De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Net Karishma,s eerste speelgoed besteld bij bol.com een babygym voor in de box me lichtjes en wat geluidjes, Hoop dat ze er erg veel pleizer in gaat krijgen en mama dan ook :D.

Net oprgeruimt bedden kleren kasten opgeruimt gedweild gestofzogen samen met vriend lief natuurlijk mag nog net een week geen zwaar huishoudelijk werk doen en dat ik vind ik erggg haha:p not natuurlijk.. Zo even naar me oma met de kleine en dan weer lekker naar huis en hoop op een rustige zaterdag avond voor zo wel mij als voor jullie.

Over dat tv programma nee denk ook niet dat ik daar aan me zou doen is wel heel erg openbaar je leven bekend maken, dan toch wat liever anonieme haha. Maar wie het leuk vind moet dat zeker eens proberen.;)

Groetjes

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb trouwens weer stuwing en alles erop en eraan, dus ik had vandaag echt even een flinke dip. Het houdt maar niet op met die melkzee, het gaat 1 dag goed, en dan is het weer raak. De voedingen zijn dan zo onrustig... ik kreeg haar vandaag niet eens aangelegd, ik moest toen echt even pauze, zij ging gelukkig slapen even en toen hebben we het later nog eens geprobeerd. Dit maal met voedingskussen zittend voeden, en dat ging nog best goed.

Dit keer had ik ook weer Infacol gedaan ondanks dat ik daar mee wilde stoppen. En weer heeft ze even gespuugd, niet veel maar wel meer dan normaal want normaal geeft ze hoogstens een mondje terug. Ik ben dus echt klaar met Infacol nu.

Om deze dag toch nog even wat minder boooeee te maken, gaan we er even op uit met de auto. Beh, ben zo moe van die melkzee. Heb ook het idee dat die overproductie veel van mij vergt, word 's nachts ook wakker met een schuurpapieren mond en ben op dagen NA zo'n goede dag doodop. Bizar.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Balen Evenstar. Ik hoop dat je zo een beetje bij kunt tanken. Kan me voorstellen dat je er moe van wordt..

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Idd heel erg dat je nog geen huishoudelijk werk mag doen :D

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zit hier weer met kind in draagdoek, nog steeds last van windjes. Ze werd elke 10 minuten huilend wakker dus om te voorkomen dat ze haar oudere zus wakker maakt heb ik haar nu lekker bij me.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook een PISA gebruiker, erg fijn apparaat.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier vandaag ook veel gedaan. Eerst Jaylinn naar opa & oma gebracht, toen ff boodschappen gedaan met Devin, toen thuis de alles gedaan; gewassen, gezogen & gedweilt, wc + badkamer, was vouwen, kast opruimen, bedden verschoond... tussendoor Devin nog gevoed... Ben echt op nu.... hahah
    Na een ramp nacht afgelopen nacht (Jaylinn was steeds wakker en erg aan het huilen pfffff) hoop ik vannacht wel goed te slapen.

Vergeten jullie de klok niet een uur vooruit te zetten!!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo allen!

Hier een wat relaxtere Miranda.
    Stukje bij beetje gaat Lila vooruit!
    Het kan natuurlijk ook niet allemaal ineens, ze heeft de nieuwe voeding pas sinds woensdag, maar de vooruitgang is al zo zichtbaar!
    Pfoe..

Fijne avond allemaal, ik ga van de rust genieten. :)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ahh zielig!! :( Maar echt uitkomst he, heerlijk in de draagdoek. Renske houdt er ook van, vooral van de slen!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh ja bagger, een uur minder :x

Jij bent lekker druk geweest zeg... wat was er met Jaylinn?

En ik maar Luie Zaterdag houden. Heb alleen maar... gevoed?

Oh ja en mijn benen geschoren :D

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Echt super, dat is die Pepti toch? Heb ik echt al van meerdere mensen gehoord, superspul! Fijn voor je, echt goed te zien dat je zoveel blijer bent :)

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom even hoi zeggen. ben hier zo weinig. en niet omdat ik jullie niet lief vind hoor. nog belangrijk nieuws?

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja gaat allemaal door helaas!!
    Weet niet wat er met Jaylinn was afgelopen nacht, steeds huilen en wilde maar bij mij.
    Vandaag is ze met opa en oma naar de kinderboerderij geweest, gesllagd dagje voor haar. Nu ligt Ze lekker te slapen

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heerlijk om te lezen! Geniet ze..

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Druk dagje dus idd! En weet dat de klok vooruit moet, maar we hebben maar afgesproken dat we daar morgenochtend maar niet teveel op letten.. nog een uur minder slaap zie ik niet zo zitten ;). Die klok verzetten we wel ergens overdag haha.

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dank @ Boni en Evenstar.

De Pepti inderdaad!

Ze ligt nu wakker om zich heen te kijken in bedje, maar goed, ze is stel, dus geen probleem.

Ik ga maar even gebruik maken van de tijd en wat opruimen!

17. mamastarlight

is hier iemand die al kolft of die me kan helpen?

ik moet noodgedwongen gaan beginnen met kolven maar hoe werkt het ect ect...heb hulp nodig.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  19. mamastarlight

boni"heb er eentje gekregen, elektrisch. klinkt stom maqar het is toch een kwestie van erop zetten en aan? moet me er even toezetten snap ik maar dan moet het toch lukken?

en thanks zaql eens lezen.

hebben jullie ook dat je niet meer kan indenken hoe het was dat je zwanger was ect? ik heb het idee dat ik niet meer terug kan denken zo gek

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Wat wil je weten?

Deel Deze Pagina