De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Lilalief knuff meis!! Hoop dat ze jullie snel kunnen helpen met Lila, als zij rustiger en vrolijker is ben jij dat ook!!

@ Hier wel goede nacht gehad. Devin kwam maar 1x. Lekker mannetje... Met Jaylinn gaat het ook super goed. Gaat steeds meer woorden nazeggen, en dingen na doen. Loopt de hele dag met doekje schoon te maken, en met dr babypop in een dekentje gewikkeld. Zo schattig!!
    Met mij gaat het ook goed, woensdag komt de thuiskapper... hahah word wel weer tijd :)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :( Wat zwaar... klinkt echt alsof ze pijn heeft. Ze zou toch onderzocht worden voor haar maag?

Knuffel...

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker mama die thuis kapper stuur maar door naar hier. Hier ook brood nodig hihi

Nou hier gaat alles goed, Karishma heeft goed geslapen was alleen drie keer gekomen vannacht. Eerst om twaalfuur toen om half vier en daarna om kwart over zes, wat bleek ze had een hele vieze luier ze was nat enz, Hoe komt dat ;)door mij soms als ze snachts komt om de fles dan willen we het verschonen nog wel eens overslaan dus je ziet beter niet doen of gewoon goed kijken of er echt geen poepje in zit haha. Dus voor mij was het een wakker nachtje ach ze ligt nu in haar wipper al van af zeven uur te slapen en nu gaat het zonnetje lekker schijnen en denk dat ze zo wel lekker wakker word, Om half elf nog wat kraambezoek van mijn tante,s erg gezellig.

Nou groetjes en tot tikkens weer.

Ik ben vier weken en een dag oud wat gaat dat toch snel!!!!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

@ Lilalief
    Idd ook knuf van mij. Hoop dat jullie snel geholpen worden. En trek op tijd aan de bel ga met iemand praten je moeder wie dan ook dat kan ook nog wel eens opluchten en krop het niet op.. Heel veel sterkte meid.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh heerlijk, de ingebakerde Renske sliep van 10 tot 2 en van 3 tot 7, dus ik heb 7 uur gepit! Wel met flink gestuwde borsten helaas... langer niet voeden = pijn, maar goed.

Ik ben ook vroeg vandaag trouwens, straks hebben we een reunie van mijn pufclubje en dat is aan de andere kant van de stad. Dus toen Renske zich om 7 uur meldde, heb ik haar meteen maar in de kleren gehesen. En ze ligt alweer op papa's schoot de slapen als een roosje.

Zo moeilijk als het is om haar 's avonds in slaap te krijgen, zo makkelijk was het nu, hopelijk is ze vandaag lekker blij! :D

Vandaag met 6 weken, ons Reuske:

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat een flinke meid zeg haha die van mij is nog echt klein hihi, Maar veel plezier vandaag met het pufclupje;).

7. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goeiemorgen,

Vanmorgen tegen mijn man gezegd dat ik de hond wel uit zou laten. Moest ik ook nog opschieten, dat ben ik helemaal niet meer gewend.
    Hij heeft een korte plas gedaan, als Jorinde zo wakker wordt gaan we nog wel een stukje.

@Lilalief, hoe is het vanacht gegaan? Denk alsjeblieft wel aan jezelf! Hele dikke knuf en ik hoop dat er snel "iets" is waardoor ze wel gaat slapen...

8. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0

Lekker bol toetje heeft Renske zeg! Mooi poppie!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja klopt, vandaag om12 uur hebben we een afspraak, maar de ene keer is het overstuur door spugen, de andere keer snap ik het niet.. Het voelt alsof er meer aan de hand is.
    Ik ga vandaag hulp inschakelen, voor mezelf, en dan ook indirect voor Lila.. het liefst praat ik eerst met de VK, die mag ik overal voor bellen, en dan hoor ik van haar waar ik het best heen kan..

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Op de grotere voedingen slaapt ze als een tierelier, vannacht van 00.30u tot 06.00u, maar ze ligt nu alweer een hele poos te brullen. :(

11. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

heb wel al een tijdje meegelezen, maar weinig tijd gehad om te reageren. Nu ben ik een weekje met de kids bij mijn ouders in Friesland, dus heb ik lekker wat tijd en kan ik eindelijk hier weer eens wat typen.

@Evenstar; wat een lekker popje is Renske zeg!

@Lilalief: meid, wat een zware tijd voor je zeg. Het is zo'n verschrikkeleijk gevoel, als je kindje veel huilt en je weet niet waarom. Het klinkt inderdaad alsof ze pijn heeft. Misschien langs de kinderarts of hebben jullie dat al gedaan?? In iedergeval heel veel sterkte, en probeer (hoe moeilijk ook) af en toe wat tijd voor jezelf te nemen. Desnoodws lila even een midagje / dagje 'droppen' bij familie of vrienden, zodat je zelf een beetje bij kunt tanken.

Wanneer zijn trouwens ook alweer de meetings in Utrecht? Het lijkt me erg leuk om mee te gaan.

hier alles prima. Melle is op zich vrij rustig. Hij had wel veel krampjes, maar door 2 bezoekjes aan een osteoppaat is dat al veel minder geworden. Hij was in het begin wel een echt schootkindje, sliep overdag niet makkelijk in zn eigen wiegje maar dat gaat steeds beter.

De borstvoeding loopt goed, ik merk dat het echt een stuk makkelijker gaat zo'n 2e x.
    Wel vind ik het (net als toen bij isa) lastig dat melle door de bv zo 'afhankelijk' van mij is. Ik sport graag maar ff een uurtje zwemmen of wandelen is wel wat lastiger. gelukkig heb ik ondertussen al een vooraadje in de vriezer bij elkaar gekolfd dus heb ik iets meer 'lucht'.

Oh...voedertijd, ik kom zo weer!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier is het ook niet altijd een roze wolk. En ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het punt is gewoon dat iedereen altijd zo rooskleurig over een pasgeboren kindje praat. Natuurlijk is een pasgeboren kindje leuk, maar dat het voor de ouders best zwaar kan zijn dat hoor je ze nooit zeggen.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi lekkere bolle papwangen:D, heerlijk:p

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo,

@ Lilalief! Heel veel sterkte met je kleine meid! En ik hoop dat snel ontdekt wordt wat er aan de hand is. Knuffel!!

@ Belliebel, ik ben het er mee eens dat het niet altijd een roze wolk is. Ik snap ook niet dat men daar niet eerlijker over is. Het is namelijk best zwaar, vind ik dan. Terwijl op zich onze dochter helemaal niet zo heel moeilijk is. Toevallig de laatste dagen. Huilt veel, wil aandacht en wil niet slapen. Wat moet je op een gegeven moment?

@ Renske, bollewangenhapsnoet, geweldig! hihi. Hier nog eentje thuis... lekkere bolle wangen. hihi

@ Hier een flatulente jonge dame met ik vermoed een vieze luier... (ze blijft echt huilen tot ze een ons weegt. Maar ze moet en zal een schone luier om d'r billen hebben...)
    Verwacht zo weer bezoek. Dikke knuffel allemaal!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het uitje is of 24 april of 1 mei. Welke het word weet ik niet, maar heb er wel zin in hihi:p.

Fijn dat het goed gaat bij jullie. Ook ik vond het moeilijk dat Dinand zo afhankelijk is van mij, ik ben daarom gaan afkolven en geef het per fles. Niet alleen lekkerder voor mij, maar ook voor mijn man. Nu kunnen we het tenminste afwisselen.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand horen we eigenlijk ook vrij weinig. Maar hij heeft ook echt zijn "slechte" dagen. Kan dan helemaal horendol worden van dat gebler. Als mijn man dan 's avonds thuis komt, is hij meestal net stil of slaapt net. Hij vraagt dan altijd: Zo hij is weer lekker rustig geweest vandaag? Haha ja nou mooi niet dus.

Ik heb 1 keer eerder iemand horen zeggen dat het ouderschap in het begin niet rozegeur en maneschijn is. Toen ze dat zei dacht ik bij mezelf: Yeah right ze zal het wel niet aankunnen. Maar nu ik het zelf ervaar moet ik er op terug komen dat het niet altijd even makkelijk is. Je moet vooral veel energie inleveren.

Maar als ik dan zo verhalen lees van lilalief denk ik dat ik niet mag klagen met Dinand. Heb respect voor haar, ik zou denk ik het bijltje er al bij hebben neer gegooid.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik moet even wat kwijt...

Dinand heeft doorgeslapen vannacht JOEPPPIEEEEE:D:D:p.

Oke het is maar 1 nacht en verwacht helemaal niet dat hij aankomende nacht ook door zal slapen. Maar het is een begin. Dit soort dingen kunnen zo veel goed maken:D. Ben redelijk uitgerust vandaag:D.

Zo naar de blokker toe. Ze hebben Disney dvd's in de aanbieding. 2 halen 1 betalen. Er zitten er een paar tussen die ik echt wil hebben. Zoals toy story, oh ik heb die film vroeger grijs gedraaid. Ook hebben ze Cars, Ratatouille, pinokkio en sneeuwwitje. Allemaal wel leuke films. Welke ik ook echt nog wil hebben (maar dan het liefste op blue ray) is Belle en het beest. Oh dat is echt een jeugdsentiment. Heb hem pas nog gedownload. Ik kon gewoon al die liedjes nog meezingen. Helaas is Belle en het beest voor een x aantal jaar de kluis weer in gegaan en brengen ze hem over een paar jaar weer opnieuw uit. Ik heb al eens op marktplaats gekeken, maar ik ga er toch echt geen €100,- euro voor neer leggen. Dan wachten we nog maar een paar jaar.

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Heb net alles zitten bijlezen en nu wordt mijn mannetje wakker :D Ik ga weer even met mijn borsten in de weer geloof ik!! Meneertje heeft honger...

Tot later!

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL

ohh. belle en het beest...ik ken al die liedjes ook helemaal uit mn hoofd. heb 'em op dvd, kan niet wachten tot isa oud genoeg is en we die samen lekker kunnen zien!!!!

wat fijn dat dinand doorgeslapen heeft!!

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hallo dames,

Ik kom ook weer schrijven, ik heb het ontzettend druk met kraamvisite en vind het ECHT NIET MEER LEUK!! :(

Sidar slaapt nu en ik ben nu koffie aan het drinken maar ik heb koppijn..

Sidar slaapt nu de nacht goed door, ongeveer 5 a 6 uurtjes achter elkaar, maar als hij wakker is en hij heeft zn flesje op kan hij weer moeilijk in slaap vallen? ik weet niet hoe ik het anders moet doen. ik ben meestal heel stil en doe ook geen licht aan maar dan is hij gewoon klaar wakker. :) het is wel vermoeiend omdat ik dan nog wil doorslapen...

Deel Deze Pagina