1 van de twee kan je idd bij de melk doen, dacht d... de ander via een lepeltje, die mag niet met melk gecombineerd worden, dacht k......staat in de bijsluiter!
Mmmm, vreemd..... Misschien ff cb raadplegen? Ik deed k via een lepeltje.......op advies van kraamverzorgende
He, vervelend, dat wakker worden. Ik ga in herhaling vallen, maar eh... wij zweren bij de puckababy. Renske slaapt 's nachts en 's avonds als een roosje, ik moet er 1 of 2 keer uit en ze is overdag meest vrolijk Hoop dat het snel beter gaat! Ik ben ook vrij moe, vooral nu weer met de nachtvoedingen, sta ik weer als een gammele zombie een luier te verschonen...
Nou hier geen inentingen en niet omdat Bas een btje snotterig is..maar ik denk dat hij de waterpokken nu heeft..hier en daar namelijk een rood wat dikker vlekje..en ook Eva is nu snotterig dus ik denk (hoop) dat zij ook mee gaat doen..het hangerige en 1 vingertje aanraken = huilen heeft ze al dus Nou ja we zien wel.. Dus nu 2 weken de inenting opgeschoven ben benieuwd.. Verder is Bas weinig aangekomen maar 120 gr. in die 2 weken en halve cm gegroeid..of dit ermee te maken heeft?? volgende week dus een keertje terugkomen voor extra wegen meten..maar ja meten gaat op zo'n plankje en was de eerste keer ook wel erg veel vond ik... En hij is nu eenmaal dun en lang dat krijg ik in een week niet vet hoor haha Geschatte lengte 1.95!!!! haha dat wordt flink omhoog kijken dus..en dan zal hij verlopig ook wel zo blijven groeien Andere controles allemaal goed!! Op zijn buikje tilt hij zijn hoofdje helemaal op! zijn buik ging zelfs van de grond!!! en ze moesten hem tegenhouden zodat hij niet zou omdraaien en wurmde al vooruit haha dus ja tis gewoon een lange sterke vent! En die nu honger heeft haha dinnertime de 3 uur zijn weer voorbij doeg dames!!
Februari mama uitje 1 mei 2010 met kind!!! Waar? Utrecht Centraal (centrale hal, bij het grote blauwe bord waarop de vertrekkende treinen staan) Hoelaat? 11 uur Wat gaan we doen?? -Om 12.00uur, High Tea a 17,50 (restaurant de ommekeer) Zaterdag 1 mei 2010 te Utrecht Gaan mee: 1. Mama 25 2. Dondersteen 3. Belliebel 4. Knorretje84 5. Liedel1 6. Angelsfire 7. Mamastarlight 8. Ninja2 9. Bwt'je 10. Jodelahiti 11. Evenstar 12. Pnirmal? 13. Lilalief? 14. Guppekop? 15. Ik kom vanuit en reis met de: 1. Knorretje84 - vanuit Barendrecht - Trein (via r'dam) 2. BWtje - vanuit Eindhoven - Trein (via den bosch) 3. Ninja2 - ? - Auto 4. Mama25 - vanuit Haarlem - Auto 5. Belliebel - Vanuit Waddinxveen - Trein (via Gouda) 6. 1Dondersteen - ? - Trein (R'dam) 7. Angelsfire - Gouda - Trein Aanvullen maar!
@ Angelsfire: Dat wordt een gezellige boel....Dondersteen en ik komen vanuit r'dam met de trein, jij en belliebel stappen in gouda op.....look for the baby's!!!
@ bwt'je: hmmm, waterpokken? je kan het maar beter gehad hebben....Nu dus over twee weken prikken....Schatten ze de lengte al...cool! Ben ook erg benieuwd...1.95 wow!
Even snel bijgelezen. Ninja: Fijn dat de operatie goed gegaan is. Hopelijk is de pijn snel minder en voel je je snel weer de oude. Gup: Wat goed dat het kolven al beter gaat. Ik ga hier wat anders uit proberen. Ik geef gewoon eerst de borst en daarna eventueel nog een flesje melk. Kijken of dit mijn bv op kan krikken. Pfff en nu ben ik het allemaal alweer kwijt. Oh over waterpokken. Is het niet zo dat als je kindje op zeer jonge leeftijd de waterpokken krijgt, het later nog een keer kan krijgen? Zoiets heb ik een keer gehoord. Dinand heeft echt goed geslapen vannacht. Hij kwam om 5 uur voor zijn fles, en is daarna verder gaan slapen tot 10 uur. Toen ben ik me bed maar uit gekomen hihi. Hier wel redelijk uitgerust dus. Hij is gelukkig vandaag beter te spreken dan gister. Ligt nu lekker in de box. Af en toe is het wel even huilen, maar speentje erin en ik hoor hem niet meer. Over fopspenen gesproken. Welke gebruiken jullie? Ik heb er 1 van het ziekenhuis. Ze gebruiken het eigenlijk voor prematuren tot 2500 gram. Maar ik krijg er geen andere speen in bij hem. Hij wordt natuurlijk op een gegeven moment echt te klein en zal ik over moeten op een andere. Dit is hem:
ja hij heeft het ook wat warmer nu..vanavond maar lekker douchen in de olie en ff tempen.. Maar hij ziet ook witjes met hier en daar een rood bultje..dus ik denk van wel ja.. En dat verklaart denk ik ook gelijk waarom hij niet veel is aangekomen nu..maar verder heeft hij nergens last van ofzo..
klopt! ik was zelf 2 weken toen mijn broers het hadden en ik dus ook.. Nou ja hier nog geen bultjes hoor maar het kan dus wel ja..maar mijn weerstand is prima hoor dus ben niet vatbaarder nu.. en hier geen fopspeen maar hoor wel heel vaak dat degene waarmee je begint ze die niet af willen geven..en ze die dus ook houden dus misschien toch dezelfde blijven kopen??? Ik geef Eva ook geen andere duim haha Ow ja Bas begint zijn duim ook te vinden nu! laatst lag hij ineens hevig te duimen in de wagen haha gelijk een foto gemaakt..zal hem nog op de comp. zetten en posten..dus hij begint zijn handjes goed door te krijgen
zit hire met daniel op schoot, die slaapt maar ligt me toch gek te doen ligt te dromen denk van iets minder leuks maar ga hem nu toch wegleggen en mezelf weer melken
Jeetje, hij wordt lang zeg! En dat groeien, Jasmijn was ook met haar gewicht altijd heel wisselend.. de ene keer kwam ze heel veel aan en dan weer heel weinig. Heb één keer gehad dat ze twee keer achter elkaar weinig was aangekomen en ben toen ipv één borst per voeding overgestapt op twee. Lengte zat ze trouwens wel altijd tegen het gemiddelde aan. En uiteindelijk heb ik nu een hartstikke gezonde dreumes hier rondlopen die nu een gemiddeld gewicht voor haar lengte heeft en op beide lijntjes op het gemiddelde zit..
Oh en zit net te kijken op google, zie ik dat ze nog een andere speen hebben...De super soothie. Dit is de opvolger van de speen hierboven, alleen voor oudere baby's vanaf 4 maanden. Gelijk maar even bestellen.
@ Fopspeen: Meneer weigert.....hihi! Geef hem weleens een speen, maar hij spuugt hem direct weer uit...Hij sabbelt liever op zijn eigen handje of op de pink van mij.....! hihi! @ Belliebel: Fijn joh, dat Dinand weer wat beter te genieten is....Bizar he, hoe dat zo kan wisselen per dag! Lekker dat je ff hebt kunnen "uitslapen"....!!! @ Lengte: Echt bizar, hoelang kinderen tegenwoordig worden. Toen ik op de basisschool zat was ik altijd een lange meid....Meerdere jongens moesten tegen mij opkijken. Ik ben 1.78 en tegenwoordig is dat echt klein voor een meisje....Die meiden worden me tegenwoordig toch lang....Ben benieuwd wat Aidan gaat doen, zijn vader is net zo lang als mij! @ Ego: Hier ligt er een behoorlijk tegen zichzelf te kletsen, grappig om te horen!!! hahaha!.....Maar weer niet slapen. Ik vrees dat ons kind gewoon niet zoveel slaap nodig heeft! Vanaf de avondvoeding slaapt hij eigenlijk wel. Komt dat om de 5uur voor voeding (ongeveer, soms 4 uur, dan weer 5 uur) dat heeft hij blijkbaar echt nodig...>De rest slaapt hij. Maar vanaf de ochtendvoeding is het bijna onmogelijk om hem in slaap te krijgen. Hij is liever aan het rondkijken, sabbelen op zijn handje, of lekker kletsen en erg beweeglijk aan het zijn!.... Hij werkt zichzelf ook al echt omhoog. Leg ik hem op zijn buik in de box, als ik even later weer ga kijken ligt hij aan de andere kant van de box. Ook in het ledikantje weet hij omhoog te kruipen ondanks de puckababy en het feit dat hij op zijn rug ligt. Echt bizar! Ook wil hij steeds omhoog kijken en tilt dus zijn nek op als hij bij mij ligt....Sterk mannetje! Gisteren heeft hij ook voor het eerst gelachen met geluid (kirren)...Bizar! Was net te laat met de videocamera. Nu ligt ie te kletsen en te lachen maar zonder gekir.....
Ja he ik dacht ook jeetje 1.95 halloo maar goed mijn pa is ook zo lang mijn broer nog langer en mijn andere broer denk ik ook zo'n 1.95..vriend is 1.87 ik 1.80 dus ja om daar nu iets kleins uit te krijgen?? hehe Ben ook benieuwd naar de meiden..ik hoop dat ze niet al te lang worden..maar ja zeg je niets over he.. Vroegen was mijn berekening dmv vingerkootjes 1.69 klopt dus ook voor geen meter met mijn 1.80 haha maar volgens de berekening van nu klopt het wel en komt er rond de 1.80 uit.. als ik dus beide ouders bij elkaar optel -13 / 2 zeg maar.. hier is bas ook steeds meer wakker en gezellig aanwezig hij gaat er ook altijd wakker in eigenlijk valt niet snel in slaap aan de borst..even mopperen om goed te liggen en slaapt.. Nu valt hij in slaap aan de borst leg hem erin geen gemopper en slaap dus een niet lekker mannetje nu.. wij krijgen dus sterke mannetjes hihi en dat lachen vind ik ook zoooo lief! ze zijn dan zo schattig ook met huilen hoor want dat stelt ook niet veel voor bij Bas haha en met een pruillipje erbij natuurlijk ! Ik zet hem vanavond ook maar eens bij papa om een foto ervan te maken of filmen want als ik het zelf doe en alles wil pakken dan doet hij het niet meer en dat gekir daar schrikken ze zelf in het begin ook nog zo van he owww ik ben echt zo benieuwd naar al jullie beebs in het echt!! allemaal niet de fotocamera vergeten he!!
Heeee, vandaag relaxed dagje, man thuis dus lekker wat klusjes doen in huis. Olivier heeft vandaag voor t eerst gelachen naar mij!!! Hij deed t daarna nog 3 keer, ik smelt helemaal bij dat koppie.....
Er komen hier gewoon kleine sneeuwvlokjes uit de lucht Gelukkig is het zo warm dat het toch niet blijft liggen8)