De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Ik ben inderdaad nog niet klaar met deze mensen. Het kan zo af en toe zijn voordelen hebben dat je bij de politie werkt. Ben normaal gesproken niet zo hoor, maar als ik onterecht beschuldigd word van iets wat totaal niet waar is dan hebben ze aan mij een heeeele slechte.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ja, vind het supergrappig als Dinand dat doet. Schijnt tot een half jaar te kunnen duren geloof ik.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk hier zeegroen met een vleugje bruin...kleur van zijn vaders ogen

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier haarkleur een beetje rossig. Ik ben een rooie en mijn man donkerblond. Maar Dinand begint zijn nesthaar te verliezen. Ben benieuwd wat zijn echte haarkleur wordt. Ik denk zelf donkerblond met een rossige gloed

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Denk dat er vast mensen zijn die even willen helpen met de wagen optillen. Hier op het station is er ook een gelijke instap. Maar zodra ik bij gouda kom moet die wagen ook omhoog getild worden. Maak me er niet heel veel zorgen om.

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hier nog zo een die maar niet wil poepen sinds dinsdag! Zouden ze het afgesproken hebben??;)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij. Er is best wel wat gekletst vanmorgen. Zag ook nog leuke foto's voorbij komen.

Vanavond ga ik is lekker koken voor me ventje. Heb carpaccio gehaald en een lekker entrecote. Zit me alleen net te bedenken dat ik geen groente heb voor erbij. Naja misschien een lekkere salade erbij dan.

Ik voel me trouwens momenteel echt een puber. Zit onder de pukkeltjes, lang leve het ontzwangere.

8. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Wat fijn! Hippe mama en gelukkig dat het met Lila nu stilletjes aan wat beter lijkt te gaan!!!!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zou idd ook effe vragen of iemand wil helpen.

@ogen hier een beetje grijs/blauwe ogen.

@haarkleur bruin met een rosige gloed erover. Ben benieuwd wat zijn echte haarkleur word maar denk donkerblond/lichtbruin.

@ de nacht sem heeft weer van 23 tot 7 geslapen en van 7 tot 10. Daarna nog een uurtje bij mama haha en toen wou ik hem in zijn bedje leggen slapend begint ie weer te huilen. Ik heb hem effe laten liggen want ik moest nodig het huis schoonmaken. Nar 10 min ging ik kijken slaap ie ineens. Sta ik beneden begint ie weer grrrrr. Nu heeft ie het opgegeven denk ik want hij slaapt eindelijk maar voor hoe lang haha om half 3 moet ie eten.

Ik denk dat ik toch maar eens wat meer RRR moet gaan doen want het werkt wel veel beter voor sem. Thuis is gewoon zijn plekje denk ik. Hij slaapt ook niet echt in de wandelwagen bak wel in de maxicosy.

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ontzwangeren jaaaaa.... ik geen pukkels maar wel tranen als ik voor de spiegel sta... Bha, wat een lichaam zeg! Ik kan er niet trots op zijn, ondanks dat mijn lijf toch 3 geweldige kids heeft geproduceerd van een zaadje en een eitje.
    Ik ben nog steeds 14 kilo te zwaar t.o.v. vóór de zwangerschap. Pas mijn kleren nog lang niet dus. :(

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mmm wat een schijtweer zeg!!!!

Maar idd goed weer om te poetsen was echt nodig haha. En wil het wel effe bij hebben voordat ik weer opgenomen word.

Ik wil morgen eigenlijk iets leuks doen wat ook goed te doen is met de kleine?
    Maar het word volgens mij niet zo goed weer. Effe lekker met zijn 3en weg effe niet denken aan de operatie want daar maak ik me best zorgen over.
    Iemand een leuk idee??

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik stond vanmorgen op de weegschaal ben ik gewoon 23 kg afgevallen!!!

Oke ik was ook wel veelste zwaar*schaam* Ik ga het echt proberen om het er niet meer aan te laten komen. Ik ben 2 maten kleiner geworden in kleren en dat is eigenlijk wel een zalig gevoel.

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoe doe jij dat??? Ik moet er nog 14 kg. af zien te krijgen.... ik eet niet veel en ik snoep niet. Ik ben nu in totaal van de 22 kg. die ik aankwam, 8 kg. kwijt in 3 weken. Is dat veel of weinig? Ik heb geen flauw idee maar ik hoop dat het in dit tempo doorgaat...

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    woonboulevard? en dan ergens lekker gaan eten?

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier bijna 6kg onder ouwe gewicht dus vind ik prima zo! alleen dat buikje nog wat strakker...;)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wil jullie mening ff horen. zat te denken dat als ik maandag bij de dokter weer hetzelfde spul tegen spruw krijg omdat er niks anders is wat daniel mag om te gaan kolven en dat met fles te geven zodat we elkaar niet blijven besmetten. bij mij werkte drankje wel maar bij daniel niet. maar vind het jammer om met bv te stoppen omdat het voor de rest gewoon super loopt alleen heb ik nu heel veel pijn door die spruw dus ik dacht om het met kolven in stand te houden totdat spruw over is bij allebei. wat denken jullie hiervan? en kan je kolfapparaten huren of moet je kopen?

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zou idd gaan kolven dan.

ik heb een kolfaparaat gehuurd. ik moest 60 euro borg betalen en 2,20 per dag. ik heb hem gehuurd bij de thuiszorg.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou niet volledig gaan kolven want daar loopt uiteindelijk de borstvoeding van terug. Kan je niet met een tepelhoedje voeden?

Gewicht: Ik ben in totaal nog maar 8 kilo kwijt. Ik moet nodig mijn voedingspatroon weer onder de loep nemen. Ik eet dus te weinig en val daarom niet af, dit had ik ook voor ik zwanger werd en toen ik het onder de loep genomen had en meer ging eten viel ik heel goed af, dus moet maar weer gaan beginnen.

En mijn lijf is ook om te janken ja! Vooral mijn buik/vel boven het litteken is echt verschrikkelijk! Ik kijk liever niet in de spiegel op het moment...

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    *help* :(

Ik heb het idee dat Renske niet echt goed drinkt sinds vannacht. Ze viel vannacht constant in slaap aan de borst... heb ik eindelijk een niet gestuwde borst, drinkt ze er niet goed uit, of verbeeld ik het me nou?

Later op de nacht had ik wel een gestuwde borst, en die dronk ze goed op.

Nu ben ik eindelijk een beetje van de melkzee af... krijg ik haar amper goed aangelegd. Ze wil wel sabbelen, maar dan komt de straal melk en dan wordt ze boos. Meestal wil ze de tweede lichting wel, maar nu is ze eerder verzadigd... is dat omdat de stuwing voorbij is? Dat ze misschien meer vette melk krijgt ofzo??

Ik heb geen tekenen van spruw kunnen ontdekken, niet bij mij en niet bij haar, maar ???

Ze slaapt veel vandaag en is verder heel tevreden, huilt niet en zit de hele tijd te lachen.

Ze heeft al 3 keer een zware poepluier gemaakt en plast ook veel, dus te weinig zal het wel niet zijn.

Ik snap het niet?

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hoi evenstar,

Klinkt eigenlijk heel normaal nu. Als het eenmaal loopt, drinken ze veel korter/sneller (efficienter). De melk verandert ook steeds van samenstelling inderdaad.

Als zij zware plasluiers heeft (meerdere per dag) en daar ook nog bij poept, lacht en gewoon gezellig is. Zou ik me geen zorgen maken.

Waarschijnlijk beginnen jullie nu echt op elkaar afgestemd te raken ;)

Hier gaat het trouwens weer iets beter. Het lijkt erop dat Tygo een paar flinke regeldagen heeft gehad. Hij lijkt was rustiger te worden (keep my fingers crossed)

Deel Deze Pagina