best veel ruimte. Maar ik weet niet hoe het zit met de prijs? Ik ovnd het eten de vorige keer in ieder geval goed. En de bediening ook heel vriendelijk. Restaurant Aperitivo Utrecht 't Gooi | uit eten in Utrecht, Utrecht - centrum High tea, Internationaal dineren aan de Vinkenburgstraat 20
Ik heb voor de zekerheid maar gelijk gereserveerd. Mocht men het er niet mee eens zijn dan meld ik ons af. Maar dan hebben we in ieder geval een plekje?
Ik ga ook afscheid nemen van jullie voor vanavond. Ik ga nog even onder de douche door rennen en dan mijn lieftallige dochter een lading voeding naar binnen schuiven. En dan heerlijk op een oor liggen en mijn oogleden van binnen bekijken. Allen een heerlijke nachtrust toegewenst! @ Ninja! hoop dat alles goed is met Sem! Knuffel!
gelukkig er is niets aan de hand met sem. In de auto viel ie natuurlijk weer in slaap. Maar daar begon ie weer te scheuwen. Ze kon er niets aan ondekken ook geen oorontsteking ofzo. Ik heb hem nu in bed gelegt ik hoop dat ie lekker gaat slapen hij heeft echt zo weinig geslapen vandaag
de lampjes van de babyfoon begonnen weer te knipperen hij moet toch een keer moe zijn en in een diepe slaap vallen zou je zeggen. Normaal moet ik hem nu wakker maken voor een fles. Als ie blijft huilen dan neem ik hem wel in bed bij me