De Februari 2010 mama`s

Discussion in 'De mama's' started by ladytijger, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik ben er vandaag even uit geweest, alleen.
    Heerlijk geshopt met mijn nichtje.

Helaas kwam ik thuis bij een hele ongelukkige Lila.
    Ze had de hele dag niet geslapen, en nu is ze van vermoeidheid in slaap gevallen.. wordt steeds wakker, huilt even, en gaat weer knock-out.
    Ze zit nu ook helemaal onder de uitslag.
    Zou dat dan bevestigen dat we op het goeie spoor zitten?
    Ze heeft in ieder geval niet of nauwelijks gespuugd sinds ze pepti krijgt!

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    in een lekker warme tummytub/emmer, snel het ergste afdrogen, pamper aan en in de omslagdoek en dan aan de borst. werkt goed hier

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Lilalief zo klinkt het wel ja! hopelijk blijft het helpen!!

p.s. zwembadje al binnen?

Tonka het geld staat er al op! dus ook jou zwembadje komt er morgen aan, leuk zo om andere blij te kunnen maken :D!!

Hier liggen alle kids op bed, hebben bij de kwantum wat spulletjes gehaald..
    wel slechte voorraad altijd daar zucht!
    doe online de rest blijf daar niet langsgaan :S

Zometeen even wat zwembadjes inpakken haha en morgen hapjes maken, hebben eters zij maakt ook wat hapjes, kids spelen!
    En dan ga ik 's avonds nadat we de kids erin hebben saampjes de stad in een drankje doen...dus ik over BV en alcohol:
    zsm na de voeding, en hij krijgt dan ook een flesje afg. melk
    En ik kolf dan weer als ik hem drinken geef, dan zit er zeker lang genoeg tussen ;)

Nou dames ik ga nog wat MP dingetjes afhandelen en dan straks ook weer mijn bedje in!

Fijne avond nog :)

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh plan! Wij wiegen haar tot ze bedaard is... net ook weer gedaan, gelukkig werkte het aardig, maar ze heeft nog een tijd met die lieve kraaloogjes rond zitten kijken na de voeding voor ze ein-de-lijk in slaap viel.

Bij ons op de slaapkamer is het opeens 23 graden na deze bizar warme dag, dat is het misschien ook wel. Ze heeft zelfs een beetje warmte uitslag (lijkt het wel, van die ieniemienie pukkeltjes).

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    heb je het krijsen hierheen gestuurd? krampjes hier dus krijsen:( maar om hem nou weer in de emmer te gaan doen... is nog geen 2u geleden.

ben net ff lekker ondergespuugd dus konzelf ok de douche in

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Hoi Bwtje, ja hij is binnen, ze hadden 'm bij de buren gedropt.
    Thanks!

Heb 'm nog niet uitgepakt en opgeblazen, dat komt wel als ik er energie voor heb ;)

7. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja we moeten nog even op het zwemweer wachten he ;)
    veel plezier ermee !!

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Sorry ;)

Dan maar wiegen?

9. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    op je arm leggen met de buik, fietsen met de beentjes uhm draagdoek?
    moet zeggen dat Bas eigenlijk vrijwel geen krampjes heeft..ondanks de uien en wasabi en pittige dingen die ik eet..
    Bij Eva en Sem hebben we heel wat gehobbelt ;)

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb van de FV'ers van mijn pufclubje ook veel goede verhalen over Pepti gehoord.

Wat goed dat je er even tussenuit bent geweest.

Renske kan trouwens zichzelf ook zo goed wakkerhouden, heel vermoeiend (voor ons en haar).

En ik weet niet wat voor uitslag Lila heeft, maar Renske heeft puistjes (dat kan bij bv), maar ook wat warmte uitslag, lijkt het. Maar dat is alleen op haar voorhoofd, ik heb er wat talkpoeder op gedaan. Kan het door de warmte zijn? De overgang naar warm weer was nogal vlug, met mijn verjaardag een tijdje terug was het nog superkil!

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    Hier ook geen ervaring met krijsende Olivier... ik hoop dat het zo blijft.
    Mijn dochter was wel vaak aan het huilen, het enige wat hielp was eindelooos blijven wiegen en rondlopen.
    Het is uiteindelijk gewoon overgegaan maar duurde wel vrij lang, ze is nooit een makkelijke slaper geweest.

Alcohol: Hóe doe je dat BWtje? Met flesje afgekolfde melk? Neemt Bas zomaar een flesje BV dan? Heb je dat eerst getest?
    ik zit momenteel aan een lekker glaasje wijn :D Ik heb hem net gevoedt en hij komt waarschijnlijk pas weer om 'n uur of half 1.
    Ligt lekker in z'n eigen bedje te slapen nu.

Ik durf nog niet zomaar weg om drankjes te drinken in de stad! Maar ja Olivier is ook nog geen 3 weken natuurlijk...

12. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ja hier hobbelen we ook nog maar even door. gelukkig ook weinig last van krampen terwijl ik ook gewoon alles eet

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik geloof inderdaad dat dat wel normaal is.
    Lila heeft ook een soort puistjes, maar dan wat groter en behoorlijk vurig.
    En ze zitten ook op haar schouders en in haar nekje..

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Lekker dat je er even bent uitgeweest vandaag zonder Lila. Nog leuke dingen geshopt?

Jammer dat je dan weer thuiskomt en lila die overstuur is. Dinand heeft momenteel ook uitslag. Ga morgen met hem even naar de dokter. Niet omdat ik het niet vertrouw, want er zal wel niets aan te doen zijn, maar het wordt wel erger elke dag. Het zal wel door de samenstelling van mijn BV komen denk ik.

Wat goed dat ze niet zoveel heeft gespuugd. Hopelijk komt dit door de pepti.

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dinand heeft ook niet echt veel last van krampjes. Terwijl ik eigenlijk ook alles eet. Hij heeft vandaag wel 2 keer een hele dunne broek gehad. Heb dan ook 2 keer andere kleren aan kunnen trekken omdat het tot onder zijn oksels zat. Misschien deed hij het wel omdat hij het badje zo lekker vond:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik durf ook nog niet weg. Heb van de week voor het eerst gedouched terwijl meneer in de box lag te pruttelen. Dat vond ik al doodeng. Wij hebben ook 2 katten (al vertrouw ik er wel op dat ze geen gekke dingen uit zullen halen, ze zijn echt heel lief voor Dinand en weten heel goed dat de box verboden terrein is ) Maar het is goed gegaan. Meneer lag prins heerlijk te slapen toen ik beneden kwam.

Hier ook een lekker glaasje wijn. Dinand krijgt zijn laatste voeding altijd FV, dus kan ik een lekker glaasje wijn drinken.

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik merk vooral als Dinand wakker is dat het wel erger lijkt de worden

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    hier ligt sem eindelijk te slapen op me borst. man wat huilt hij veel de laatste tijd. ook slapen overdag is er niet echt bij. als ik hem in zijn bed leg dat brult ie weer gelijk aan.

hij slaapt snachts wel erg goed vanacht van 23 tot 7 en daarna tot 10 bij mij in bed.

en het erigste is dat ik volgende week hem een week bij de omas moet laten ivm met de zh opname dus rust en regemaat zit er niet in. ik vind het zo moeilijk om hem nu al af tegeven ik maak me er echt druk om. maar voor me eigen herstel is ht wel beter om effe rust te hebben....moeilijk zeg

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    sem heeft ook veel last van pukkels. het is dan weer effe weg en effe later weer terug

20. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Nee idd hijs nog klein maar moet zeggen dat ik mijn glaasje rose al een tijdje terug op had :) en laatst ook nog eentje had meer nog niet..en morgen dan :D!
    Maarruh ik ben idd al begonnen met kolven, vriezer zit al wat..en hij heeft er ook al een aantal gehad en hij pakt gewoon het flesje net zoals de dames..
    ik weet niet of dit bij 3 weken ook al kan?
    Want er is een hoop verandert met speen/tepel verwarring volgens mij zeggen ze nu dat dit niet meer zo is dus je gewoon met flesje kan beginnen?!
    Nou ja dat wist ik natuurlijk uit eigen ervaring al met de dames :D! hehe

Maar nu aan de wijn is prima juist omdat hij er dan meer tussen laat..hier ligt ook alles heerlijk te slapen en zal hij vannacht weer komen! Dan kolf ik ook weer want heb toestraks dus een flesje gegeven zodat ik extra veel vannacht heb om te kolven..en dat is voor morgen als ik weg ben..en anders gaat het de vriezer in..

dus je hoeft er niet bij te kolven maar ik vind dat zelf wel prettig..
    en als hij echt wat ouder is en ik wil weer een keertje wat meerdere drankjes doen (24 april bierproeverij bijv haha) dan krijgt hij alleen afgekolfde melk en kolf ik het af en gooi die melk weg..

zo heel verhaal haha :D! btje duidelijk?

Share This Page