Pffff ze zou het juist moeten begrijpen. Je bent nog niet zo lang geleden mama geworden, dat heeft al een hoop energie gekost en kost het nu nog. Voor sommige mensen ben je inderdaad alleen maar goed genoeg als je voor hun klaarstaat. Vaak zie je zulk soort mensen ook alleen maar als ze je nodig hebben. Beterschap meis en laat je niet gek maken!
@ Ladytijger, meis ik wil je echt heel veel succes wensen met Bram en met jezelf. Gatsiedarrie! Ik hoop dat je je om niets zorgen maakt betreft Bram en dat alles dus van af nu gewoon beter zal gaan met Bram. En ik hoop dat de antibiotica goed zijn werk zal doen bij jou en dat de bloedingen snel ophouden! Een hele dikke virtuele knuffel!! @ Lilalief, meis ik hoop dat die bakerzak werkt! Hou je ons op de hoogte? Jij ook een hele dikke virtuele knuffel! Sterkte er mee! @ Prulleke, wow! die is goed geschapen... hihi.. Van harte! Wat leuk een knulletje. @ Mama, wat een leuke banner trouwens. Mooi @ Mir, jij ook beterschap! En laat je net gek maken. Rustig goed uitzieken. Laat die tut maar in d'r eigen sop gaar koken. Jij bent ziek en ziek is vrij! Wat denkt ze wel... @ als jullie op de hoogte willen blijven van ons dan zou je op de site kunnen kijken van Ylva. Zie mijn banner... Dikke knuffel! Ik ben weer weg. Ik verwacht zo weer bezoek. Die al een half ur te laat is... En hij zou komen eten... het eten is eh.. alweer koud. Ik baal er wel van...
@ Belliebel, Whahaha! de hele dag met een rammelaar boven zijn hoofd rammelen... nee, dat gaat m bij mij ook niet worden. hihi Verder alles nu goed? hope so!
Soms slaapt ze op korte slaapjes van een kwrtiertje gewoon helemaal niet, en andere keren rond de 4 uur. Héél af en toe 5 uur. Ik ben ook erg benieuwd, ik zal het morgen laten weten!
Jij wij ook, hebben we onderhand wel nodig zeg.. iedereen heeft het (denk ik) zwaar met een kleine baby, maar zo goed als helemaal niet slapen breekt snel af.. Dank voor de knuffel!
MSL, hoop dat je snel weer werk vindt. Mama25, leuk, een opleiding voor de kraam. Hoe lang duurt die opleiding? Evenstar ik hoop dat de melkzee nu eindelijk een keer beteugeld gaat worden. Lijkt me idd geen pretje. Hier ook genoeg, Mirthe verslikt zich af en toe maar is niet te vergelijken met jou als ik het zo lees. Pnirmal, hoop dat de wond snel goed gaat genezen. Heej Dondersteen! Welkom terug! En snap dat je weinig tijd hebt, je moet eerst een nieuw ritme vinden.. En dagindeling hangt hier ook wel van de kinderen af, ik plan niet zoveel. 1 uitje per dag is al veel zeg maar... Alhoewel er de afgelopen week wel een soort van schema in de voedingen lijkt te komen: 7.30, 11.15, 15.00, 18.30, 0.00, 4.00. Is wel fijn, dan kun je net iets meer afspreken. Zo ga ik zaterdag mijn moeder zelf van het station afhalen, heb ik er precies tussen gepland.. En mooie site van Ylva! Ladytijger, hoop dat jullie beiden snel opknappen. En geen wonder dat je nog gestressed bent, het is ook niet niks zo'n ziekenhuisopname. Lilalief, ik hoop echt dat ze haar kunnen helpen, is moeilijk als je meisje zo'n last heeft. Ben benieuwd of de bakerzak helpt vannacht. Prulleke, ben benieuwd of je morgen dezelfde uitslag krijgt.. Mir, beterschap! Belliebel, leuk he al die kadootjes. En goed dat je het noemt, moet hier nog zo'n doosje halen voor een voetafdrukje, hebben we van Jasmijn tenslotte ook gedaan.
Hier vanavond nog een extra badje gedaan, ze zat bij manlief op schoot en opeens kwam de poepbroek die haar de hele dag al dwars zat (ze was echt een beetje van slag vandaag, heeft ook veel bij mij in de draagdoek gezeten). Manlief wou hem gewoon verschonen maar het zat tot op haar rug... dus ze kon zo door in de tummy tub. Ze ligt nu lekker fris weer in haar bedje. Ben wel benieuwd wanneer ze vanavond komt, omdat ze zo van slag was is het schema vandaag een beetje in de war. En dat terwijl er dus net een beetje regelmaat in kwam..
@ boni ik ga hem versneld doen, dus ong. 16 mnd, werken en leren. En idd leuk heb er ontzettend veel zin in!! @ Belliebel thnx!! Heb er ook vertrouwen in!! @ Dondersteen thnx!! Af en toe lekker crea hahah @ hier de kleine man ook in de tummy gedaan, vond het erg lekker... Ligt nu op mn borst te slapen, en houd ondertussen me ketting vast! Zeker bang dat ik wegloop hahah
hey allemaal, iedereen bedankt voor de opbeurende woorden. erg lief van jullie. ik hoop dat we nu snel zonder lichamelijke klachten door het leven mogen gaan. we hebben ons portie wel gehad. ik moet wel zeggen sinds die antibiotica bij bram poept hij al een tierelier. lang leven de vanish.( die heb ik hard nodig haha) hij heeft nu veel minder last van krampjes. maar die kuur is nu over dus ben benieuwd of het zo blijft gaan of dat weer 1 x in de 2 dagen ontlasting zal worden. verder ben ik vanmiddag even de stad in geweest met een vriendin op zoek naar kleding. (want me oude kleding past echt nog niet) maar ik kon niet slagen ik vond me niets leuk staan. ik heb duidelijk nog een buikje waardoor de meeste kleding gewoon niet leuk staat in mijn ogen. hebben jullie daar ook last van dat je nog moet wennen aan je net bevallen look????? lilalief wat erg dat je kleintje aan projectielspugen doet. wat kunnen ze daar eigenlijk aan doen zodat dat minder word. dikke knuf dondersteen, hou je het allemaal een beetje vol met het bezoek. want volgens mij had jij toch ook nog last van je hechtingen. (en dan zit je al niet makkelijk he) mirr veel beterschap toegewenst en een dikke knuf.
Herkenbaar zeg... ik kan het tegenwoordig al aanvoelen wanneer die luier geproduceerd gaat worden ... dan gaat ze heel moeilijk kijkn... echt dan hoor je Pffrrrrtttffffrrrrt! En dat nog een paar keer en dan weet mama... dat wordt gele troep tot onder haar oksels Godzijdank heeft ze dat nog niet gedaan terwijl we op pad waren. Ze voelt zich na die bouterij ook stukken beter meestal.
Ooh zulke huilbuien, vreselijk zeg. Het is hier niet zo vaak gelukkig en ook niet zo lang, maar toch wel elke dag. Ik hoop dat ze niks heeft, jonge babies hebben vaak nog geen goed sluitend maagklepje, misschien wat reflux? Ik heb ontdekt dat het niet alleen krampjes zijn, het is ook wel eens een boertje dat ik er nog niet uit heb weten te kloppen. Ik investeer tegenwoordig echt in laten boeren... vooral na de nachtvoeding, dat is ook een beetje voor mezelf, want anders lig ik maar te luisteren naar haar gereutel. Doet ze toch wel, maar het scheelt als ze geen bellen heeft rondzweven in haar maag. maar goed dat doe je waarschijnlijk al Wij gaan denk ik ook bakeren, vooral als ze eind vd middag zo onrustig wordt. Lekker laten slapen...
We hebben vanavond een mobiel voor in de box gekocht. Heel simpel dingetje...maar oooh wat vind hij het mooi zeg, hij kijkt zijn ogen uit...hier een erg tevreden mannetje hihi
Ik heb ook altijd al zitten twijfelen of dit niets voor mij is. Het werken met babytjes trekt mij ontzettend aan. Heb destijds in mijn schoolperiode een opleiding MTRO gedaan, wat uiteindelijk echt de verkeerde keuze is geweest. Er is amper werk in...
Dat met de kleren ken ik. Heb 2 weken terug een broek gekocht omdat ik echt die zwangerschapsbroeken niet meer aan wilde trekken. Deze broek was van vero moda en was maar 30 euro. Bingo dacht ik bij mezelf. Niet alleen omdat het een koopje is, maar ook omdat ik de broeken van vero moda goed pas. Was daarna is doorgelopen naar de C&A, hadden ze een onwijs leuke blouse hangen. Ik passen, wat denk je...gaan die bovenste knoopjes nieteens dicht. Afijn heb dat ding snel weer uit getrokken en weg gehangen. Ik heb er dus ook last van, dat wordt straks toch weer lekker sporten
Volgens mij moet, als het aan de maagklep ligt, dat vanzelf overgaan na zoveel maanden, en in bepaalde gevallen moet het geopereerd worden. Ik weet het niet zo goed, ik hoop maandag op meer duidelijkheid!
Ja klopt, ik had het in een ander bericht al verteld, ze heeft reflux waarschijnlijk. Ze spuugt enorm veel en hard, ook projectielspugen, soms wel een meter ver. Maandag hebben we een afspraak op de afdeling radiologie voor röntgen en/of echo, ik weet het niet precies.. Dat investeren in boeren doen we ook, minimaal een half uur rechtop, moest van de HA. Daarnaast staat haar bedje iets schuin, en we hebben van de fysio geleerd hoe we haar vast moeten houden tegen het overstrekken. Ik heb vandaag de fles van Dr Browns binnen gekregen en die is echt super, ze krijgt helemaal geen lucht meer binnen en heeft relatief weinig gespuugd! Daar zit zo'n speciaal ventiel in..
Gelukkig!! En de goede fles gevonden!! Scheelt een stuk als ze minder lucht binnen krijgt he? En hoe heeft ze geslapen vannacht??
Goedemorgen Hier weer een redelijke nacht gehad. Devin heeft gisteravond om de 2 uur gedronken en vannacht kwam hij om de 3,5 uur. Hij heeft wel lekker geslapen, maar wel bij mama. Anders was hij zo aan het huilen... sprongetje denk ik! Jaylinn word ook al wat vrolijker, maar ja de streken blijven... helaas Verder zometeen ff kleding van Jaylinn verder uitzoeken... en van mezelf. Eens kijken wat ik pas... Pas wel spijkerbroeken een maat kleiner dus dat scheelt...
Ja super! En maar 1 keer projectielgespuugd. Ze heeft geslapen van 2 uur tot kwart voor 7! Daarna van kwart voor 8 tot aan nu.. Wat me nog het meest opvalt, is dat ze in de puckababy rustiger is. Normaal gesproken slaap ik minder diep, ik hoor steeds geluidjes. Vannacht heb ik ook doorgeslapen, en heb zelfs even geluisterd of alles wel goed was met haar, maar ze lag gewoon heel rustig en vredig te slapen! Ik vond het wel grappig dat vanochtend toen we de puckababy losmaakten, meteen de armpjes de lucht in gingen om zich uit te rekken, hihi.. Denk dat ik wel heel blij ben met die puckababy, nog even wat nachtjes aankijken maar voor nu is ie héél oke!