zo ben weer bij. heb trouwens te vroeg gezegd dat lily doorslaapt hoor. ben gebroken ze ligt nu bij oma te slapen en ik werd gisteren verblijd met het nieuws dat ik weer tante wordt joepie!
Nou, hier gaat het NET zo, heel herkenbaar, mijn leven ziet er precies zo uit. En wat bedoel je met berg strijk? Gewoon de kast in mikken. Hier staat de strijkplank al sinds mensheugenis in een hoekje te vereenzamen.
ik gebruik altijd www.picnik.com om foto's te bewerken, maar FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen werkt ook.
Ik strijk ook nooit wat, alleen de babykleren ik ben een vouwer! Bob de vouwer. Wij zijn een verkreukeld gezin, alleen Olivier is gezegend met gestreken kleertjes.... Waarom eigenlijk hé? Dan past alles in het laatje van de commode, als het platgestreken is. En dat vind ik leuk Whiii zo nu ga ik écht iets doen. Zul je zien dat Olivantje zo wakker wordt
@ MSL ja je moet niet te vroeg juichen hoor hahah Jaylinn sliep na 8 weken door, dus ben benieuwd. Hier is het met Devin erg wisselend. Ene nacht komt hij 1x andere nacht 2 of meer. Ach ja hoort erbij. Devin wou ook niet slapen in zn wiegje, dus in de box gelegd op zn buikje. Nou echt 2 tellen en meneer sliep. Hij slaapt nu nog steeds. En Jaylinn is met dr pop aan het spelen. Doet ze hem in een dekentje en loopt ze de kamer meer rond. Klein moedertje hahah
Ik ben aan het afbouwen met borstvoeding en heb nog een gloednieuwe voedingsbh van Carriwell liggen, in de verpakking. Kan ik iemand verleiden om 'm over te nemen? Het is maat VI en op de site www.borstvoedingswinkel.nl staat een tabel met maten. (Let wel, er zijn 2 tabellen, eentje om je maat te bepalen en de ander om te zien welke je moet bestellen. Meet wel even volgens beide tabellen, want ik had eerst de verkeerde besteld, de maten wijken af van standaard!)
Tjee wat rustig hier!! Iedereen aan het genieten van dit prachtige lenteweer? Grrr, wat een plensbuien zeg. @ Lila, sorry ik heb een andere maat (en ook al 4 Hema beha's ) @ bakeren!!! Wij hebben nu de Puckababy, Renske was heeeel onrustig en boos vandaag en ligt voor het eerst ooit om deze tijd (avond = ongelukkigheid) te slapen!! OMG!! Ze past nog NET in het maatje PIEP dat van 0-3 mnd. is en we hebben de volgende al meteen besteld. Aanrader dus! Ik was huiverig voor 'echt' bakeren, dat is zo strak... dit is meer een strak zakje, een coconnetje waar ze in zit.
Hahaha zie post hierboven Twee zielen... maar aanrader wat mij betreft. Al vond ik het heel vreemd om haar zo strak in te ritsen.
Joepie gefeliciteerd. ik zit ook te wachten op het nieuws dat ik tante word. Mijn zus is ook al een tijdje bezig, ben benieuwd wnr het voor hun zover is.
Kijk das fijn dat werkt dat. Dinand is rond deze tijd ook heel erg huilerig, maar met het inbakeren slaap hij gewoon. Inbakeren met doeken vond ik er ook altijd erg strak uitzien, maar in controleer met mijn hand of deze er tussen kan. Als deze er tussen kan zit hij goed. In het ziekenhuis hebben ze hem ook op deze manier ingebakerd. Ik merkte het vooral vannacht met het inbakeren. Normaal komt hij een keer tussen 3 en 4 dan rond 7 en dan rond half 10 weer. Afgelope nacht kwam hij om half 4 en toen pas om half 9. Een voeding minder vandaag dus. Daar en tegen krijgt hij wel 135 cc en drinkt dit ook elke keer zo goed als leeg.
hoi hoi. Alles goed met iedereen?, Dat inbakeren ga het eens vragen bij het cb dinsdag, Karishma is wel een goede slaper snachts maar vind haar over dat toch echt te vaak wakker en onrustig met haar hazeslaapjes. Misschien is er een gulle midden weg alleen de arme wat meer vast binden tegen haar lichaampje zo dat ze wat rustger is met slapen. Want voor ze wakker word weet niet of het met jullie baby,s ook zo is begint ze eerst met haar arme en benen te bewegen en zie ik dat ze haar ogen juist helemaal nog niet open wil doen maar omdat ze onrustig word maakt ze zich toch wakker maar ga het zo als boven is aan gegeven kijken of het iets voor haar is voor de nacht niet echt nodig ze slaapt redelijk goed maar het zou fijn voor haar en ons zijn als ze over dag na de voeden en het spelen enz ook regel matig een uurtje lekker gaat slapen wat ze nu dus niet haald kwartier tien min en ze is weer wakker. Groetjes Patricia sorry voor ego bericht. trouwens de film was leuk
Zo is dat bij Renske ook. Ze gaat strekken en murmelen. Ik kan je de puckababy echt aanraden. Je hoeft het toch ook niet de hele dag te gebruiken, wij gaan het het gewoon doen op de momenten dat ze duidelijk zichzelf uit de slaap houdt.
Wij gebruiken de puckababy allen 's nachts want mevrouw wil écht niet overdag alleen zijn! Dus hele dag in de woonkamer.. zucht.. MAAR!! Ze slaapt nu voor de tweede avond achtereen als een roosje, op de bank naast me op haar BUIK! Ik durf haar niet zo in bed te leggen, maar ze ligt in ieder geval hier veilig naast me en ze slaapt wel even.. Al kan ik nu nog geen kant op. Vanmiddag heb ik zo'n zijslaper gekocht en ze heeft 1,5 uur in haar bedje geslapen op haar zij.. Misschien wordt het nog eens wat hiero!
Hoi allemaal, Mijn zus heeft afgelopen week te horen gekregen dat haar kindje aan beide kanten een klompvoetje heeft. Nu moet ze over 2 weken voor een punctie om te kijken of het kindje nog meer dingentjes heeft (down etc). Iemand hier ervaring mee??