Goeiemorgen, Het februari forum stond op pagina 2!! Dat is volgens mij nog nooit gebeurd Belliebel: van harte gefeliciteerd!!! Ennu: IK WORD OOK TANTE!!!!!!!!!!!1 Gisteren vertelde mijn zusje dit, hihih ben zooo blij. Zit er 9 maanden tussen onze kleintjes. Regeldagen, Jorinde zit morgen op 6 weken, dus zal binnenkort wel deze dagen krijgen. Gisteren had ze bij de luier langs gepoept en zichzelf en mij er onder gespuugt, arm meisje. Maat toen lekker in badje geweest met "good night" van natusan, dat ruikt echt heel erg lekker. Zometeen voor het eerst naar cb, ben benieuwd.
Goedemorgen @ Belliebel Gefeliciteerd! @ BHappy gefeliciteerd!! @ Kolfende mama's: Hoeveel kolfen jullie? Gister probeerde ik het namelijk en kreeg er maar 100 cc totaal, uit 2 borsten. Beetje teleurgesteld... of maak ik me druk om niks... Bij Jaylinn kolfde ik zo 100 cc uit 1 borst. Snap er niks van. Devin is iig wel tevreden en groeit volgens mij ook gewoon goed. @ hier wel goede nacht gehad. Devin sliep bij mij, hij was erg onrustig door de wind. Hij stond namelijk op me raam... Het zonnetje schijnt hier nu... zou er bijna vrolijk van worden. Maar als je de voorspellingen hoort.... oeioeioei! Verder heb ik sinds van de week erg veel last van me bekken lijkt wel, beetje bij schaambotje en richting me heup. Vervelend gevoel zeg!! Terwijl ik toch niks raars gedaan heb....
Ik kolf tussen de 50 en de 100 uit beide borsten. Ook niet geweldigveel dus. Ik leg dinand nu wel eerst aan in de hoop zo me productie wat op te krikken.
Goeiemorgen.. Als ik kolf is het meestal de andere borst dus niet de volle die krijgt Bas en dan komt er 70 uit..bijna altijd hetzelfde en dit is 's nachts..maar ja nu dus niet meer omdat hij dan niet meer komt..dus nu ga ik het straks maar vroeg in de ochtend denk ik.. Als ik een volle heb dan komt er wel over de 100 uit ja..laatst zo'n 130..maar het zegt blijkbaar niets want hij was weinig aangekomen maar aan mijn voeding ligt het dus niet..een gekolft flesje geven wij vaak rond de 100 en drinkt hij ook leeg.. maar ja we weten nu ook waarom de waterpokken! Ik ga nu ff iets minder online haha btje de boel opruimen, en nog die was vouwen haha !
Ik was nu dus ook beide borsten aan het geven want ik zag ook dat Bas zijn fontanel ingevallen was maar met drinken staat hij weer goed..maar ja ik wil gewoon dat mijn ventje niets tekort komt met de waterpokken enzo.. Maar ik vind beide borsten geven niet handig...en volgens mij vond Bas het ook niet zo..al da gehannes Dus nu weer gewoon 1 borst per keer..en ik hou hem gewoon goed in de gaten en wil hij extra komen prima!
Oke thnx!! Niet echt dramatisch dus... maakte me druk om niks... Devin drinkt ook maar 1 borst per keer, en komt dan soms 2 uur later weer. Hij krijgt gewoon op verzoek. En slaapt 's nachts ook gewoon er 5/6 uur tussen dus zal wel voldoende hebben dan he?! En idd zolang hij tevreden is en groeit, niks aan de hand! Kolfen zal nooit mijn hobby zijn/worden.
Bas trapt steeds zijn broekje uit haha vanochtend boven in bed al en net ook in de reiswieg lol ligt ie steeds met zun blote beentjes
Hoi meiden, Ff een vraagje, ik heb keelontsteking maar kan hiervan mijn borstvoeding terug lopen? Ik heb wel gelezen van de antibiotica, maar van ontsteking zelf kan ik niks vinden. Maribel heeft ook een beetje een ingevallen fontanelletje dus ben ook bang dat ze te weinig krijgt nu. Ik probeer haar nu al vaker aan te leggen, hoop dat dit een beetje werkt... Pfff wat een gedoe weer zeg!
Als alle labuitslagen goed zijn mag ik vandaag naar huis toe. Kan ik weer wat meer komen kletsen. Want op me mobietje gaat het niet zo makkelijk haha. Ik ben gisteren ook weer ongi geworden had er niet zo op geteld. Gelukkig hadden ze hier wel maandverband haha
Geloof dat als je ziek bent je borstvoeding sowieso wel terug kan gaan lopen. Dat zou met keelontsteking dus ook best kunnen denk ik. Mag je trouwens wel BV geven als je antibiotica slikt?
Ik neem geen antibiotica hoor, wil ik niet. Alleen paracetamol. Nou ik hoop dat ik het wel op peil kan houden, want ik wil nog wel ff door...
Voor mama25: Kolven geeft een goede indicatie van de hoeveelheid melk die de moeder heeft Niet waar! Hoeveel melk er gekolfd kan worden, hangt van verschillende factoren af, zoals onder andere van de mate van gespannenheid van de moeder. Een baby met een goede drinktechniek, kan veel meer uit de borst krijgen dan de moeder kan kolven. Kolven vertelt je vooral hoeveel je kan kolven.
Thnx!! Had vanmorgen ff een dipmomentje, dus zag het ff niet meer helder. Maar gaat nu weer goed!! Dus zie het weer positief!! zolang Devin tevreden is en goed groeit... ga ik ervan uit dat hij voldoende binnen krijgt!
zijn nu in eemshaven aan het lossen, vanmiddag laden en dan gaan we weer naar het zuidwesten dus komen vanmiddag of vanavond weer door groningen. Volgende week komen we nog keertj en misschien nog 2x hier na ennuh.. pleziervaart... wij ergeren ons er ook aan! vooral zomers is dat een crime! niet voor de bruggen, maar ze letten vaak tijdens het varen ook niet erg op en wij hebben nou eenmaal voorrang op hun
Ik hoop het voor je meid!!! Tjee ongesteld... ik zou denk ik ook raar staan te kijken, maar ik voelde laatst iets dat leek op EI PIJN! Met volledige bv is die kans ultraklein, maar toch... ben benieuwd. Ik wil liever geen anticonceptie in mijn lijf dus we moeten een beetje opletten dat ik niet per ongeluk weer met kind geschopt word. Hebben jullie alweer beveiliging zeg maar? Ik heb nu een goede beveiliging in de zin dat seks nogsteeds onwijs pijnlijk is... dus het is nogsteeds niet gelukt om het echt te doen.
@ Evenstar Bij Jaylinn werd ik na de 6 weken kraamtijd, 4 weken later gewoon ongi, vond ook erg raar!! Hoop nu dat het ook langer weg blijft Hier geen beveiliging, wil geen pil hormonen meer in me lijf, (en is hier geen partner dus zal er voorlopig ook niet van komen) maar voor het geval dat heb ik wel condooms in huis. Je weet maar nooit...