Ik ga vanavond is even iets uitproberen bij Dinand. Hoe zonde het misschien ook is om het te doen. Heb net een vriendin aan de lijn gehad. haar kindje is 2 weken ouder dan Dinand en krijgt flesvoeding. Ze krijgt om 12 uur haar laatste flesje en slaapt dan door tot half7/7 uur de volgende dag. Dit heeft mij echt aan het denken gezet. Nou verwacht ik niet dat dinand gelijk zo'n nacht maakt, maar ik wil is even uit proberen hoelang hij slaapt als ik kunstvoeding geef. Als hij hierdoor bij wijze van spreke van 23.00 tot 5.00 slaapt dan weet ik wel dat hij 's avonds dus gewoon zo'n flesje met kunstvoeding krijgt. Dan ga ik het combineren(weet niet of dit kan en mag, maar dat vraag ik bij het CB wel even, moet er donderdag toch heen).
Nou meneer heeft net zijn flesje op, zit zeer voldaan rond te kijken. Ben benieuwd hoe hij het vannacht gaat doen. Nu lekker het bedje in. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen Mijn mannetje is vandaag alweer 3 weken wat gaat de tijd toch snel!! Het lijkt alsof hij er al veel langer is. Hier een redelijke nacht gehad, Devin was beetje onrustig en wilde op mn borst slapen... beetje lastig slapen voor mij dus. Gelukkig vond hij het later wel goed dat hij naast me lag. Zal ff me mannetje spammen, hij lag net zo lekker op zn buikje in de box.
Hier ook zo; volgens de lactatiekundige ligt flesvoeding zwaarder op de maag, bv is licht verteerbaar; vandaar! Ik moet zo naar het CB; geen zin!
Nou dat doe ik ook maar soms gaat ze tijdens de fles uit gebreid een boodschapje doen haha. Dan moet je als nog na een voeding een schone luier geven. Maar heb ook het rrr weer toe gepast denk net dat word een strijd lag haar half slapend in haar bedje en denk dat word brullen nou ze heeft wel te verstaan een paar kikken gegeven is gaan slapen, Kijken hoe lang ze het vol houd. En moet zeggen ze is ook een prinsesje geweest de afgelopen nacht geslapen van zeker elf uur tot vijf uur vanmorgen daarna weer slapen tot half negen. Vind het nog steeds rot om haar te laten huilen maar we gaan voor het goede doel dat ze een lekker ritmetje krijgt. Zelf doe ik dan of de afwas of even wat in het huis houden en loop dan steeds even langs om te kijken wat er aan de hand is, En over de vraag of het met een tweede makkelijk word, Al hoe wel ze me tweede is kan weet ik nog niet het verschil, Het kan ook zijn omdat er zo veel jaren tussen me eerste en nummer twee heeft gezeten en vandaar ik nog geen goede vergelijking maakt maar dat tot wanhoop drijven of dat gevoel is wel het zelfde, alleen ga je eerder oplossingen zoeken lijkt wel. De vraag over combie borst/fles volgens de kraamverzorgster kon dat geen kwaad dus belle als je het zo wil gaan doen lijkt het me geen probleem, Maar als je twijvelt gewoon na vragen. Groetjes weer ga de was op vouwen en denk dat mevrouw er dan weer aan gaat komen of niet we zullen zien.
Goedemorgen allemaal, @ Combineren borstvoeding/flesvoeding: Dit mag!!! @ Hoeveelheid flesvoeding: Als je het gewicht van je kindje weet, kan je op de verpakking precies zien hoeveel je mag/kan geven.... @ Slapen: Vannacht een zeer ongelukkige Aidan gehad...Hij bleef maar huilen...Uiteindelijk is hij op mijn buik in slaap gevallen en heb ik hem later op zijn buik naast me in bed gelegd....Toen heeft ie heerlijk geslapen!...Merk dat Aidan op de rug liggen vreselijk vind....Maar vind hem op zijn buik leggen best eng.....Al is hij al heel sterk in zijn nek en draait hij zich moeiteloos om!!! @ Hoesten/piepen/niezen/"grommen": Grappig om te lezen dat meerdere meiden dit herkennen....Had het gisteren ook al nagevraagd bij cb....Het is idd heel normaal dat baby's dat hebben....Je moet je pas "zorgen" gaan maken bij verhoging of veel snot/slijm..... @ Verschonen: Ik verschoon Aidan ook altijd voor ik de fles geef...Meneer vind verschonen echt verschrikkelijk!!! Als ik dat na de fles doe is hij meteen klaarwakker....Als hij tijdens de fles poept, laat ik dit zitten....Hij schijnt er geen last van te hebben....Is dit erg??? Dat ik het laat zitten??? @ Plannen voor vandaag?: Net was aangezet, stofgezogen, vaatwasser aangezet....Was nr2 kan zo aan, was nr1 in droger.....vaatwasser uitruimen....En dan heb ik wel weer genoeg gedaan...Vanmiddag komen collega's op bezoek...Gezellie!!!
Niet erg dat niet verschonen na fles maar mijn dochter blijft net zo lang wakker tot ze een schone broek heeft haha. Gezellig bezoek veel plezier
Gister naar het consultatie buro geweest om even te wegen en het navelstompje na te laten kijken, het is nog wat nat. Benthe weegt 4040 dus heel mooi al had ik ietsje meer verwacht. Benthe is steeds van 1600 uur tot 2200 uur wakker en echt zo moe maar weigert te slapen daar raakt ze dan weer overstuur van en wil alleen maar bij mama hangen driftig op de speen zuigend. De rust en regelmaat moet hierin terug zodat ze wat tevredener wordt. Gister avond dus lekker met papa douchen, kruikjes in bed, hierna lekker insmeren met babyolie, slofpakje aan en een flesje drinken om daarna in een voorverwarmt bedje te liggen. Resultaat was dat ze sliep, rond 0000 uur nog een flesje en vanmorgen om 5 uur melde ze zich. Daarna om 0730. Speentje gegeven, kon ik me aankleden hierna Benthe gewassen en aangekleed, mee naar beneden voor een flesje en daarna lekker in het wippertje naast me op de eet tafel.Heb haar tussen de voeding in beneden gelaten en nu net weer een flesje en in bedje gelegd. Dan haal ik haar vanmiddag uit bed voor de volgende voeding en houdt ik haar weer een uurtje of drie beneden. Kan ik nog koken en eten. Dan weer een badje, insmeren, warm bedje en een flesje. Hoop dat dit werkt! Trouwens, mijn zus mag vandaag naar huis met haar zoontje, heelonverwachts maar de scan was goed!! Morgen op bezoek!!
Hier ook een onrustig mannetje. Heb hem net 'begrenst' in een hyrofiele doek, en nu ligt meneer lekker te slapen. Heeft hij toch nodig denk ik. Heeft ook een tijdje op zn buikje gelegen in de box, vind hij erg fijn. Me meisje ligt ook lekker te slapen, en ik ben ff aan t interneten en stage plaats zoeken hahah... Verder draait de wasmachiene hier ook, en de droger, dus straks nog ff was vouwen.
De avond ziet er bij mij ook zo ongeveer uit en ben net als jij besig met de drie rrr.s laten we hopen dat het werkt en werkt het niet even elkaar een hart onder de riem steken, we moeten even vol houden. groetjes en ook heel veel s6 P.s. Wat fijn dat je neefje mee naar huis mag heel veel geluk voor je zus toegewenst.
hey meiden, ik ga straks weer met bram naar de huisarts. hij was de hele nacht zo aan het snotteren en hoesten en klinkt zo vol. ook heeft hij moeite met zijn fles leeg te drinken en vanmorgen weigerde hij gewoon ook lag zijn temp weer in eens op 37.8. ik word hier zo moedeloos van vooral omdat nu zijn temp alweer naar 37.6 is gegaan. ik heb zijn gepiep, gesnotter en ademhaling maar even op de filmcamera opgenomen want je zal net zien dat hij het dan niet doet. en ik wil nu duidelijkheid aangezien hij ook vorrige week zo`n dag had van verhoging etc. verder hier af en toe weer bloedverlies. ga dat gelijk ook maar even na vragen bij de huisarts. ik kan gewoon wel huilen van dit alles. waarschijnlijk zijn dit de beroemde kraamtranen. ik zie het gewoon even niet meer zitten snik snik snik
Jeetje wat vervelend meid! Heel veel sterkte vanmiddag! Hopelijk knapt je ventje snel op!! Knufff En die beroemde kraamtranen... tja ken het! al die hormonen he
@ Mama: Ook lekker druk bezig....Fijn dat Devin nu ff lekker slaapt! @ Tonka en Pnirmal: Even een hart onder de riem voor jullie....!!! Niets is erger dan een ontroostbaar kind en niet weten waardoor het komt! @ Tonka: Wat fijn dat je neefje naar huis mag!!! @ Ladytijger: Dikke knuffel voor jou en je ventje! Hopelijk kan de huisarts iets betekenen!
@nachten: gaan hier steeds beter! zal jullie eens jaloers maken meneer sliep om 10u en kwam vanochtend om 7.15 pas weer! dus ruim 9u geslapen! @cb: ga ik zo eens voor bellen. daniel is morgen een maand en heb nog niks van ze gehoord! al is het moeilijk om tel.nr. te vinden op internet:x @ladytijger: hoelaat moet je?