De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En beginnen jullie al kleur te zien in de ogen?

2. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Leuke baby foto's hoor!!

Loenzen, ja vooral als ze moe is.

Alcohol, ik hoorde ook dat je dan direct na een voeding een drankje kan drinken als de volgende voeding pas 4 uur later is.
    Over 2 weken is mijn man jarig en heb zoveel zin om weer een wat te drinken. Dan zet ik gewoon gekolfde voeding in de koelkast, zodat ik die avond 2 wijntjes kan drinken. Meer niet want dat ben ik vast teut hahaha.

Flesje en borstvoeding. Net heeft mijn man haar nog een flesje gegeven. Ik vind het wel omslchtig, eerst kolven en dan flesje geven.
    Het advies was om nu 1 a 2 keer per week (of vaker een flesje te doen). Als je na 3 maanden met een flesje begint kan het lastiger zijn om dit aan te leren.
    En wij mochten al na 3 weken een flesje geven.

Lilalief, hopen dat dat middel helpt!! Heerlijk dat je even weg bent geweest. We sneu dat je thuis komt en Lila is zo moe en overstuur.

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    uhm blauw :p
    beetje als sem zeg maar..

4. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    De ogen van Jorinde lijken wat donkerder te worden, lijken nu grijs. Maar soms wat blauw en dan weer bruin.
    Maar ze worden vast niet echt blauw. Ik heb bruin/groene ogen, dus ze zal mijn kleur wel krijgen.

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Gewoon zoals het er staat... oolievier dus :p

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    blauwe ogen en blonde haren is het hier! kan niet anders want zijn allebei blond met blauwe ogen:) hij heeft wel de rooie gloed in zn haar van mij meegekregen:)

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Loenzen: scheel kijken ja! Vooral als ik hem van dichtbij aankijk, dan wil hij terug kijken maar dan kijkt hij met zijn linkeroog in zijn rechterbroekzak en andersom hahaha!!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier begin ik vleugjes bruin om d'r iris te ontdekken. Verder is het heel donker blauw, eerder een blauwe waas over donkere ogen lijkt het.
    Denk dat ze net als Lisette bruine ogen krijg. Dus Marcus is hier dubbel de vreemde eend in de bijt, èn een jongen èn blauwe ogen en blond haar! Hahahaha, arme jongen!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haaaaaaiiii...

Renske slaapt! Overdag! In haar eigen wiegje! Mama en papa kunnen samen ontbijten! Ik zou me bijna zorgen maken... want ik heb ook al geen enorme stuwing en ik vind niet dat ze veel drinkt... goed ik zit me aan te stellen. Vraag, aanbod, etc.

Zo.

@ kleur ogen, nogsteeds blauw, maar ze lijken grijziger te worden. Het kan alles worden, maar bij mijn familie was groen dominant over blauw (mama blauw en die hele familie blauw, papa groen en die hele familie groen, zus en ik beiden groen). Manlief heeft blauw/groen/grijs, maar zijn zus grijsbruin en zijn moeder donkerbruin, diens moeder bijna zwart. Ben benieuwd!!

@ flesje, ik wil het vandaag wel eens proberen... het is papadag :D Dus ik ben benieuwd. Vind het best een stap op de een of andere manier.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja dat dacht ik al, dus ik sprak hem in gedachten al zo uit. Leuke naam hoor!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zag foto's op je hyve, echt beauties allemaal zeg :D

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat goed van Renske. En no stress, gaat allemaal goed komen met jou borsten en voeden!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dank je!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vannacht heeft daniel weer 9,5uur geslapen achterelkaar!!!!!:D:D:D

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wow wat goed! ik stond hier al te kijken van de 8,5h hopelijk wordt dit steeds langer hihi ;)
    Hier is het ook wel blauw grijzig..dat heeft bart ook ik meer blauw groenig maar ook wel grijs erin..
    Maar bij Bas ook nog best donker hoor maar bruin zullen ze niet worden denk ik ;)
    Eva heeft dus ook als enige de mooie helblauwe oogjes!
    verder allemaal hetzelfde type haar..

Bas kwam nu wel weer om 10h! en ff in de box en begon te mopperen dus toen in de reisiweg weer gelegd nu weer heerlijk stil :D!
    Ga zo dus ook maar nog ff wat doen voordat vriendinnetje op de stoep staat hier..moet ook nog happies maken..

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :$ Wat lang! Ik ben best jaloers op die lange slapers van jullie!

Hier sliep alleen Lisette door vanaf 3 weken (6 uurtjes en dat werd steeds langer). Marcus sliep pas door na 5 maanden, en is nog een hele slechte slaper, dus soms heb ik hem nog wakker 's avonds.
    Maribel is nog een beetje zoekende 's nachts, soms 3 uurtjes, soms 4 uurtjes maar soms ook elk uur wakker vanaf een uur of 3!
    Ik hoop echt dat zij die 4 uurtjes van vannacht steeds lekker door gaat zetten en dat ik sneller dan met Marcus door mag slapen 's nachts!

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Morgen!
    Hier een matige nacht gehad, ze heeft sinds dinsdag niet meer gepoept en heeft daar echt last van. Maar goed, ook dat kan bij bv.. dus afwachten op de eerste poepluier. Wat dat betreft is ze precies haar zus, die poepte ook niet elke dag.

@Ogen: hier nog blauw én scheelkijken idd. Gaat ook wel weer over.

@Weer: prutweer hier, en dat terwijl ik net even naar het dorp wou om kleren te kijken. Maar even afwachten of het nog beter wordt.

@Blijven liggen 's ochtends: alleen op vrijdag als Jasmijn naar het kdv is, heb dus vanmorgen ook nog even geslapen..heerlijk.

Evenstar, lekker een rustig ontbijtje. Ik hoop echt heel hard voor jou dat het zich eindelijk eens goed regelt met de bv!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja, ik ben weer een hippe mama!
    Stoere sneakers en een tas en sjaal, en 3 truitjes.. voor de rest niet veel bijzonders want ik had ruzie met de kleding, m'n buik zit nog in de weg, en als ik een maat groter koop zit de rest niet meer goed..
    Even geduld dus nog!

Inmiddels zijn Lila's pukkeltjes op haar wangen minder en haar kin wat heftiger.
    Over het geheel heb ik het idee dat het weg gaat nu!
    Haar poepluiers zien er anders uit, meer crèmig dan waterig.
    Ook huilt ze al minder!
    Ik heb wat meer vertrouwen dat het goedkomt.. even doorzetten nog!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Van de allergie denk ik! :)

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben al een poos aan het afbouwen met de borstvoeding en heb al een dag niet gekolfd.
    Heb geen pijn of niks, maar heb nog wel een beetje melk.
    Moet ik dan nog kolven of gaat het vanzelf weg en kan ik het laten?

Nog een vraagje over 1 mei.
    In principe wil ik wel heel graag mee, voor zover mijn lichaam het toelaat.
    Hoe doen jullie dat met de kinderwagen in de trein??
    Ik woon namelijk vlakbij het station dus da's makkelijk.
    Hier rijd een syntus trein en de instap is even hoog als het perron, maar volgens mij bij de trein naar Utrecht niet.
    Hoe krijg ik die wandelwagen er dan in in m'n eentje???

Deel Deze Pagina