De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ik zei het vanavond nog tegen de groep zwangere bij yoga dat ze nog maar moesten genieten van die buik. Toen begon er 1 dat ze helemaal niet meer genoot van die dikke buik. En ze kon ook niet geloven dat ze hem zou missen.

Er zijn inderdaad mensen die hem helemaal niet missen, maar des te erger heb ik het geloof ik.

Draagmoederschap heeft wel iets moois, maar ik denk dat ik me ga hechten aan zo'n kindje.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ooo hier ook. Dacht dat het aan mij lag, terwijl ik ook echt grote eter ben. Het begint al na het ontbijt. Probeer toch wel vaak fruit te pakken ipv een koekie of snoepje. Maar helaas, soms is die drang toch groter dan gezond te doen:p.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand was vanavond ook lekker wakker. Laatste uurtje wathuilerig, het zal idd wel aan het weer liggen. Hij ligt nu heerlijk te slapen.

Haha ik snap nu eigenlijk wel waarom mijn moeder 6 kinderen heeft. Die miste het zwanger zijn denk ik ook heel erg hihihi. Niet dat ik 6 kinderen wil hoor. Maar denk 3. Wilde er eerst altijd maar 2, maar vind het te weinig hihihi.

Nu nog even douchen, en dan dinands laatste flesje geven en dan lekker het bed in.

Slaap lekker allemaal!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

ik kom later op de dag nog even reageren. Ik moet me nu klaar maken voor de nacontrole in 't ZH. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.......

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hey!

Ladytiger wat fijn dat de plekjes van de longontstekijg waren!!!

Nu effe geen tijd om alles bij te lezen. olivier huilt en ik moet 'm even voeden. Straks bijlezen...
    Daarna kan ik een berg afwas gaan doen want de vaatwasser zit vol, en is KAPOT!! :$ Help!

Doei!
    Tot later

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goeiemorgen!! goed dat jullie het zeggen ik zal zo eens gaan eten haha!
    hier vergeet ik het wel eens ja..en moet het toch echt goed doen..voor de bv!
    Ow ja en meneer heeft om 21.00 drinken gehad en sliep dus tot 07:00 he! Ik kan het nog steeds niet geloven..ik denk dat ik nu ook maar 2 borsten dan ga geven kijken of dit helpt voor aan te komen ofzo..
    of eigenlijk van het gezeur van het cb af te zijn haha!
    Want mannetje is hier dik tevreden..anders zou hij toch ook niet zoveel slapen maar goed???
    En 3 kinderen is heel gezellie hoor..alleen zwanger zijn pfff nee ik mis de buik wel en vanaf het moment dat ik niet meer misselijk was heeeerlijk! maar goed 5,5 maand ziek zijn kotsen wordt je niet echt vrolijk van!!

Nou Sem is pasen vieren op school...Eva breekt de boel weer af..
    Bas slaapt boven nog haha zal om 10h wel willen drinken weer, en ik heb ondertussen mijn haar al mooi gedaan :)
    Wel fijn schoonmoeders die beide kids ff meeneemt! heb ik ff me time!
    Vanavond verjaardag bij de buurtjes 2 deuren verder, dus ben ik vast klaar :)
    Op de planning was vouwen/strijken en nog wasjes draaien ook wel saaaaai!!

Ow ja en onze lampen voor boven de tafel zijn binnen gekomen ALLEMAAL BESCHADIGD!!!
    Ben dus goed kwaad en ik hoop ook echt op een goede service nu...spanennd dus..maar ja we hebben rechtsbijstand hopelijk dus ook hiervoor...

Ladytijger ontzettend goed nieuws, hopelijk komt het gewoon nooit meer terug hoeveel kans is hierop eigenlijk??

jodel sterkte met een kapotte vaatwasser ik weet hoe het is haha! ook een natte bodemplaat daar?
    hier uiteindelijk een lekje in een buisje heel simpel maar goed met een pa als loodgieter kom je er wel :D!

Duster succes in het ziekenhuis!!

Mensen let op vandaag he het is 1 april!! onze vrienden verderop in de straat hadden hun huis al te koop gezet LOL :D!

En verder..ik ga nu dus echt maar eens een boterhammetje smeren !

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Ladytijger: goed nieuws! Fijn!

@Duster: succes in het ZH.

@Honger: hier ook. Ik blijf eten. En snoepen. Ik val dus ook helemaal niet af. Grrrr.... ik kan het meeste wel weer aan, maar moet echt nog een paar kilo kwijt hoor. Pffff... Vandaag een nieuwe poging om in ieder geval gezonde dingen te eten.

@Buik missen: tja... draagmoederschap heb ik ook nog wel eens geroepen hahaha. Maar ik geloof niet dat ik dat aan zou kunnen hoor. En helaas is het voor mij nu echt, echt afgelopen met zwanger zijn. Tygo was natuurlijk al ongepland (een supercadeautje) en ik word over 2 maanden 35 dus een 4e kindje komt er hier niet bij.

Trouwens, ik zou wel weer zwanger willen zijn, maar nog meer kinderen lijkt me echt té heftig. Serieus, ik vind het best zwaar met 3 kinderen onder de 5 jaar.

@Hoe het hier gaat: wel aardig hoor. Blijf wel erg moe en kwakkelen, maar zit redelijk goed in mijn vel. Mijn man werkt wel heel erg veel, dus er komt wel veel op mij neer. Voor nu heb ik het redelijk onder controle allemaal, maar 19 april kom angstaanjagend snel dichterbij. En ik ben er geloof ik nog niet helemaal aan toe. Maar omdat ik een jaarcontract heb in een branche met weinig werk momenteel, ga ik me natuurlijk niet ziekmelden. Maar goed. Na 10 weken werken heb ik zomervakantie. Dus het is te overzien, toch???

Ik ga hier even aan de slag in huis. Tot straks~!

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @BWtje: lekker even wat tijd voor jezelf! Balen dat je lampen beschadigd zijn, geeft weer zoveel gedoe he?
    Levi heeft ook paasontbijt op school, zag er echt heel leuk uit!

Er begint er hier een te pruttelen, dus ik ga een badje klaarmaken ;)

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden lees mijn onderschrift :D:D

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Bwtje lekker ff tijd voor jezelf. Mijn ouders nemen Jaylinn ook regelmatig even mee, als is het maar voor een paar uurtjes. Kan ik net ff wat voor mezelf doen of boodschappen enzo.

@ Buik missen: ik mis het ook heel erg... maar ja miss over een paar jaartjes weer. 2 voor nu is ff vold.

Hier een redelijk goede nacht gehad, Devin ligt er nu ook weer lekker in. Jaylinn is de boel aan het afbreken hier... :$ blijf opruimen
    Verder zal ik ze zo ff spammen!

hier leest Jaylinn een boekje voor aan mama ;)

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

en hier mijn ventje... alweer 6 weken :$

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

lekker die kids van jou.

Ja dat tijd voor je zelf, heb net tijd voor me zelf gehad, kon even wat langer blijven liggen vriend lief heeft de ochtend fles en wat daarna kwam gedaan, Was wel even lekker terug stappe naar me bedje.

Tijger fijn dat het geen k is voor je vriend/man.

Draagmoederschap zou het niet kunnen denk ik miss wel eicel donatie, Maar liever ook niet:$.

Fijne dag verder en miss tot tikkens

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    grappig dat shirt heb ik ook voor Bas!!
    tenminste bied het nu aan op MP!
    maar leuk is die he!
    En leuke spam hoor :)

ow ja en zojuist mijn bammetjes op, eindelijk en Bas slaapt nog...
    ga zo maar naar boven wasje doen en ff spieken daar!

En Eva gaat hier nog vrolijk verder met slopen ;)

ow ja ik heb mijn buuf op het forum gevonden grappig he!
    Ik was op baby van de maand aan het stemmen en zag ineens haar knapperd ertussen staan! :D klein wereldje zo..

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik heb dus op bradley gestemd ;)

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook echt geen draagmoederschap hoor!!
    sowieso sta ik geen kindjes af :p

misschien dat wij in de toekomst nog lesbische vrienden helpen..doordat Bart doneert..maar verder gaan wij ook echt niet..

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ bwtje thnx!! en ja zag hem bij je advertenties staan :) Hij is erg leuk!!

@ Draagmoeder: Noway!! Kan toch geen kindje afstaan wat ik 9 maanden bij me gedragen heb...

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Daniël rolde net van zn buik op zn rug!!!!:D:D:D

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn stoere ventje;)

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk en leuke foto ook hihi. Nou hoop dat hij het niet blijft doen haha kan je hem halve dag weer goed liggen hihi. Maar leuk is het wel en een snellertje ook;).

Zo even naar me zusje even bakkie doen en even er uit zijn gisteren kwamen de muren een beetje op me af kan ook komen omdat we niet echt weg konden met het maartse weer;) Bah hoop dat het snel mooier weer word lekker naar speeltuin enzo wandelen winkelen hihi groetjes weer.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha Dinand doet deze maand ook mee:D

Deel Deze Pagina