Hier opzich een hele goede nacht gehad. Zijn laatste voeding was om 00.00 uur. Hij meldde zich eerst om 05.45, heb zijn speentje er toen ingestopt en hij viel nog voor 45 minuten in slaap. Hij heeft heerlijk geslapen dus. Wat minder leuk was is dat er vannacht om HALF 2! politie aan me deur stond. WTF, waarom politie, dacht ik bij mezelf. ME man had de bel nieteens gehoord. We zouden overlast veroorzaken met een feestje? Welk feestje, dan ga ik me even aankleden en ga ik ook een een drankje drinken... Wel grappig want het zijn me collega's die aan de deur kwamen. Toen ze me zagen zeiden ze gelijk al: nou dit kan niet kloppen. Jij heb wel wat anders aan je hoofd dan feestjes. Verder maar gezegd dat ik helemaal niets gehoord heb die avond. Geen harde muziek, helemaal niets. Alleen hadden mijn buren ruzie, maar das ook niet echt bepaald een feestje. Weet wel wie die melding geplaatst heeft, heb vorige week over hun een overlast melding geplaatst omdat ze elke ochtend standaard van half 9 tot half 12 keiharde muziek draaide. Misschien wilde ze ons terugpakken. Nouja zaterdagavond kunnen ze een feestje krijgen. Dan viert mijn man zijn verjaardag.
Haha, ja hoor! Olivier is nu nog te jong, ben eigenlijk zelf ook nog niet zover dat ik zin heb om de stad in te gaan... ik neem hem net zo lief mee naar een zonnig terrasje
het regent hier niet..maar alles is nat van de regen van vannacht.. dus ook wel bah voor de rest saai weer nog geen zonnetje ofzo
Oooh wat een leven!! Hier elke dag om 6.45 op om de kids op tijd op school te hebben! Daarna zou ik wel weer terug kunnen kruipen maar dat doe ik alleen als ik echt heel moe ben....
groot gelijk heb je deed ik bij de eerste ook en bij de tweede toen sem op psz zat en nu tja nu zijn het er teveel straks is sem school eva psz dan kan ik bas mee nemen haha nee overdag gaan de kids gewoon mee hoor heb al wat terrasjes gehad dan slaapt hij heerlijk in de maxi cosi.. Maar ben nu ook al paar keer uiteten geweest en vanavond wat drinken en dat is ook wel relaxed zonder kids hoor hopelijk vanavond btje droog want ik ga met de bus richting stad..
Ik ga maar eens wat doen... boodschappen uitpakken en even een kopje thee zetten!! BWtje veel plezier straks!!!! Nie te zat hé!
haha nee hoor ikke niet overdrijf het nu ook zeker niet hoor.. vind ik ook weer niet nodig! En wat een lieve spam!!!
Goeiemorgen meiden! Lekker nachtje hoor! 00.00 laatste voeding, toen om 4 uur en toen vanmorgen om 7 uur weer! Maar toen waren we wel al 1 uurtje wakker. Uitslapen is hier dus ook al lange tijd verleden tijd, maar ik vind het eigenlijk niet eens lekker meer! Als ik zo lang slaap heb ik nergens geen zin meer in en nu stond ik net als Bwtje vanmorgen om 8 uur al te stofzuigen en wasjes te vouwen e.d. Heerlijk! Weggaan doe ik nu ook al makkelijker, maar geen uren! Gelukkig drinkt ze al goed gekolfde melk uit het flesje. Moet ook maar eens een voorraadje aanleggen. Vriezen jullie het ook in in die ijsblokzakjes? Heb daar goede verhalen over gelezen omdat het in kleinere porties word ingevroren. Bellie, wat een lage streek zeg als je buren je zo terug willen pakken. Dit verhaal zal nog wel een staartje krijgen denk ik zo?! Bwtje, wat voor zwembadjes verkoop jij? Jodelahiti, wat een plaatje is jou zoon! Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? Gewoon zoals het er staat of op zijn Frans? Zal eens kijken of ik een foto van mijn schoonheid kan uppen!
Bekijk bijlage 61410 deze adv zie : Marktplaats.nl > Geweldig mooi zwembad van Splash and Play bestway! NIEUW!!! - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's Snel zijn ik heb er nog 4!! en een hoop mensen met interesse, maar wie het eerst komt.. En natuurlijk zp buddy's gaan voor hihi Laat maar weten of je er eentje wil!
oke, dan ga ik het vrijdag ook maar ff aankaarten bij de gyn als het dan nog zo is. ben er 11 dagen vanaf geweest en toen begon k weer te bloeden, 12de dag vandaag
MOOI!!! Maar helaas veel te groot voor mijn balkonnetje! Als je vaker zoiets hebt, maar dan iets kleiner, dan hou ik mij aanbevolen hoor!
Ohh gelukkig, kon mij namelijk niet meer herinneren dat die andere 2 dit zo lang deden. Af en toe kijkt ze me echt met 1 oog aan de de ander kijkt dan de andere kant op, hahahahha, moet er wel altijd vreselijk om lachen want het ziet er niet uit!
Ik zal wel eens kijken een keer of ik ook kleinere kan verkopen hihi iemand anders van zp die ik ken ging ook al dr balkon opmeten haha