De Februari 2010 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door ladytijger, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhh wat een poepie!

En wat vervelend zeg dat je zo lang ongesteld bent. Best vreemd ook eigenlijk...

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Weet je, volgens mij heeft dat ook te maken met dat je zoveel melk hebt. Marcus bijvoorbeeld groeide ook zo snel, hij was 1 week na zijn geboorte al 1 kilo zwaarder dan zijn geboorte gewicht en lag echt ver boven het gemiddelde. Pas na hij goed gewend was aan de nutrilon ging hij minder hard groeien en nu zit hij onder het gemiddelde.

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat is ook met moeders die wel bv gegeven hebben, zij voedde namelijk ook op een schema dus niet op verzoek. Vinden op verzoek voeden maar verwennen!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, die pagina die heb ik al meerdere malen gelezen! Nu moet ik zeggen dat het de laatste tijd best goed gaat. Maar ja, de vorige keer dat ik dat schreef... ;) kwam de zee eigenwijs weer terug.

Hoe ging dat bij jou, jij had dit toch ook, en liep het daarna terug tot het niet genoeg was of werd het stabiel? Ik ben bang dat ik eerst een zee heb en dan opeens een woestijn, zeg maar.

En haar groei zal idd ongetwijfeld met mijn veelheid aan melk te maken hebben, maar ook wel aan haar trek, ik zit ook aan een hoog aantal voedingen als het hier zo lees- tussen 7 en 9 per dag.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Ze kunnen zich er inderdaad goed ziek van voelen!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zag net wat jij gedaan had gisteren, mennn wat veel zeg! Was je niet helemaal kapot toen je naar bed ging?

En ik heb je groeicurve opgeslagen bij mijn favorieten, vind ik ook wel handig!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Kan je haar geen sokjes ofzo om d'r handjes doen, zodat ze niet kan krabben?

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Pffff wat een dag! Ben nou al kapot en tis pas 12 uur :$
    Vanochtend met de kids ff naar winkelcentrum geweest, moest ff paasvlaai halen bij multivlaai. Daar nog ff gelopen, toen weer naar huis. Thuis afgewassen, keuken schoongemaakt, tafel opgeruimd, en was in de droger gedaan. Ondertussen nog Devin gevoed en Jaylinn in bed gelegd. Nu moet ik nog stofzuigen + dweilen, wasvouwen pfffff mijn energie is echt op nu.
    Jaylinn ligt lekker te slapen en ook Devin ligt heerlijk op zn buik.
    Straks naar me ouders, want moet nog ff naar prenatal.
    Owww wat een dag!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahaha, Reuske!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat doet Maribel ook ja! En soms smakt ze wel eens, en dat terwijl ze wel goed toehapt, dus waar dat nou vandaag komt...? En dan komt er wel eens een hap lucht mee, dan moet ik haar even laten boeren want anders drinkt ze niet lekker... Logisch natuurlijk!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Lisette ook, die snapt het nu ook echt en die kijkt ook echt hoe ik het doe en vraagt er dingen over. Dan zeg ik wel eens voor de gein "wil je ook een slokje?"

Marcus vind het daarintegen niet interessant...

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahahahaha!

Ja ik stond laatst onder de douche en Lisette was ook in de badkamer en toen schoot het ook (zomaar) toe en zij stond ook helemaal vervreemd te kijken, begreep er niks van! Maar na uitleg van mij weer wel!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee hoor, als ze 's nachts er wat langer tussen laat zitten is het logisch dat ze overdag meer wil.

Lekker laten slapen hoor!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goed hoor dat je weer aan het opbouwen bent! Vindi k echt heel knap van je!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeetje wat schandalig zeg, 12 uur!!!!!!

Pfff ik ben helemaal blij als Maribel en 4/5 uur tussen laat!
    Laatst had ze er 6 uur tussen, dat was ook heerlijk maar 12 uur zie ik voorlopig niet gebeuren...

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja kan zuur zijn of krampjes, dan gaan ze ook smakken of krijgen ze zuigbehoefte maar willen ze niet drinken. Maribel had dat laatst 's nachts, wilde ook niet en had gewoon krampjes dus na een paar minuutjes weer in bedje gelegd en toen ging ze lekker slapen...

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja, maar komt dat ook niet omdat ze veel voormelk krijgt? Of geef je nog steeds blokvoedingen?

Ik ben na ruim 1 maand ploeteren gestopt met borstvoeden, omdat hij dus zoveel voormelk kreeg (ondanks de blokvoedingen en het eerste een beetje af te kolven) had hij veel krampjes en bleef hij ook honger houden, hij zat dus elk uur aan de borst 1 week lang. Hier werden we allemaal niet gelukkig van. Fred en ik wisselden elkaar af 's nachts om hem op onze arm te nemen om zijn krampjes weg te kloppen, wrijven, schommelen, wiegen. En overdag had ik helemaal geen tijd meer voor Lisette. Ik ben eerst begonnen de dagvoedingen te vervangen en de ochtend en avond voedingen deed ik nog wel zelf, maar ja uiteindelijk ben ik helemaal overgestapt nadat ik ziek was geworden en mijn borstvoeding helemaal terug gelopen was (herinner ik me nu ineens weer).

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mama, jij hebt er ook al heel wat opzitten lees ik!

Hier ook al een rare dag.
    Lisette 2x gespuugd, Marcus begint volgens mij ook ziek te worden en ikzelf ben ook nog steeds ziek.
    Maribel heeft wel aardig geslapen. Laatste voeding om 20.30 daarna om 00.00, om 01.30 een paar slokjes, toen om 04.30 en vanmorgen om 9 uur kwam ze weer, beetje vreemde nacht dus.

Maandag is Fred jarig dus net heel ff op pad geweest voor een cadeautje (woon boven het centrum hier), maar heb niks kunnen vinden, dus helaas voor nu...

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Maribel spam als afsluiter van mijn pagina vullende geklets ;)

Deel Deze Pagina