zo, nu heb ik even een momentje. Vannacht hebben we wel een redelijke nacht gehad. Tygo kwam 3x en heeft tussendoor niet gehuild. De jongens hebben allebei doorgeslapen, dus ben weer iets fitter. Het is heel raar. Tygo huilde de eerste weken haast niet en daarna gewoon normaal. Dus af en toe lekker huilen en tussendoor ook gewoon slapen. Maar sinds een week huilt hij echt constant. En ik kan gewoon niet ontdekken wat het is. - hij huilt niet in de wandelwagen, in de auto, draagzak of op je borst - verder wel, tenzij hij slaapt - overdag doet hij hazenslaapjes, 's nachts slaapt hij 2-3 uur per keer - soms heb ik het idee dat hij onverzadigd is, maar ik voed op verzoek en heb bij die andere 2 nooit problemen gehad met te weinig melk ofzo. - hij spuugt wel iets meer de laatste week, maar niet overdreven veel - de puck-a-baby maakt geen verschil - infacol maakt geen verschil - bedje omhoog maakt geen verschil Sven heeft verborgen reflux gehad, maar die huilde toch anders. Dus ik heb niet het idee dat het dat is. Lijkt wel of hij gewoon niet alleen wil liggen ofzo. Maar ja... ik heb nog 2 kinderen en wil soms ook wel eens heel even geen enkel kind in mijn handen hebben Ik weet het eigenlijk niet meer? Iemand een idee? Ik word er echt een beetje moedeloos van
oh ja en dan nog mijn eigen gezondheid. Niks ernstigs hoor, maar ik knap gewoon niet echt op. Ik heb vrij erge bloedarmoede (hb was 5,3) en slik een heleboel ijzer, maar het komt nog niet op niveau (is nu 5,8 ). Ook ben ik constant ziek (keelpijn, hoesten, oorpijn, buikgriep) en heb ik regelmatig koorts. Ook de pijn in mijn buik (rechts onderin en rechts onder mijn ribben) gaat maar niet over. Soms moet ik er zelfs van overgeven, maar ze kunnen niets vinden. Tja... zo blijf je kwakkelen natuurlijk. Sorry voor mijn geklaag even!!
Jeetje Angel, dat is loodzwaar zeg, en die bloedarmoede is ook niet mis. Wat jammer dat de puckababy niet uitmaakt. Is het een idee om net als Lilalief te kijken of je een huilbaby poli hebt in een zh dichtbij? Misschien dat er toch iets gevonden kan worden. Je lijkt alles gedaan te hebben wat je kan.
jeetje angel wat vervelend dat het niet zo lekker gaat. idd misschien een goed idee om hem eens na te laten kijken
Angel, kan je hem misschien vaker aanleggen? Mocht het aan de voeding liggen, dan kan je de produktie misschien een beetje opvoeren door hem vaker te laten drinken. Maar dit heb je ws. al geprobeerd Met kolven kan je ook meer productie triggeren. Ik weet niet wat voor factoren allemaal een rol kunnen spelen met melkproduktie (ik sta met mijn continue overproduktie ook voor een raadsel), maar misschien dat het per kind wel scheelt. Het kan zijn dat hij mss niet hard genoeg zuigt en dus de borst niet goed kan leegdrinken.
Februari mama uitje 1 mei 2010 met kind!!! Waar? Utrecht Centraal (centrale hal, bij het grote blauwe bord waarop de vertrekkende treinen staan) Hoelaat? 11uur Zaterdag 1 mei 2010 te Utrecht Gaan mee: 1. Mama 25 2. Dondersteen 3. Belliebel 4. Knorretje84 5. Liedel1 6. Angelsfire 7. Mamastarlight 8. Ninja2 9. Bwt'je 10. Jodelahiti 11. Evenstar? 12. Ik kom vanuit en reis met de: 1. Knorretje84 - vanuit Barendrecht - trein (via r'dam) 2. Even onder de aandacht houden!!! Mocht je mee willen, je mag mij pb'en...Beheer ik deze lijst wel! Pnirmal, heb je van de lijst gehaald, jammer dat je niet meekan! Liedel1, heb je toegevoegd, gezellie!
Goedemorgen meiden.... Wat een weertje..........heerlijk! Net in de tuin ontbeten, aidan ook lekker in het zonnetje...wat een genot! @ uitje: Heb de lijst iets aangepast......pb mij als er iets verandert moet worden! @ Angelsfire: Balen dat het ff nie zo gaat....dikke knuffel! @ Lilalief: Wat fijn dat het slapen wat beter gaat....puckababy rules!
Oke en toch ga ik proberen die dag me oudste zoon ergens anders onder te brengen als dat lukt kan ik als nog mee oke? Hier verder alles goed idd het zonnetje schijnt. Angelsf idd vervelend van dat ijzer te kort. Miss eens je b12 laten testen kan in verbandstaan met elkaar.!! Verder redelijke nacht gehad ze kwam twee keer en sliep daarna lekker door tot negen uur. Straks voor het eerst me zoon uitschool halen met de bus en daarna boodschappen doen voor de avond plus een klein kadotje kopen voor me vriend, Had zelf al wat gegeven maar zoon en dochter willen ook wat geven. Al is het maar wat kleins het gaat om het idee. Groetjes verder al en tot tikkens En o ja nog wat baby spam!!
nog ff late reactie, heb net weer internet. was jij dat die twijfelde over ongi? bij mij is bloeden nl ook weer 1,5 week an de gang maar voelt totaal niet als ongi! had jij ook pijn ofzo? of wat was reden van kweek?
euh... sochtends 1 op bed, rond 11e, rond 3e,rond 7e en rond half10 nog x tot half 11 ong sinds ik em savnods badder ipv overdag, huilen is zo minder savonds, maar hij groeit geod dus ga em nie vaker voeden als hij zelf niet vraagt! heb dus 4 gewone en 1lange voeding
Als hij genoeg heeft dan heeft hij genoeg! hier is wisseld het nogal. 's ochtends komt hij 2 uur na de voeding alweer voor een voeding, maar 's middags laat hij er dan vaak 4 uur tussen zitten. Ik zit rond de 7/8 voedingen per dag
Ik zit ook nog aan de zeven a acht voedingen per dag. Maar dan nog van ongeveer 100 cc per keer. Meer kan ze echt nog niet aan per fles dat gaat vanzelf wel meer worden en gaat er een fles af en hoop dan de nacht haha. Maar ze gaat hier tussen negen tien in de avond naar bed en komt dan tussen twee en drie. Dan rond zes zeven. Mijn schema? Is ongeveer 2,6 9,11,14,17,19 en dan de laatste om 21 uur. En merk dat ze nu steeds vaker tussen 12 en 15 uur op de dag haar lange dag slaapje pakt. Dus zo slecht doet ze het niet na 15 uur tot de laaste fles is nog erg minimaal het schema, Meer kort haze slaapjes maar ach mag niet klagen echt niet
hoi hoi hier ook wat van het zelfde. Vorige week was ik dacht ik van het kraamvloeien af maar zaterdag begon het weer het lijkt tot nu toe op een menstruatie hij is er nu nog maar vond het wel heel snel na de bevalling om weer ongesteld te worden maar het lijkt er wel op er zat net vier weken tussen bevalling en weer ongesteld worden erg snel al zeg ik het zelf. Maar niks is onmogelijk, we zullen wel zien
hey meiden, ben ik ook weer heel even. Ben zo druk met 2 kids dat het forum even niet zo vaak lukt. Ik lees wel mee hoor! Met dominic gaat het heel goed. Hij drinkt erg goed (5x 165 of 200cc) en s nachts slaat hij voeding over. Overdag en s'nachts slaapt hij veel. Hij is nu al wel 5 weken aan een gesloten verkouden. Hij zit zo vol slijm! Ik heb hem nu Bisolvon druppels gegeven we hopen da thet werkt.
Jij geeft 90 water, 3 schepjes poeder??? Dan mag ze max 10 voedingen per dag.....(30 schepjes is het maximale wat de nieren van een pasgeboren baby aankunnen)...Dus 7/8 voedingen is prima....Wat is haar gewicht inmiddels? Want als ze zo vaak komt kan je misschien de voeding verhogen (mits haar gewicht dat toelaat).....Zeker omdat ze zoveel hazeslaapjes doet, is ze dan wel verzadigd???........
@ Pnirmal: Alhoewel hazeslaapjes....Toch iedere keer 3 of 4 uur.....Netjes hoor, ze is ook net een maand toch?
Whaaaa, de zon verdwijnt!!! KOM TERUG ZON!!! (is meteen frisser, zit ik hier in mijn t-shirt in de tuin! brrrrrr....)
Hoi hoi Haar gewicht is nu 3820 gram dinsdag bij het cb. Ik zou wel meer per fles willen geven maar dat ret ze gewoon nog niet. Vandaar nog zeker die 8 voedingen per dag. Mijn oudste zoon had ook moeite met meer hoeveel heden dat gaat van zelf wel anders worden, Dus zo lang ze zeker 8 keer per dag nodig heeft gaan we er voor. Hoe ik weet dat ze het nog niet aan kan. A ze drinkt echt tot net 100 cc en dan zit ze behoorlijk vol plus ze meestal al in slaap gevallen is tijden de fles. O ja idd 90 water en drie schepjes voeding. Soms met de laatste avond fles geef ik een half schepje meer en iets meer water maar dat red ze vaak gewoon niet blijft altijd wel een beetje staan. B Geef ik meer dan gaat ze ook meer spugen dat is ook een teken dat ze vol zit. C Ze groeit er goed op dus maak me geen zorgen en vandaar ze smiddags ook vaker voor haar fles komt na twee uur ongeveer maar het gaat verder allemaal goed Groetjes Patricia