hier dacht ik ook regelmaat te krijgen maar is va het weekend weer mis. teveel weggeweest denk (vr.av. feestje opa en oma, za.mi. winkelen, zo.mi. wandelen). jij/jullie veel gedaan vant weekend? hier ook spruw erbij dus daar kan het bij ons ook aan liggen denk ik
Gefeliciteerd op de zelfde dag als me vader jarig leuk, en ik ben helaas al dik in de 30 word al weer 36 dit jaar wat gaat det tijd toch snel haha. Groetjes hier een baby die geslapen heeft van tien uur in de avond tot vier daar na wat prut maar, daarna weer lekker gaan slapen en nu even uit testen met laten liggen en proberen te laten slapen we zien wel waar het schip strand haha , cb ook net geweest die gaf het advies om haar toch even te laten huilen als ze moe is we zullen zien, groejtes Patricia en bedankt over reactie,s foto, broer zusje haha
@ sams & jodela: hartelijk gefeliciteerd met jullie kindjes! @ lilalief: gefeliciteerd met je verjaardag! hier een giga druk ( maar wel leuk) weekend gehad. vrijdagavond lekker naar ikea geweest, nieuwe lamp voor de woonkamer, lamp voor mijn oudste dochter, kussentjes en een plant gekocht. erg geslaagt tripje dus. zaterdag naar lolland geweest, mila heeft genoten van alle glijbanen. gisteren collega van vriend met familie op kraamvisite geweest, en Fenne heeft voor het eerst gelachen t lijkt iets beter te gaan met de voeding nu, ze is nu van 90 naar 120 gegaan, dus 4 gewone voeding en 2 jbpm, en gaat iets beter. nog steeds niet zoals het hoort te gaan, maar spuugt iets minder en diarree is ook niet meer zo erg. alleen nu zelf buikgriep oid, dus ben niet zo blij
Nou niet echt? Wel twee keer bezoek, en een wandelingetje. Ik blijf erg onzeker over het borstvoeden. Ik zie een foto van MSL die gewoon iets anders kan doen terwijl de kleine aan de borst ligt, ik kan niet eens een tijdschrift lezen als ik liggend voed! Het is ZO'N puinhoop nu ik weer zo'n stuwing heb Overal melk bij een voeding, Renske die steeds zich verlikt, etc. Zelfde als een tijdje terug. Ik laat nu wel mijn toeschietreflex even 'leeglopen' als ze net heeft aangehapt, vaak is het een complete douche die ze dan over zich heen krijgt. Ach ze ligt nu een beetje de doen in de box, het zal wel goed zijn, maar zucht.
hey allemaal, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes ... hopelijk gaat alles goed, en blijft alles goed gaan .. Gr Zwelgje Mijn bevalling is super goed gegaan, om 02.10 brak een deel van mijn vliezen, aangezien de VK het kopje niet kon voelen moesten we alsnog naar het ZH .. een maal daar brak deel 2 van mijn vliezen en toen voelde ik hem gewoon dalen . en om 04.51 is de kleine man geboren ....
evenstar, zou het een regeldag kunnen zijn geweest? heb ik laatst ook met michelle gehad. wilde ze in korte tijd heel veel drinken. en sliep nauwelijks. met een regeldag drinken ze meer melk zodat er ook weer meer word aangemaakt. dus gaan ze qua cc omhoog zeg maar. michelle is in de 2e week ook veel aan het clusteren geweest. dat deed ze 'savonds steeds, dus sliep daarna als een blok 5 uren achter elkaar door. afgelopen nacht heeft ze zelfs van 22.15 tot 05.50 geslapen!!
Maaaarrr wat mij net wel gelukt is he-le-maal alleen... is om haar in de draagdoek te wurmen, ze huilde en slaapt nu als een roosje lekker tegen mij aan Ben ik toch niet helemaal mislukt.
Wat naar, buikgriep. Wat is jbpm? Speciale voeding oid? Ik heb het denk ik gemist, maar had ze iets aan haar maagje? Van krampjes kunnen ze ook diarree krijgen, maar met bv heb je altijd heel dunne poep (echt spuitpoep), ik zou het verschil amper zien denk ik maar hier is het ook een tijdje erg waterig geweest. Enneh gefeliciteerd met het eerste lachje!! Onbetaalbaar he.
Nou ik ben in 'mijn kring' (werk, vrienden ed) heeeel gemiddeld en zelfs 'vroeg'. Dus voor mij ben jij echt erg jong. Eerst uitgebreid gestudeerd, een puinhooprelatie gehad die nu godzijdank over is (maar wel 4 jaar aan verknoeid), en met mijn carrierepad is het ook niet echt makkelijk om er vroeg aan te beginnen. Maar prachtig toch? Ik ben gemiddeld, landelijk gezien, en vind mezelf eigenlijk oud. Ik mag van geluk spreken dat het zo snel raak was, anders was ik alsnog boven de 30 geweest met het eerste kindje. Ik benijd je ergens wel , want ik wil graag 3 kindjes, en dan ook wel graag voor ik 35 word. Dat wordt nog opschieten en hopen dat het bij de 2e en 3e ook zo snel gaat (dat weet je nooit )
Goedemiddag! Hier een rustig ochtendje gehad, in tegenstelling tot vannacht.. pff. Heb denk ik 3 uurtjes slaap gehad maar voel me nog redelijk vandaag. Manlief heeft vanmiddag ook vrij genomen om bij te slapen... Maar goed, hoort er bij.. Belliebel, leuk dat iedereen Dinand zo'n mooi kindje vond. Dondersteen, mooie foto van Ylva. Mama25, fijn dat het medicijn aanslaat. En ja hoor, hier ook weer een witte wereld.. Duster, fijn dat het met de krampjes nu beter gaat. Angelsfire, beterschap voor Sven! Hier moeten we ook weer zelf poetsen, want onze hulp is ziek (knieproblemen en moet 13 weken plat..). Ladytijger, balen dat het wat minder gaat. Maar gelukkig heeft Bram geen koorts meer. Bhappy, gelukkig is Jorinde ook wat beter in orde. Lilalief: nu officieel op je verjaardag: gefeliciteerd! Guppekop, balen dat Daniël niet wil slapen.. Evenstar, hier is de regelmaat soms ook ver te zoeken.. ben benieuwd wanneer die echt komt. NOg even doorbijten dus.. En lieve draagdoekfoto! Miffy, wauw het eerste lachje alweer! SUPER! Beterschap voor jezelf. Misschien heeft ze ook wel buikgriep gehad? (aangezien jij dat nu zelf hebt?) Zwelgje, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. @leeftijd, haha ik versla jullie nog, ben nu 37... jbpm = johannesbroodpitmeel.. klikkerdeklik
Ja rond de 30 is heel gemiddeld! Ik was net een paar weken 30 toen Levi kwam. Net een paar weken 32 toen Sven kwam. En nu word ik over 3 maanden 35. Dus.... 3 kinderen voor mijn 35. Moet kunnen Evenstar
Haha jij verslaat me ook helaas maar net bijna 36 haha de rest is allemaal jonger toch gelukkig zien we er niet rond midden 30 er uit toch groetjes En idd bij slapen als het lukt groetjes
Dank je boni! Sven is alweer wat fitter hoor! Jij 37 al Ahh... dus mocht ik ooit een 4e willen (unlikely) dat kan dat nog Oh en Evenstar: misschien kun je inmiddels stoppen met kolven 's avonds? Zo blijf je natuurlijk meer melk maken dan nodig is? Kweenie of je nog contact hebt met de lactatiekundige? Heb je je vraag al eens gesteld op www.borstvoedingsforum.nl?
Guppekop: het is toch heerlijk om zo jong moeder te zijn? Wilde ik ook wel hoor! Maar ja (net als Evenstar) eerst een relatie die mis ging op mijn 24e. Toen vanaf mijn 25e met mijn man, maar die hield de boot af tot ik 29 was. Toen was ik wel snel zwanger gelukkig!
Nou, dat was juist om de zee tegen te gaan... blokvoeden idee, maar mss kan ik 1x per 48 uur doen... ik kan er nog eens over bellen, want ik heb lactatiebegeleiding tot 6 weken na de laatste dag vd kraamzorg.
hey meiden zou het kunnen dat ik nu alweer ongesteld zou kunnen zijn/ worden. ik verlies nu af en toe gewoon weer helder bloed en heb ook van die menstruatie krampen. aangezien ik al 2 weken gestopt was met vloeien en het nu weer is begonnen.