De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeee, je bent er weer! Rust goed uit... fijn dat je ontslagen kon worden uit het zh, kan je lekker uitrusten- nou ja, ik neem even aan dat je man maandag vrij heeft en je dus een lang weekend hebt met wat meer mensen die Sem ook kunnen verzorgen ;)

knuffs

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, nou ik kijk het nog wel ff aan. Als ik me zorgen blijf maken trek ik wel ff aan de bel ja!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ninja, wat fijn dat je weer thuis bent! Rust inderdaad goed uit meid!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik kan ook niet tegen de pil. 3 mnd geslikt om cyclus beetje op orde te krijgen (kwam steeds sneller op elkaar met uiteindelijk 6dage ertussen) en meer dan hlafjaar moe moe moe geweest

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    WOw! Ben even Ylva voeden en... er wordt geschreven.. en als er geschreven word... gaat het snel!!

Sex... durf nog niet... auw enzow daarbeneden..
    mirena gister geplaatst. Niets van gevoeld. Echt wel prettig. De eerste keer was HEL!

Eh... bedankt voor de complimenten ivm foto's Ylva. Ben er trots op. Die 1e heb ik net besteld op canvas. ook voor mijn ouders. ben benieuwd.

Evenstar, klinkt mij als muziek in de oren. Wat een heerlijke dag moet jij hebben gehad. Laat je je nieuwe coupe zien?

Ik heb nu lange haren voor mijn doen... heb alleen maar laten verven en uitdunnen... ik heb gewoon krul achter in mijn nek/ Echt bizar... hihi

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje, slikken is echt iets wat ik niet wil doen op het moment. Ik zie helemaal op tegen het drinken van een glaasje water en eten daar heb ik helemaal geen zin in. Alleen vloeibaar eten is redelijk te doen.
    Mijn keel ziet ook helemaal wit van de ontsteking, niet te zuinig!

Vandaag is mijn vader jarig, hij is 50 jaar geworden en vanavond viert hij zijn feestje. Ik zie er wel een beetje tegenop om erheen te gaan nu ik mij zo voel, maar ja 50 jaar is wel bijzonder en vind het ook weer lullig om af te bellen... pfff dillema!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja! joepie! hoe gaat het er mee? hoop dat je niet al te veel pijn hebt! Beterschap! En rust goed uit!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel houd zelf zn fles vast. kan alleen niet bij camera:(

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Troeltje, beterschap! Wat naar dat je je zo vervelend voelt. Woont je pa (gefeliciteerd met pa) dicht in de buurt? Anders ga je een uurtje en dan ga je weer lekker naar huis. Of eerder als je het gewoon echt niet trekt. Maar eigenlijk... ziek is vrij.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Is ie snel of is ie dan snel?!?!? :D:D:D
    jammer dat je niet bij de camera kan. Dat probleem heb ik ook wel vaker... en volgens mij velen met ons...hihi

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meiden ik lees mee. Maar ik ga proberen eindelijk de site van Ylva eens up te daten...
    tot zo!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ga de camera nog eens als ketting gebruik, altijd bij de hand:D
    met zulke dingen mag hij snel zijn, met kindjes maken niet:p

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedemiddag allemaal.

Gef voor de twee die tante worden leuk;).

conseptie woensdag naar gyn en denk dat ik me laat helpen. Wil geen kinderen meer;).

Ongesteld ben het al twee weken onafgebroken hoor woensdag wel wat de oorzaak zou kunnen zijn miss me baarmoeder schoon laten maken(curretage) Of hoe je het ook schrijft hihi.

Ninja fijn dat je naar huis mocht. Geniet er lekker van.

Lilalief fijn dat ze toch rustig geworden vannacht.

Wie nog meer vreetbuien, vanmorgen boodschappen gedaan maar alleen maar lekkere dingen gehaald en de helft zit al in mijn buik;).

Groetjes Patricia ;)

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hij woont hier denk ik 25 minuutjes vandaan. Misschien dat ik inderdaad ff mijn gezicht laat zien en er dan weer vandoor ga.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ehm.. met een lang rietje, en als die in de baarmoeder zit trekken ze het rietje terug en ontvouwt het ankertje zich.
    Dat klinkt toch niet zo eng?

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb weleens inwendig onderzoek gehad in de baarmoeder, zonder ontsluiting, en dat doet inderdaad vre-se-lijk pijn.
    Maar ik kan me voorstellen dat het nu wat soepeler is, en dat rietje is niet zo heel dik.
    Ze plaatsen hem ook tijdens de menstruatie, dan staat de baarmoeder weer wat open..

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou zij had het over een pincetje waarmee de baarmoeder mond gelift werd. Erg onaangenaam lijkt mij dat!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Misschien was dat vroeger?
    Ik hoorde van de gyn dat ze tegenwoordig geleverd worden in een lang pakket.
    Er is dan een lang rietje waar de Mirena in zit, met de "armpjes" naar achteren geklapt.
    Het rietje gaat in de baarmoedermond, en binnenin duwen ze de Mirena uit het rietje, waardoor de "armpjes" uitklappen.
    Ze halen het rietje eruit, en de Mirena zit. :)

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, nou ik hoop dat het niet zo pijnlijk is!

Nou net wat gegeten, een bakje vla. Maar bij elke hap ga ik door de grond! Echt zo geen pretje dit. En het vervelende is, ik heb elk jaar wel 2x een keelontsteking, niet zo erg als deze keer dat niet, maar ze willen mijn amandelen er niet uithalen! Zitten er niet voor niks zeggen ze, nou mij zitten ze alleen maar in de weg!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb ze met mijn 18 eruit laten halen, oh wat ben ik blij dat die krengen eruit zijn zeg.

Mijn huisarts wilde me ook niet doorsturen naar het ZH met dezelfde reden als jij zegt"ze zitten er niet voor niks". Totdat ik een keer zo'n erge keelontsteking had dat ik gedreigd heb met overstappen naar een andere huisarts. Uiteindelijk heeft hij me door gestuurd naar het ziekenhuis. Dit was maar goed ook want als ik een paar dagen later was geweest waren mijn amandelen open geklapt. Er zat namelijk een abcess in mijn beide amandelen.

Nu ze eruit zijn heb ik nergens last meer van.

Deel Deze Pagina