De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zie je... ik ben echt niet helder... hihi :)
    Dan stuur ik het zonnetje wel jou kant op. hier genoeg :D

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha nou ik heb ook het gevoel dat mijn hersens nog ergens in het nachtkastje liggen, of ergens onder het bed verstopt;):p

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    babyfoon mee??

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah Goeie!
    Volgens mij zijn mijn hersenen door de nieuwe hulp in de huishouding onder heb bed vandaan geveegd en met de vuilniswagen mee gegeven. :D:D:D

Echt... Ik word gewoon gek van mijzelf!:(

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoef echt maar 1 boodschapje te halen. Kan binnen 10 minuten terug zijn...En als ik in de winkel sta en hij zou beginnen met huilen, dan moet ik ook terug...trouwens ik durf wel e douchen als hij slaapt...dan ben ik pas met 45 minuten klaar. Ik ga de stap gewoon wagen. Vraag wel even of mijn buurvrouw wilt luisteren of ze hem hoort:p.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah komt wel goed hoor, zijn de hormonen die af en toe de kop op steken. Heb soms nog wel eens last van verlate kraamtranen. Zo achterlijk en debiel, dan begint vervolgens mijn man te lachen, en ach ja, als ik hem zie lachen, moet ik automatisch ook wel lachen. Komt vast goed!

Nou ik vlieg heen en weer naar de winkel toe:p. tot zo:p.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    DAt is slim, de buuf vragen. Zo deed mijn mam's dat ook altijd.
    Nou, winkel ze!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk. En dat lach verhaal.... ken ik... :D

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja, blij dat Sem niets heeft. Hopelijk gaat het vandaag al stukken beter met hem!

@ Mama, hoe is het met Jaylinn? Ik hoop ook al wat beter!

@ Ik ben benieuwd hoe dochterlief het vandaag gaat doen.
    Dochterlief is blijkbaar in haar slaap heeeeel erg aan het maaien met haar armen zegt manlief. (camera boven bedje en hij kan haar op zijn werk dan zien)
    Ik ga straks met collegaatje wat drinken in de stad. Heeft ook een kleintje gekregen iets wat na mij.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    zooo ben alweer terug:p...en zoals verwacht heeft hij gewoon geslapen haha...MAAR, heb toch wel sneller gelopen als normaal:)

Het begint hier trouwens knap benauwd te worden nu, zon komt wer wat beter door.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem heeft zijn eerste prikje gehad hij schreeuwde het uit zo zielig alleen daarna viel hij alweer in slaap haha. hij is net wakker en is nu een flesje aan het drinken. ik ga hem dadelijk weer naar bedje brengen. ik ben bnieuwd of ie loast krijgt van de prikken

ik leg sem altijd op bed in de box slaapt ie niet. alleen als ik ga wandelen ofzo slaapt ie wel in de wagen en soms als we ergens op bezoek zijn

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Idem hier

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oh, ik moet weg.
    Ik moet de luiertas weer even goed in gaan pakken.
    Doegie!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah ja die eerste prikjes, is niet leuk. Dinand sliep er wel geweldig van:D. Had echt een dag waarop ik alles kon doen. Maar 's avonds toen hij in bad ging had hij toch wel koorts. 38,1. Na de zetpil en 3 uur later was het gelukkig gezakt naar 37,1.

Gewoon voor de zekerheid vanavond even zijn temp opnemen.

Straks nog even richting etos. Heb nog een bon voor pampers 3 halen 2 betalen van lekker in het leven, en nog een cadeaubon van 10 euro. Dus dan heb ik 3 pakken voor 10 euro:D.

Welke maat luiers zitten jullie kleintjes nu?

Hier nog maat 2, heb nog 2 dichte pakken liggen die ik opmaak en dan ga ik naar nummer 3 toe.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja sem is goed gegroeit hij weegt nu 4570 gram en is 53 cm lang. zijn hoofdje is nu 39 en hij deed het uitstekend volgens de wijkverpleegkunde.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    i heb nu maat 2 maar die zijn nog wel erg groot maar ja maat 1 vind ik zonde om te kopen

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Dondersteen het gaat wel redelijk. In het tandvlees is al een gaatje zichtbaar, waardoor een witpuntje komt. Ze is nu appel aan het eten... hahha lekker bijten...

@ Hier slaapt Devin wisselend. Soms in de box en anders in bed, samen met mij in bed of bij mij op me borst.
    Wonder boven wonder ligt hij nu al vanaf half 1 in zijn eigen bedje te slapen. Heb net ff gekeken maar ligt heerlijk te slapen met zijn hand op zn kikkertje haha echt zo lief!!
    Gister voor Jaylinn een zonnenbril gekocht, nu heeft ze hem de hele dag op zo lief!

@ weer: het is hier bewolkt, maar wel warm.

@ Ninja hopelijk heeft hij niet zo'n last van de prikjes, meestal slapen ze veel!

@ Luiers: hier nog een paar mt 2 (heb ook nog heel nieuw pak van bumblies) die maak ik ff op, zijn een paar losse en daarna gaan we naar maatje 3

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah wat is sem nog klein dan:D. Dinand was de laatste keer 4710 en 55,5 cm. Maar vind hem nu echt snel groot worden. Oooh wat gaat het hard zeg.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem ligt met zijn lengte onder de onderlijn en met zijn gewicht tussen de onderste en middelste lijn in en zijn hoofd jaa haha die lag tussen de middelste en bovenste lijn.

Maar idd ze beginnen nu echt te groot te worden he. Langs mij op het cb lag een kindje van 4 maanden en die woog bij de geboorte 4400 gram nou dat zie je nu wel dat zijn nu echt hele baby,s he

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zijn er hier limburgse mama's?

Deel Deze Pagina