Wij hebben de verkleiner helemaal niet gebruikt, Jorinde past er zonder veel beter in. Sex, 1x gedaan. Ik vind het doodeng. Wel de slappe lach gehad omdat ik probeerde de comdoom binnenste buiten om te krijgen haha, dat lukt dus niet. Wat wil je ook, ik heb zo'n ding al 10 jaar niet inde handen gehad. Jorinde heeft prikjes gehad, ze huilde maar een paar tellen. Ben zooo trots op mijn meisje
Whahaha! Wij ook pas 1 keer. *handjes in elkaar gevouwen* hoop dat het spiraaltje al werkt... We waren vergeten hoelang we moesten wachten....
Had daarstraks denk ik iets te hard geroepen dat hij sliep. Hij heeft echt een paar korte hazeslaapjes gedaan om vervolgens weer even lekker te kunnen huilen. Maar na zijn voeding is meneer dan toch eindelijk lekker gaan slapen. Hmmm het begint hier trouwens dicht te lopen...
Ik probeerde terug te lezen. Maar ik heb last van beslagen lenzen... lukt niet zo goed. Heeerlijk! die hooikoorts... ZUCHT! BELANGRIJK IVM UITJE! Dat restaurantje, Apretivo in Utrecht. Serveren wel een hoge thee. Maar dan binnen en boven.... Gaat dat werken? We zouden de karren binnen beneden kunnen laten staan. Maar willen jullie dat wel? Laat het mij weten. Dan kan ik nog altijd de boel afzeggen...
Dochterlief slaapt geloof ik al sinds ongeveer 11 uur... Heeft niet al te veel gegeten 140 cc en is tijdens inslaap gesukkeld. Vanmorgen van 8 tot 10 uur geslapen... en ook zo'n 140 cc op. Hopelijk dat ze straks weer meer eet. om 15uur. wat begint dicht te lopen?
Ja... jij bent duidelijk helderder dan ik.... ZUCHT! Ik weet niet wat er met mij aan de hand is... Ik zal de boel maar afzeggen. hihi
Hmmm moet eigenlijk ff naar de winkel...maar dinand slaapt...zucht...winkel is hier 5 minuten vandaan...zit toch te denken even snel heen en weer te lopen... Maar durf eigenlijk niet hihi