Aaah gelukkig dat het niets ernstigs was, hou het maar wel goed in de gaten. Hoop ook dat de kleine man zo lekker zal gaan slapen.
Zo sem heeft heerlijk geslapen tot 7 uur ook zijn temp is nu maar 36.9. Hij is nog wel verkouden. Ik heb hem te bed gelegd nu hoop dat ie nog effe slaapt hoorde hem net brabbelen
Dat is erg fijn, en fijn dat het ook geen ooronsteking is of iets. Hier ook goed geslapen Karishma kwam om 6.45 wel halve nacht horen adem halen neusje wat verstopt, nu ook wat neusdruppels gebruikt. Maar weet nu nooit of ze er in zitten of er net uit haha. En huilen natuurlijk Karishma. Waar of wat we gaan doen met het uitje ik zie het wel, Als het maar warm droog en gezellig is O ja en wat lekker te eten. Al word het de macdonolds over al tevinden en meestal wel lekker maar je zit niet gauw vol hihi. Arun is ook thuis moet straks naar de tandarts Arun ook bah maar moet ook wel eens gebeuren O als jullie het eens konden zien Karishma probeert haar vinger n haar mond te doen en gaat steeds net mis, ze kijkt er haast scheel door hihi zo grappig. Maar ze is ook nog moe misschien dat ik er even naast me neer legt haha, En dan pink als pup/tut/fopspeen
Hoiiiiiiiiii Over het uitje: als het lekker weer is (ik check even weeronline ofzo... oh, zaterdag in Utrecht: bewolkt én zonnig, 17 graden) Maar euh, als het dus droog is en enigszins warm vind ik een terrasje wel lekker hoor!! Nou ja we zien wel. Om 11 uur bij de vertrekborden in cs Utrecht iig Oh ik moet even voederen Laters!!!
Goedemorgen @ Ninja gelukkig niks aan de hand. miss wel gewoon verkoudheid en combi met sprongetje oid. Hij heeft iig lekker geslapen. Wel in de gaten houden hoor!! Knufff @ Hier een goede nacht gehad. Devin heeft geslapen van 9 - 6 heerlijk!! Jaylinn is uiteindelijk ook in slaap gevallen, en is nu aan het zingen in dr bedje. Zal dus maar eens ff gaan kijken hahah.
Goedemorgen allemaal! Hier een goede nacht gehad. Kleine vent heeft geslapen tot 07.30 uur. Manlief de fles gegeven. Aaaah Dinand begon gewoon te huilen toen me man weg ging, de kleine schat. Kga hem nu ffies op bed gooien, z'n ogen vallen zo langzamerhand dicht.
Goedemorgen! @ Ninja: Gelukkig dat er niks ernstigs was met Sem.....Had misschien een baaldagje....tja, het blijven mensen! HIHI!!! @ Mama: Heerlijk zo'n nacht he!!! Die Devin is ook een heerlijke slaperd! @ Dondersteen: Productieve jij.....goed dat je gereserveerd hebt....en daar kunnen we ook buiten zitten mocht het prachtig weer zijn!!! Nu dat plekkie nog terugvinden!!! @ Pnirmal: Succes bij de tandarts! @ Belliebel: Wat fijn dat de echo goed was bij je zus....Altijd fijn, die bevestiging!!! En nu mag jij het ook van de daken schreeuwen: JIJ WORDT TANTE!!! hihi! @ Plannen voor vandaag: Heb super geslapen. Aidan heeft weer geslapen van 6 tot 6...Wat een kanjer is het toch ook! Hij was gisteren opvallend lief....Eigenlijk helemaal niet gehuild.... Mijn plannen zijn helemaal niks doen!....Ben lui! Het huis is schoon, was is bijgewerkt....dus hoef ook niks in huishouden!!! Straks lekker effe een flinke wandeling maken of fietsen....Het wordt een prachtige dag!!! En hoe is het met jullie???
Even een vraag voor de borstvoeders: Oli slaapt nog steeds maar 2,5 tot 3 uur achter elkaar. Ik zit erover te denken om de laatste voeding FV te geven zodat mijn man die voeding kan overnemen (kan ik ook eens langer dan 2,5 uur aaneengesloten slapen) Maar: als ik die voeding oversla gaat mijn productie achteruit, éénmalig kan ik dat dus niet doen. En: Als ik besluit om de laatste voeding helemaal af te schaffen, gaat mijn productie dan achteruit of kunnen alle andere voedingen dan gewoon zonder problemen blijven bestaan? Thanks!
Nee, overdag niet. ik laat hem het verschil tussen de dag en de nacht duidelijk zien. Overdag zijn er allerlei geluiden en is het licht. Hij slaapt dan in de box of in de kinderwagen. 's Avonds en 's nachts is het donker en stil en dan slaapt hij of in zijn ledikantje of in zijn wiegje op onze kamer...
Ja ik leg Benthe wel terug in bedje overdags, de box is voor spelen. Wel doe ik alleen de nacht de gordijnen dicht, haar kamertje is dus gewoon licht. Ik laat overdags ook het raam open dus buitengeluiden hoort ze ook. Benthe heeft echt al een dag en nachtritme al overdrijft ze op dit moment wel hoor. Ze is om 05.30 geweest voor een flesje en heb haar weer terug gelegd na de fles, nu 9.30 slaapt ze gewoon nog!!!
Ik doe het ook niet hoor!.... Maar viel me zo op dat er veel meiden zijn die het wel doen..... Bij mij is het zo: 06.00 fles + terug naar bed 09.30 fles + spelen en dan slapen in box (als hij wil) 13.00 fles + wandelen 16.00 fles + spelen 19.00 fles + naar bed
pfff hier nog steeds te druk om goed bij te lezen. Jammer!! Hier een hele korte update van mijn kant: @Tygo: had gisteren koorts (38.6) van de inentingen. Is nu weer over! @Sven: heeft een gat in zijn hoofd @Levi: is vandaag begonnen met Ritalin. @Mirena: die gaat er vandaag uit. Wat een drama zeg. Constant pijn en bloedverlies en ongelooflijk kribbig, ongeduldig en somber. Precies als de vorige keer. Nu dus niet afwachten! Mijn man heeft een verwijsbrief en laat zich steriliseren! Ben ik blij mee, geen hormonen meer voor mij). @ehhhh.... oh ja sollicitatie. Ging goed, maar heb geen idee of ik het word. Heb mijn best gedaan. Nu afwachten!!
@knorretje: mooie foto's @pnirmal: veel stampotten... komt me bekend voor van thuis... @koorts/verhoging: jullie kindjes ook zo vaak? daniel heeft het elke week wel 1 of 2 x, vooral eind van de middag/avond @ninja: hoe ishet nu met sem? @borstvoeding: kanhet zijn dat de ene kant meer maakt dan de ander? heb nl idee dat links meer maakt dan rechts @kolven: hier sochtends 1 kant voor savonds, daniel drinkt vaak maar 1 borst p.k. behalve savonds, dan wil hij het liefst 4borsten p.k. @belliebel: fijn van je zus! @belliebel: hoe was de film, of ben je helemaal weggekropen in je vent? @vingers sabbelen: dient dat nog ergens voor want ik vind dat vies @plannen: hier flink ff aan de gang want gaan morgen OP VAKANTIE!!!!!!!!!!!!! @jodelahiti: hier is ook de laatste voeding fles, maar meer omdat hij me dan al helemaal heeft leeggedronken en ik hele zere tepels krijg van hem doordat hij dan in zn boosheid hapt-loslaat-hapt-loslaat. en sochtends sta ik op springen @kind overdag in bed: 2x als het lukt. rond half 12 en met beetje mazzel piktie het rond 4u/half 5 ook. maar overdag krijg ik het niet helemaal donker. doe het gordijn wel dicht zodat het iets donkerder is maar het blijft licht. savonds bij de laatste voeding zetten we licht al zachter zodat hij "weet" dat het nacht word en moet gaan slapen. Meestal kan ik hem daarna in zn comaslaap in zn wieg leggen @angel: gaat lekker dan bij jullie @ hier: daniel slaapt al vanaf 21.45 over een kwartiertje toch maar wakker maken als hij dan nog niet zelf roept. ben al 2x wezen kijken of hij nog ademt maar hij trekt nog lelijke gezichten en trekt zn hoofd weg als ik aan zn lipje zit
Bhappy: hoe is het nu met Jorinde? Ninja, hoop dat Sem snel helemaal opknapt. En flink sprayen tegen de verkoudheid. Een doorgesneden ui op het kamertje leggen wil ook nog wel eens helpen, houdt de luchtwegen vrij. Knorretje: mooie spam van Aidan! Mammamia, ben benieuwd naar het resultaat van jullie shoot, veel plezier! 4 liter voorraad: jeetje! Dat is echt veel.. dat lukt mij echt niet. Heb nu wel een klein voorraadje ingevroren, maar dat is een zakje of 6 denk ik (met zo'n 100cc per zakje). Belliebel, super dat je zus een goede echo had! Jodela, ik zou het even bij de lactatiekundige vragen! Heb geen ervaring met het zo vroeg afbouwen van één voeding. Knorretje: doe het nu als volgt (schema begint langzamerhand te komen en is meestal 7-11-3-7-11). Na de eerste voeding in haar bedje. Na de tweede voeding leg ik haar in de box, ik ga meestal de hond uitlaten als Jasmijn slaapt en dan gaat ze mee. Ze slaapt dan meestal in de wandelwagen en ik laat haar daarin liggen. Na de derde voeding slaapt ze weer in bed. Na de vierde voeding blijft ze beneden tot Jasmijn gaat slapen en gaat dan in bed. En de vijfde is de late dus dan blijft ze gewoon boven en gaat meteen na de voeding terug. Angelsfire: beterschap voor Sven! Moest hij worden gehecht? En hoop dat de med's snel aanslaan. Balen van de Mirena. Wanneer is je man aan de beurt? En ik duim voor je sollicitatie.
Gisteren de eerste keer nagym gehad, iedereen zijn bevallingsverhaal verteld, daarmee was de tijd weer vol (waren een paar heftige verhalen bij..).