De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

dat klopt van die flap met me eerst ks ook bijna een jaar geen gevoel gehad daar, Nu wel gelijk. fijn dat alles verder goed gaat.

groetjes Patricia

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh nee, bij buikslapen kan dat niet denk ik! Ze hebben dan de beweging nodig om te kunnen draaien met hun hoofd.

Hier is het weer best ok :D Wel veel wind...

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    @ ladytijger, wat fijn dat die plekjes geen kanker zijn! Wat een opluchting zeg :)

@ steyn, ik heb er al eventjes niks meer van gehoord... wie was de buddy van Dennismartine?

@ hier... lekker de stad in geweest met mannetje en Renske - nog een jeans gekocht, afspraak bij Kinki gemaakt voor knipbeurt vrijdag :) Jee!

en eh...

Man heeft met haar op de weegschaal gestaan, en er kwam een ongelooflijk gewicht uit. OMG. We hebben het twee keer gewogen en het verschil tussen mijn man met haar en zonder haar op de weegschaal was 6700 g :$

Over een week hebben we een afspraak bij het CB, ben benieuwd :)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dus ik kom de goeie kant op:)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wow wat een dikzak!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar flinke meid!! Geef jij slagroom ipv melk? Hahaha

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou, eindelijk een keuze gemaakt qua nieuwe wandelwagen, we hebben de Mika besteld van Titanium baby, is een nieuw model.
    Woensdag kunnen we 'm ophalen bij de babydump!

Verder hier een blije Lila, heb onze Fatboy zitzak plat gelegd, dekentje erop en Lila ligt er heerlijk op te spartelen!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ lilalief leuk dat ze zo lekker ligt te spartelen en zo vrolijk is!! Lekker van genieten meis!

@ hier net met me mannetje wezen douchen. Hij vond het heerlijk en ligt nu lekker op mn borst te slapen.
    Hij was vandaag ook zo vrolijk, hele tijd lachen en geluidjes maken, echt lief!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Schattig is dat hè?
    Ik kan niet wachten tot ze hardop gaat lachen, dat vind ik zo schattig bij baby's!
    Ik ben nog niet met Lila onder de douche geweest, wil dat wel graag eens!
    Of in bad natuurlijk..

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh wat fijn dat de plekken bij je man geen kanker zijn. Kan me goed voorstellen dat er nu een last van jullie schouders afvalt. Laat het echte genieten voor jullie nou maar beginnen, jullie hebben het verdient!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb op de snee zelf geen gevoel, maar alles er omheen voel ik eigenlijk wel. Ik weet nog goed dat met mijn knieoperatie er ook geen gevoel inzat. Dit heeft inderdaad ruim 1,5 jaar geduurd voordat ik weer wat voelde.

Fijn dat Benthe het goed doet:D.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi lekker dikkertje:D. Kan geen kwaad, als ze straks eenmaal kruipen en lopen is het er zo vanaf:D.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier vanavond naar mijn zwangerschapsyoga geweest met dinand. Oh wat vonden ze het leuk:D. Mijn VK was er toevallig ook. Die vond het ook erg leuk om dinand te zien en ze kon ook wel zien dat het erg goed met hem gaat:D.

Ik vond het zelf ook erg leuk om er te zijn. Al die dikke buiken, zucht hoelang gaat het nog duren voordat ik het zwanger zijn niet meer mis? hihhi:p.

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oooh ja ik zag vandaag ook een dikke buik... de bijbehorende vrouw keek zwijmelend naar mijn uk, en ik zwijmelend naar haar buik, hoe triest is dat? :)

Ik overdenk zelfs draagmoederschap als wij uitgekinderd zijn, serieus... :$

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    oh dat zwanger zijn missen... vreselijk. Ik heb dat ook zo erg gehad :( Kon er echt verdrietig van worden.

Misschien stelt het jullie gerust dat ik het na de tweede zwangerschap een stuk minder had. En nu na de derde nog minder. Het is niet helemaal weg... maar het is niet meer zo hevig!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Gelukkig... want ik zit nu al met afgrijsen te denken aan het moment dat ik dan echt 'weet' dat het de laatste keer geweest gaat zijn. Snik. :(

Ben wel blij dat ik niet alleen ben.

Renske weigert trouwens te slapen. Ze huilt niet echt maar is gewoon wakker en jengelt soms wat. Normaal slaapt ze al lang! Het enige dat ik anders heb gedaan was haar om halfnegen nog een borst aanbieden, en die heeft ze lekker liggen drinken. 8 voedingen ipv 7, maar dat was omdat anders haar laatste om 6 uur was. We hebben boertje al geprobeerd, maar er komt niks, ze heeft een schone luier, ze heeft dus vrij laat nog gedronken... ze heeft haar puckababy aan... what the hell??? Zucht.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Maar goed. Angel, hoe is het bij jullie nu? Hoe slaapt/drinkt Tygo?

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Oh my god.. ik heb dat dus écht niet hè?!
    Maar goed, ik had ook helemaal geen fijne zwangerschap..

Ladytijger, héél fijn dat alles goed is, moest laatst nog aan je denken!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Zal wel aan het weer liggen, Lila slaapt net, heeft vanaf de voeding van 20.00u gehuild.
    Ben blij dat ik weer even rust heb!
    Eigenlijk zou ik op deze momenten moeten gaan slapen, maar op de één of andere manier komt dat er nooit van..

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wordt niet goed van mezelf.. heb echt de hele dag door honger!!
    Wil graag wat kilo's kwijt maar pfff.. wat is dat lastig zeg.
    Ik was hiervoor helemaal niet zo'n grote eter! :(

Deel Deze Pagina