De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    zit ff snel bij te lezen. Over anticonceptie...

@evenstar: persona is echt niet betrouwbaar. Daar is Tygo het bewijs van ;) (ook in combi met condooms)...

Ik krijg een mirena dinsdag. Zou 'm eigenlijk bij de nacontrole al krijgen, maar dat was nog te vroeg. Dus nu krijg ik 'm dinsdag. Ik heb 'm al eerder gehad en vond het zetten niet pijnlijk. Maar goed, ik was toen inderdaad al een keer bevallen!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    volgende keer ff mij bellen bij zo'n aanbieding die wil ik ook haha!
    alleen maatje 41 bij schoenen 42 laarzen..
    Fijn dat je ff lekker me time had heel belangrijk!!
    en weer helemaal fris en fruitig eruit ziet dat doet ook veel hoor!!

ennuh nog even voor de duidelijk je bent gewoon een goede moeder en doet het harstikke goed ja!!

ZO!

En verder als je van je melk af wilt haha misschien kun je doneren ;)
    Want jij hebt het gewoon extra moeilijk met die overproductie hoor..
    Anders op MP aanbieden ofzo? :p

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee mag best een keer groen zijn..soms komt dit door wat je eet dus kleur..zoals spinazi of kiwi ofzo :p
    Maar soms ook doordat het wat pittiger is of iets wat minder snel verteerd..Dan kan de kleur veranderen..
    Wat ook kan geef je 1 of 2 borsten en laat je ze goed leegdrinken..mij vertelde ze wel eens dat het kwam door teveel voormelk..en dat ze juist ook die achtermelk ook nodig hebben..

ff in de gaten houden dus maar zolang ze geen krampjes hiervan heeft nergens zorgen over maken hoor!!

Ik was ook een beetje onzeker nu over Bas dus ff lekker mijn antroposofische dokter gebeld en dan voel ik me weer helemaal happy die zegt ook niets om zorgen over te maken hoor!
    En dan weet je dat je het weer goed doet, en het CB weer even gaat #$%^&*^%$^&:x haha maar goed!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kinderziekenhuis rotterdam wil volgens mij moedermelk, wel eens gehoord... anders ff google

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja irritant he?! Nu begrijp ik wel dat doktoren er meer van weten dan wij, maar wij lopen met de pijn en zij zien ons 5 minuutjes!
    Ik ben trouwens geweigerd door een KNO arts, dit was 8 jaar geleden denk ik. Maar ik was daarvoor zo ontzettend ziek geweest en toen waren ze nog meer opgezet dan nu, dus ik verwacht dat ik dit keer weer van een koude kermis terug zal komen. En daarbij, ik kom niet met elke ontsteking bij de huisarts, dus zij weten niet dat ik het zo vaak heb...

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha, ja inderdaad. Volgens mij zijn er ook vrouwen die dat doen, alleen mag je er geen geld voor vragen.

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik geef in principe 1, soms 2 borsten, net hoeveel honger ze heeft. Dus ik denk dat ze niet teveel voormelk krijgt. Marcus kreeg dit wel en die had echt continue krampjes en Maribel heel soms 's avonds, dus daar zie ik wel verschil in.

En fijn dat je zo gerustgesteld kan worden. Hier heb ik wel een goed CB, al merkte ik laatst wel dat ze vrij makkelijk denkt over een flesje kunstvoeding bijvoeden, maar goed dat laat ze aan mij over.

Nou ja zoals ik al zei, ik hou het in de gaten!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lekker bijkomen en fijn dat alles ok is!!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bij jou kan dit dus ook goed kloppen doordat ze in het begin drinkt krijgt ze veel voormelk..maar helemaal leeg drinken lukte niet.. dus bij de achtermelk komt ze dan niet vaak...
    dus dan kan het groen zijn!
    En nu raakt het meer op elkaar afgestemd en drinkt ze het soms leeg en wordt de kleur dus ook mooi geel ;)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook veeel uitdunnen en laagjes en lijkt nu veeel langer! vooral met stijltang ook voor het eerst in mijn leven gekocht :D!

ennuh super foto's voor op canvas wil ik ook nog een keertje doen met alle 3 de kids!

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja idd Bas gaat ook elke keer uitgebreid lachen of brabbelen en dan denk ik CAMERAAAAA!!
    En ja dan houdt ie weer op...

Zojuist de 2 maanden foto gemaakt want ja het is alweer de 2e sjonge zeg!! gaat veel te vlug!!

Zal vanavond proberen te posten, had hem op zijn buik gelegd op het aankleedkussen en hij kroop naar voren en gooit zijn beentjes helemaal in de lucht haha ziet er zo maf uit :p

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    beterschap!!
    en misschien omdat het bij jou niet helemaal lekker zit kan dit bij Maribel ook zo zijn he ;)

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja gaat hard he?! Maribel is maandag 2 maanden!
    Zij kruipt trouwens ook naar voren, maar alleen als ze boos is en uit bed wil.

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha nee was ook geintje ;)
    sem (<---sem zelf getypt!)

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Knap zeg van Sem!

Lisette is ook heel vaardig met de computer, ik sta er soms echt van te kijken!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja maar als je dus 2 geeft dus links dan rechts en dan volgende voeding weer rechts begint krijgt ze die achtermelk beter en is het niet zo groen..maar goed zal wel goed zitten...

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik ga het ding wegzetten, zo eten klaarmaken en dan eventjes naar me vader toe.

Toedeloe!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dan doet Bas het ook haha vandaag dus ook en toen ging telkens zijn broek uit haha

want alles is echt veel te groot maar qua lengte wel goed...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes bij je pa en feli!!!

en smakelijk!

hier vanavond Gnocchi met citroenricotta en jullie??

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Renske spam... :D

Deel Deze Pagina