Borstschilden goed aansluitend op je borsten zetten en dan aanzetten. Ik heb alleen ervaring met de Medela PISA, dan heb je een knop om die je op sterkte kan zetten. Hij gaat in twee fases, net als een kindje (eerst zuigen, dan drinken zeg maar). Net zo lang tot het heel langzaam druppelt, en wat je hebt kan 24 uur achter in de koelkast of 3 maanden in de diepvries (vriesvak korter). Ik heb als middel tegen melkzee steeds leeggekolfd en heb nu een gelabelde zooi laboratoriumbuisjes van mijn man in de vriezer staan Waarom ben je noodgedwongen?
Zwaai... Vanaf de eerste hulp. Ik heb een abo hier. Blijf steeds erge pijn houden in me buik. Nu w eer bloedgeprikt en wachten op de uitslag. Ik hoop dat sem een beetje lief is voor papa want die zit er ook doorheen. Genieten van me verlof is er niet bij hoor. Lilalief schatige foto,s van je meisje
Wat rot voor je meis. Hoop dat je snel geholpen kan worden groetjes en een dikke knuf van mij. Hier net de hp gebeld, Ben na drie en halve week gestopt met vloeien na de bevalling, Drie dagen later dacht ik zal me ongesteldheid wel zijn. Maar dat is nu nog niet weg en word weer erger, Dus net even gebeld en ze willen me idd even zien hoop dat het niks ernstigs is wat ik niet vermoed, Maar vervelend is het wel. Hier ook een positief dingetje Karishma heeft door geslapen vanacht van tien uur tot zes uur vanmorgen met de klok mee dat wel anders was het vijf uur geweest en daarna geslapen tot tien uur haal je dat uurtje er af was het natuurlijk negen uur. Maar er is hoop hoop dat ze dat vanacht natuurlijk ook gaat doen hihi we zullen wel zien. Plus ze ligt wat liever in de box groetjes ik ga ze ligt nu te brullen in de box na zeker 20 min dus het is goed zo haha.
@ Lilalief... wat een mooie foto's van een relaxed meiske!! Echt leuk! @Ninja, het zit je ook niet mee hé!! Ik hoop dat de bloeduitslagen meevallen en dat je snel van dit gedoe af bent..... @Pnirmal ook voor jou hoop ik niets ernstigs met het bloedverlies! Wel fijn dat je dochter zo goed geslapen heeft. Ik had weer een wakker nachtje.. gisteren witte kool salade gegeten, nou dat heb ik geweten! Krampjes! Ik ben nu maar kamille thee aan het drinken om de boel te verzachten. Hij is nu weer rustig trouwens. Ligt een beetje te koekeloeren in de box Ik probeerde gisteren een foto te plaatsen maar het bestand was te groot. Ik ga effe proberen om het te verkleinen.
@ Lila: wat een leuke foto's van lila!! @ Ninja: Hoop dat je na de operatie van de pijn af bent! Sterkte & dikke knufff!! @ Pnirmal: hopelijk is het niks ernstigs suc6 iig & wat lekker dat je meisje zo goed geslapen heeft! @ hier redelijke nacht gehad. Jaylinn wel gehoord, maar voordat ik eruit wou gaan was ze alweer stil. Ze is nu met dr pop en een dekentje aan het spelen, echt een meid Devin heeft het ook goed gedaan, kwam een keer in de nacht en een keer tegen de ochtend. Daarna lag hij lekker bij mij in bed rond te kijken, en te lachen... zo lief!! Zal ze ff spammen... mijn lieverds!!
ik heb een programmatje gevonden om afb. te kunnen verkleinen! Olivier gisterenavond: Bekijk bijlage 61773
Leuke foto,s van Devin, Jaylinn en Oliver Nu wat baby spam van Karishma, Het is me gelukt om haar lachend op de foto te krijgen. En tot vnaaf Groetjes Patricia.
Mooie spam van Lila! Ninja, balen dat je weer naar het zkh moest.. Pnirmal, lekker dat Karishma zo goed geslapen heeft. Jij ook mooie spam. En succes bij de HP. Mama25, ook mooie spam! Jodela, ook al mooie foto..
Hier trouwens weer een goede nacht gehad. Ze kwam gisteravond om 10 uur (oude tijd) en vannacht om 5 uur (nieuwe tijd). Ze had ook minder last van krampjes en sliep na de nachtvoeding weer lekker in, vanochtend bleek waarom: er was weer gepoept, voor het eerst sinds dinsdag..
Ah, I see Niet aan gedacht (dom). Nog gelukt? Hoe bewaar je het? Ik ga zo ook maar aan mijn melkmasjien zitten, heb volgens mij een verstopte klier die Renske ook niet leeg krijgt. Auw.
Gode om te lezen. En inderdaad het zal niet in 1 keer over zijn, maar dat ze nu vooruit gaat is voor jullie alle denk ik een enorme opluchting