De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

ooohhh nee nog minder slaap en de kids weer uit hun ritme...gaan we weer! ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja idd dat krijgen ze niet zomaar he...Sem had hier ook eczeem, maar ze kan wel alles eten drinken heeft het toen alleen aan de buitenkant gehad heel vaag meer soort contact allergie voor allergene producten ofzo..

ow ja je zwembadje is onderweg veel plezier ermee!!
    Heb vandaag 3 zwembadjes verkocht..en er is veel interesse dus denk dat ik zo door mijn zwembadjes heen ben 8)

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    leuk! Hier is Sem echt bang voor geitjes haha ze vind het niets als die op haar afkomen nu nog :D!

Ennuh leuke foto en leuk kapsel ;)

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou dames ik ben kapot na vandaag ik vond het heerlijk maar heel de dag buiten is ook vermoeiend haha :D
    de komende dagen zijn weer druk!
    morgen wil ik naar de kwantum nog wat tuin dingetjes halen.
    Ik heb online ook een hoop lampen gekocht, voor in de huiskamer voor boven de eethoek dat hadden we nog steeds niet hihi :p
    En 2 buitenlampen voor rechts en nu morgen voor links nog halen...
    vrijdag weer eters, en ik de stad in met vriendin, en weekend tot nu toe 1 verjaardag en wat losse dingetjes doen ;)
    Jullie plannen??

Voor nu ga ik zometeen helemaal niets meer doen en oogjes dicht doen :D! truste alvast
    En mocht iemand nog interesse hebben in een super leuk nieuw zwembadje wees snel ik heb er nog een paar!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Aaah wat een leuke foto!!!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Alles goed met iedereen.

Bell lekker dat Dinant zo lekker gegroeit is.

Mama25 leuk naar kinderboederij zag er gezellig uit! En een gekapt koppie dat is ook wel wat waard voeld denk als herboren even;).

Uitje helaas gaat me niet lukken om mee te gaan op een mei. De reden ja de schoolvakantie is er dan en om me zoon nu ook mee te nemen nee die is veel te druk die gaat zich behoorlijk vervelen wel jammer maar ik lees wel hoe het geweest is voor de geen die wel gaan.

Verder alles goed hier het ritme van Karishma is voor de nacht wel goed alleen overdag moet ik er toch wat meer regelmaat in bouwen weer toch te veel dingen die er tussen komen. Maar we geven het de tijd en ga toch morgen weer eens proberen haar overdag wat meer in haar eigenbedje te leggen tijdens de slaapjes al zijn ze maar mini ze weet dan dat ze daar moet liggen.

Morgen is me vriend jarig die word al weer 43. Hij doet er verder niks aan maar heb ze kado al gegeven wat ondergoed en sokken zo standaard voor een man haha. Nou tot tikkens weer allemaal en groetjes van Patricia Arun en Karishma;)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pnir, alvast gefeliciteerd met je vriend.

Pfff en inderdaad van dat lekkere weer ben ik nu wel onwijs moe. Dinand ook, die ligt lekker op me borst te slapen. Die was helemaal uitgeteld na zijn flesje. Ga hem zo toch echt lekker in bed leggen, kan ik ook nog even wat doen.

Oh eeeh voor het uitje. Ik twijfel hoe ik zal gaan. De auto is wel makkelijk, maar ik denk dat de trein voor mij goedkoper is. Parkeren in het centrum van utrecht is gauw 15 euro, een treinkaartje voor mij is ergens tussen de 5 en de 10 euro. Zit er dan ook binnen een half uur/ 3 kwartier.

Is het trouwens de bedoeling dat we met kind komen of zonder kind? Mij maakt het niet uit hoor:p:D.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    met kind lijkt me wel zo leuk he haha

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    kan je trouwens makkelijk parkeren in utrecht ik kom daar echt nooit haha.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tegenover het station kan je parkeren bij de jaarbeurs, maar dit is best wel een beetje heel erg duur. Qua parkeergarage weet ik niet, maar denk dat dit ook wel duur is aangezien je in een stad zit.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja dat maakt opzich niet uit. hier is niet echt een goede vebinding met het openbaar vervoer dan ben ik 4 uur onderweg haha

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dan is de auto makkelijker ja hihi, anders moet je wel erg vroeg weg:p.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    semspam

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    in het grote ziekenhuisbed

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem met zijn vriendje die precies 1 week ouder is

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    aaaah wat een plaatje is het toch:D.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Thnx voor de complimten van de foto en me haar ;)

Mooi semspam!! Leuk hoor!!

@ Hier weer redelijk goede nacht gehad. Vandaag gaan we de puckababy gebruiken eens kijken hoe dat gaat, ben benieuwd!
    Met Jaylinn gaat het ook weer wat beter gelukkig, maar poepen is er nog niet bij ondanks de lactulose. Dus hoop dat het snel weer normaal opgang komt... want het is echt zielig om haar zo te zien.

@ uitje: tja wat is handig... parkeren is duur en maar met de trein beetje onhandig... hmmm ik weet t niet. Tis voor mij ong. uurtje rijden en met de trein ook zoiets.
    Wat gaan we eigenlijk doen? En nemen de kids toch mee?
    Heb oppas voor Jaylinn, dus zou alleen met Devin komen, anders ren ik de hele dag achter me dochter aan :)

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haaai!

Aanrader... de puckababy... maar ik heb wel steeds het idee dat ik haar moet opporren om echt wakker te worden voor de nachtvoeding, ze slaapt DIEP! Critici zeggen dat ze dan door honger heen slapen, maar ach, zo lang mijn tiet MIJ wel wakker maakt en ik haar idd hoor pruttelen...

Over het uitje, is er eigenlijk iemand die in omgeving Groningen woont? Ik heb namelijk geen rijbewijs (wel een auto en man rijdt). Anders moet ik gewoon regelen dat ik met man en al kom en dat mijn man zich vermaakt die dag (we komen uit Utrecht dus dat is het probleem niet). Of met de trein komen, maar om heel eerlijk te zijn zie ik dat niet echt zitten :( 1 mei is al snel, en de rit is erg lang voor mij.

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    belliebel, wil je met mij meerijden? ik woon vlak bij je?

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    dat zeg ik nu wel, maar er passen natuurlijk geen 2 kinderwagens in mijn auto

Deel Deze Pagina