De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    in welke welke winkels kan je kolven kopen? kan wel via intrnet bestellen maar weet niet hoelang ik in Nl ben...

Weer supernacht gehad hier. hoop dat hij dit ritme vol houd ff:)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Elektrische kolven bij de Prénatal, babyspeciaalzaken of thuiszorgwinkels.
    Handkolven hebben ze ook bij de Etos.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah, dan gaan we daar vanmiddag of maandag ff op af.

hebben jullie trouwens ok uitnodiging gehad om mee te doen aan tv-programma?

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee. Jij wel welke?

Trouwens ze slaapt nog hihi. En over die borst kolven als je er toch voor gaat zou ik er een kopen, Ik had er een twee weken te huur koste me bijna 70 euro dus denk als je echt het volhoud borstvoeding enz dan zou ik er een kopen want 70 euro voor twee weken schandalig toch haha, Moet wel zeggen borst set zat er ook bij.

En tikte toch dat ze nog sliep nu dus niet meer haha dus ga maar gouw naar haar toe ze heeft het toch een half uur vol gehouden netjes Karishma;)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mmmmmmm, dat klinkt lekker! Hoe vond hij het?

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Veel sterkte! Ik hoop dat ze snel iets vinden dat werkt voor Steyn en hij weer mee naar huis mag. En dat jullie zelf nu in ieder geval 's nachts een beetje bij kunnen tanken. Dikke knuf!

En ongesteld: Na de vorige bevalling was het idd ook heftiger dan voorheen. Maar nu nog niet ongi geweest.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat het zich nu stabiliseert!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik denk ook een sprongetje...

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Komend najaar zendt Net 5 een nieuw televisieprogramma uit: Moeders van NU. Hierin vertellen bekende en minder bekende moeders of aanstaande moeders hoe hun leven is veranderd door het moederschap. Lijkt het je leuk om mee te doen aan het programma? Dat kan!

[SIZE=+1]Mama’s gezocht
    [/SIZE]
    [SIZE=-1]Ben je moeder of aanstaande moeder en lijkt het je leuk om deel te nemen aan Moeders van NU? Stuur dan voor 10 april een e-mail naar moedersvannu@lvbnetworks.nl. Schrijf hierin kort iets over jezelf en je gezinssituatie. Ben je zwanger van je eerste kindje of heb je al één of meer kinderen? Ben je een werkende moeder of ben je misschien gestopt met werken na de komst van je kleine? Hoe heb je werk - privé balans geregeld met je partner? Vermeld ook je leeftijd en die van je (eventuele) kinderen, plus je adresgegevens en je (mobiele) telefoonnummer. Dan kan de redactie van LVB networks contact met je opnemen.

[/SIZE][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=+1]Voedingsadvies voor Moeders van NU
    [/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Nutricia werkt mee aan het programma Moeders van NU. Nutricia voedingskundige Anneloes Campos geeft in elke aflevering advies over de voeding van baby’s en peuters. We vinden het leuk om jou als ‘Moeders van Nu’ persoonlijk te ontmoeten tijdens de opname(s).[/SIZE][/FONT]

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, maar oh da's niks voor mij ;)

Ik kan je het merk Medela erg aanbevelen, iig voor een elektrische kolf.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Om het op gang te krijgen kan je ook een 'beddag' houden, kies een regenachtige zut-dag, en leg hem veel aan. Hij zal niet drinken als hij het niet wil, en je moet het ook niet opdringen. Gewoon aanmoedigen.

Maar je hebt dan wel kans dat je 's nachts stuwing gaat krijgen. Maar misschien spreek ik erg voor mezelf. Ik MOET echt een nachtvoeding kwijt, nogsteeds. Renske slaapt van 9 tot 2 en van 3 tot 7. Om 2 uur ben ik meestal eerder wakker met minstens 1 ploftiet omdat er dan voor mijn produktie te lang geen afnemer is geweest zeg maar :D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ja van nutricia, heb al een mail gestuurd, wil best meedoen:p

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hij vond het heerlijk:D

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lila, wat fijn dat het beter gaat!
    En kijk eens op marktplaats daar staan heel veel kolven aangeboden, misschien kun je de jouwe daar ook aanbieden (of hier op ZP inderdaad).

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoop dat ze er snel overheen is, hier ook een beeb met last van windjes..

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Balen van de medicijnen. Sluit me bij de anderen aan, wellicht toch nog een lactatiekundige raadplegen? Er is trouwens op de site van borstvoeding.com heel wat te vinden over borstvoeding en medicijngebruik, bijvoorbeeld hier en hier.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, maar ook meteen de mail weer gedelete. Heb daar niet zo'n behoefte aan :)

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook, heb nu de Medela Swing maar ga een dubbelzijdige kolf kopen ivm de tijdwinst van dubbelzijdig kolven (het is niet mijn hobby zeg maar). En heb een fin. meevaller gehad dus heb besloten om dat nu alvast te doen..

Denk dat het de Medela PISA wordt..

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Die kan ik je van harte aanbevelen, de PISA :)

Deel Deze Pagina