hihi ik heb de zwitsal gel gekocht en deed dit ook altijd, maar hij heeft nu maar een halve hanekan, de voorkant is best goed uitgevallen, en aan de zijkant van zijn koppie had hij geen haar meer, dat hadden ze weggeschoren in het ziekenhuis voor de hoofdinfuusjes. Ach het groeit wel weer, nu vallen de kale plekken aan de zijkant ook niet meer op.
jaaa dat wil ik ook een hanekam zooo cool LOL! maar goed Bas heeft een mini hane kammetje...tis nog niet veel bovenop achter wordt het alwel meer...net als papa dus !
knorretje, kzal de kinderbescherming eens bellen blijft die hanekam zitten? hier istie na een poosje weer plat omdat meneer zn hoofd niet stil houd en alle kanten op wil kijken wurmen... ja hier ook, in de box omhoog, in zn wieg dwars dus kop en kont tegen de kant en bij ons in bed opzij zodat hij tegen 1 van ons aan ligt
Ik probeer al 4 dagen te strijken, ik kom er gewoon niet aan toe. Heb wel het vouwgedeelte al gedaan. Vanavond maar weer een poging doen. Ga zo kijken voor een nieuwe bank. Kijken of ik wat kan vinden. Dinand laat ik bij oma achter, de eerste keer dat ik zonder dinand weg ga. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
OK we gaan spammen veel te gezellig nog hier!! komt ie: Bas lag heerlijk te duimen, ben benieuwd of hij ook blijft duimen.. Bekijk bijlage 62592
Aaaaaahg wat lief. Dinand heeft ook meerdere pogingen gedaan tot, maar het is nog zo ongecontroleerd wat hij doet. Uiteindelijk pakt hij de bovenkant van zijn hand maar als dat duimpje niet mee wilt werken. Dat is tenslotte ook erg lekker hihi.
spannend!!! ik heb Bas ook nog niet achter gelaten behalve bij papa hoor..dat had ik bij Sem en Eva ook..maar ja hoe ouder ze worden hoe makkelijker en soms ook wel ff fijn is om ff iets alleen met eentje te doen zonder de rest erbij! Ik ga in Juni weer naar zeeland toe (in Mei gaan we met zun alle eerste vakantie Bas!) en dan ga ik met ons mam en dan neem ik Bas sowieso mee en Sem ook..maar Eva dan bij papa...zo kan ik Sem ook meer aandacht geven...snap je?
Poging tot het vastleggen van Bas zijn lachie Errug moeilijk! hmm ik hoor zojuist vanuit de wagen gesmak...straks eens spieken misschien die duim weer Bekijk bijlage 62594
Ja het lijkt me best lastig dat aandacht verdelen. Ik merk het bij mijn ouders thuis ook. mijn 2 jongste zusjes zijn 7 en 10 waarvan die van 7 gehandicapt is. Die krijgt echt alle aandacht van mijn ouders. Mijn zusje van 10 probeert dan ook aandacht te krijgen d.m.v. heel erg irritant gaan doen en als ze haar zin niet krijgt begint ze te huilen. Best lastig soms, maar aan de andere kant snap ik mijn zusje van 10 ook wel weer heel erg goed.
Doe maar!!! haha!!! De hanekam blijft wel zitten, maar als meneer te beweeglijk wordt zakt ie in maar dan gebruik ik mijn magische vingers en dan staat ie weer fier overeind! hihi
Haha laten we het hopen, dan hoef ik die rare spenen niet meer aan te schaffen... De speen die dinand nu gebruikt schijnt heel populair te zijn in amerika. Nouaja fijn dat ze er populair zijn, maar hier zijn ze dus bijna niet te krijgen. Duim is veel makkelijker en groeit mee.
En hoe vinden jullie ons nieuwe krijttafelkleed??? eten en kleuren aan tafel, echt feest dus Bekijk bijlage 62595
Leuke foto! Aidan probeert het ook maar dan draait hij zijn hoofd om en neemt ie zijn duim niet mee....Dan kijkt ie heel zielig zo van: waar is mijn duim nou?
@Evenstar: zo wat een flinke meid hihi! @BWtje: lieve foto van Bas @Guppekop: waahhhh nu al rollen? Dat is echt bizar snel! Mijn jongens deden dat allebei met 6 maanden! (en met hun verjaardag liepen ze). @Belliebel: grappig dat je dinand aan de andere kant van de box terug vind. Hier nog niet hoor. Tygo komt helemaal nog niet van zijn plek. Hij beweegt wel heel druk met zijn armen en benen, maar daar blijft het bij Zo, ik kom nergens aan toe vandaag. Tygo is er wakker én ik heb geen zin. Dus kan iemand mij even een schop onder mijn kont geven?
haha ja en kost niets!! die spenen heb ik idd eens gezien ja, maar vind ze er niet echt mooi uit zien?? maar beebs vinden ze blijkbaar geweldig ! en daar gaat het om..
Supergaaf! Wij hebben de binnenkant van onze wcdeur limegroen gemaakt. Ook krijtverf erop. Als we dan een feestje gehad hebben staan er altijd de meest leuke en rare teksten op. Voor kinderen is het ook een feest als ze hier zijn. Alhoewel, kan me herinneren dat de nicht van mijn man toch iets minder blij was, die kleine van hun is bijna 2 en stond bij zijn moeder thuis ook leuk op de deur en muur te krassen met waskrijtjes hahahaha