Nou moet eerlijk zijn heb het ook aardig op gegeven zit dus ook met baby de halve dag op schoot. Maar als ik wat aan het doen ben bv en de afwas of bv nu hier even tikken dan huilt ze maar even een paar min wat dat betreft begin aardig wat oordoppen in me oren te krijgen en ik roep van mama komt er aan gedult ben met je fles besig haha. Maar ga toch binnen kort nog eens een poging wagen. Geef het niet helemaal op hihi. Groetjes
Doe je niet teveel? Had afgelopen week ook teveel gedaan en toen kon ik op een gegeve moment geen stap meer zetten. Mijn litteken deed zoveel pijn. Voortaan laat ik het dus uit mijn hoofd hihi. Boven mijn litteken is het wel iets dikker, maar dit is geloof ik vrij normaal. Ik moet woensdag voor nacontrole. Ik weet dus ook niet wat het kan zijn.
Ik ben BV en FV al aan het combineren met elkaar. Ik kolf nog steeds en opzich is het nu wel redelijk vol te houden. Heb me er bij neergelegd dat ik niet genoeg voeding heb, ik voed hem bij met FV. Moet zeggen dat dit prima gaat. En vandaag is zeker een betere dag dan gisteren. Me man is vanmorgen lekker met Dinand naar de bakker geweest en is een bakkie koffie wezen drinken bij mijn ouders. Ik heb geslapen tot 12 uur en toen werd ik wakker gemaakt hihi.
Hier vanmiddag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Dinand doet het super. De cardioloog is erg positief over hoe ons kleine mannetje het doet. Weer goed gegroeid. Afgelopen donderdag woog hij 3595 en vandaag was hij 3775. Nu is de kleine heerlijk wakker en ligt lekker om zich heen te kijken...tis zo'n schatje als hij zo wakker is hihi
Oooh, heerlijk! Geslapen tot 12 uur! Dat is voor mij een droom haha! Nee, dat gaat hier helaas niet. Trouwens, uitslapen op zich vind ik al moeilijk. Als ik wakker ben ben ik wakker. Ik ga wel elke middag een dutje doen hoor! Ik heb tijdens het eten toch wat traantjes weggepinkt. Teveel gedaan vanmiddag! Gestofzuigd, opgeruimd, de was gedaan, wc´s gepoetst, weer naar school gelopen, gekookt... Toch allemaal te heftig 1 week na de bevalling Pijn aan mijn buik en bekken en meer vloeien dus. Ondanks mijn dutje vanmiddag Vanavond maar eens relaxed op tijd naar bed!
Wauw! Knap hoor! Olivier kan ook zo lekker wakker zijn, ligt ie een beetje om zich heen te kijken superschattig!
Echt super!! Die Dinand is een sterk mannetje en klinkt zo tevreden ondanks wat hij allemaal al heeft meegemaakt in zijn jonge leventje, super!
Ik zou zeggen: STOPPEN. Bij Matthijs heb ik 3,5maand BV gegeven, maar dat ging ook echt niet vanzelf. Heb er alles aan gedaan om zo lang mogelijk BV te geven, totdat de voedingsstoffen uit mijn BV waren verdwenen en Matthijs dus niet meer groeide. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik zo lang door ben gegaan. Het is fijn als het lukt, maar FV is zeker niet slecht en de tijd die ze heeft gehad is toch mooi meegenomen. Gelukkig gaat het deze keer (nog) wel goed, maar zodra er iets gebeurd waardoor het minder gaat stop ik er mee. Ik ga bv. echt niet elke keer kolven om het daarna per fles te geven. Je kan denk ik beter je energie in andere dingen stoppen
Goedemorgen Hier weer een goede nacht gehad, Devin kwam maar 1 keer. Moest vandaag wel voor het eerst de wekker zetten, das wel wennen zeg!! Moet zometeen met Devin naar cb en daarvoor moet ik Jaylinn ff naar opa & oma brengen.... druk druk druk dus nu ff. hahaha Verder denk ik dat Jaylinn in dr sprongetje zit (bijna 17 mnd), ze huilt echt om niks en wil hele dag maar hangen... pffffff vermoeiend. Ze wil ook hele dag Devin vast houden, wel lief mar kan natuurlijk niet.... Oww en als ze iets niet mag... dan is het huilen gillen en gooien! Maar hopen dat het niet zolang duurt.
Helleuw! Ik lig weer lekker in mijn bed nu. De kids zijn toch weer alleen naar school gelopen, ik was gisteren iets te fanatiek! 's Avonds pijn in mijn buik, bekken en rug en weer wat meer gaan vloeien. Nu dus iets meer rust. Vanmiddag komt een vriendin van me op bezoek, gezellig! @ mama25, succes bij de CB! Altijd leuk hé, even alle aandacht voor je kleintje zo. @ Duster ik ben het helemaal met je eens wat betreft BV. Ik ben ook geen die-hard borstvoeder Als het lekker loopt, doe ik het met veel liefde én plezier! Het moet alleen niet ten koste gaan van alles, FV is erg goed en wordt continue verbeterd. Die ontwikkeling staat niet stil en het is een prima alternatief voor BV. Zo, ik ga maar ees wat verloren uurtjes slaap inhalen!
Hoiiii dames!!! Ik leef nog hoor hihi Buddy dank je voor je smsje en pb'tje.. Soms heb ik gewoon ff geen zin in het forum...en dat was nu dus En sowieso bij zonnestralen zie je mij weinig online Dan ben ik heerlijk buiten enzo...hier hebben we dan ook al echt de bloemetjes buiten gezet, heeeerlijk !! Maarruh hier gaat alles goed hoor! Bas is een heerlijk ventje, en hij doet het allemaal goed. Echt een 3e kindje.. En niet te vergelijken met een 1ste! Hij drinkt goed, ik ben ook al aan het kolven voor het werken weer straks..en nu kan ik dan af en toe een avondje weg..of gewoon hun 's avonds een flesje laten geven! Hij komt ook gelukkig 1 x per nacht heerlijk is dat, vanavond had ik hem om 19h drinken gegeven en kwam om 2h en dan 6h weer..en is het om 21h dan komt hij om 04:00..Dus hij kan 7h zonder mij zeg maar hihi Verder dus druk druk met mama die erop uit gaat en bezoek..en kindjes afspreken en schoolfoto straks haha Het gaat allemaal door! Hoe is het hier met de dames? Ik was al een beetje terug aan het lezen, en las iets over vla geven? ik hoop toch niet nu al he? btje vroeg lijkt mij voor een beebje? en niets goeds zit er in.. Hier trouwens bij elk kindje vanaf 6 maanden andere voeding, en begin dan met wat groentjes te koken! ala rapley methode.. Gaat iemand dit nog meer doen?? Nou genoeg gekletst morgen naar CB ik denk zelf dat hij echt flink in de lengte is gegroeid hij zit nu ook in maatje 62 al!!! En kijken wat ze vinden van dat Bas op zijn buikie slaapt... Vandaag kraam visite hehe nu nog ja
Zo ben weer terug van CB. Ze vond trouwens dat ik er wel erg fit en goed uitzag zo kort na de bevalling, maar voel me ook goed en dat zie je . Devin is gezond verklaart... gelukkig maar Verder weegt hij nu 4510 gram (bij geboorte 3840) en is nu 53,5 cm. Hij doet het super!! Ook was de arts zeer tevreden. En mag hij gevaccineerd worden... nou of ik daar blij mee moet zijn Ach hoort erbij! Nu ff thuis en ff huishouden doen, gaat ff wat sneller nu me dochter bij me ouders is.
Goedemorgen, @ Ego: Zo, paar dagen ff niet geweest op het forum! Heb een lichtelijke inzinking gehad...Zag het allemaal niet meer zitten. Ik vind het zo zwaar het moederschap...Het overvalt me allemaal, en ik wil niet falen...Dus ga maar door...Op een gegeven moment houdt dat op...Dus ook bij mij! Na flink huilen, veel praten en lekker knuffelen met mijn mannen kan ik er weer tegenaan. Ik ben wel rigoreus dingen om gaan gooien... Aidan is van onze kamer af en slaapt nu op zijn eigen kamertje in zijn ledikantje. Ook slaapt meneer niet meer op zijn rug maar op zijn buik (en ohhh, wat slaapt ie nu lekker!!!).... Tijdens het flesje geven stop ik halverwege om een boertje te laten doen (deed ik eerder nooit, werkt fantastisch!!!) en ik laat hem nu eerst even huilen voordat ik meteen naar boven sprint om hem te gaan troosten (en wat blijkt, meneer heeft echt ff 10 minuten nodig om zich in slaap te huilen/murmelen)..... Dus een hoop veranderingen in 1x maar het werkt fantastisch! Aidan is veel meer tevreden, mama voelt zich ook beter en hij slaapt nu eindelijk echt goed!!! Nu kom ik eindelijk ook eens aan mijn eigen toe (dat miste ik zo, zat steeds 's middags met een huilend kind op de bank).....Alle partijen zijn dus tevreden!!! En hoe is het met jullie?
@ Ninja: Jeetje meid, hoe is het nu met je? Ben je nog in het ziekenhuis? @ Ladytijger: Ach arme Bram...Hoe gaat het nu met hem??? Nog in ziekenhuis? @ RRR: Knap hoor meiden, dat jullie dit toepassen....Hopelijk werkt het ook! @ CB: Mag donderdag voor 1e afspraak...Ben erg benieuwd!!! @ Jodelahiti: Meid, je bent idd veel te druk bezig geweest...En dat een week na de bevalling!!! Aidan is nu een maand, maar zelfs ik beul mezelf nog niet zo af! Rustig aan jij!!! hihi!!! @ Bwtje: Heb je goed dat je er lekker van geniet....En fijn toch dat Bas het zo goed doet.....Heerlijk!!! @ Mama: Fijn dat Devin is goedgekeurd...En ja, idd die inentingen...Goed dat ze er zijn, hoop alleen niet dat onze kleintjes er veel last van krijgen.... @ Plannen: Wat zijn de plannen voor vandaag???