Misschien dat het met spoed kan? Maar ze zijn niet zo duur geloof ik, anders moet je tegen Richard zeggen dat hij even naar huis moet komen (hij bood het aan tenslotte) en onderweg even een rubberenhamer moet halen!
Komtie geheid met zo'n opblaasbare knuppel aan.. hem kennende.. Neem zo nog maar ff 2 ibu's, hoop dat dat maar helpt dan..
shit accu laptop ineens leeg, weg tekst ik probeer een paar uit mijn hoofd @petra: suze lijkt echt heel erg op jou babayfoto zeg, leuk hoor. we hebben een andere houten stoel maar vorblad er wel af. mylan is er 3 keer uitegepleurd maar nu niet meer. wel handig dat hij er nu zelf ik kan. hier nog maat 4 luiers vind jou vader zo schattig @denice: jammer van zijn brood, kan gebeuren hè en hoop dat je nog een beetje aan je rust komt @mik: hoop dat het je nog lukt met de BV @miepie: lekker dat je wat hulp hebt gekregen, met mij gaat het wel @alieke: zet hem op hè haha Nou gister wel een aardige dag, lekker gegeten even over de markt gelopen en in speeltuin voor Mylan helaas werd ik smiddag ineens ziek, rillerig overal pijn in mijn gewrichten echt heel vaag, dus we gingen om half 8 naar huis alle kindjes eten en mama douchen en naar bed nu gaat het weer gelukkig maar ziek zijn en onplofte boobies elke keer die pijn doen, dan voel je je wel een beetje zielig hoor
Was met een reactie bezig, gaan we over naar een nieuw topic! Komt ie nog een keer Goeiemorgen dames... Ff snel erdoorheen jagen, moet nog aardig wat doen! @ lique: ja was even vergeten dat hij weg moest, dus dat was wel weer een domper.... @ petra: ja grappig he, en ik ondertussen maar denken dat ie weer iets aan het fantaseren is.... Hoe gaat het nu met je vader? @ set: hahaha, ja vind die kerel ook vreselijk, maar ja... Blijkbaar vinden de kids het toch leuk... @ juud: hoe was het dinertje voor twee??? Of drie...? oh zie dat je niet bent geweest, hahahaha! @ lique: ah, wat een stoer mannetje toch he, gaat het helemaal goed, wat leuk dat zo zomaar verkleed naar school mogen! @ chantico: hahaha, hier ook zoiets, ik doe veel met geluidjes, dus ipv nee, ja of oh te zeggen ben ik blij en doe iets van hmhm (ja); uhmuhm (nee), hm! (oh) en ik weet wel dat ik dat doe, want René had in het begin zoiets van ok, wat betekend dit geluidje ook alweer En Tygo doet dat dus ook heel erg, hahaha!!! @ mik: ben benieuwd wat eruit komt, was je nog naar de dokter geweest voor spruw bij Sydney? Hopenlijk was dat het en kan je toch verder met de bv @ noura: hahaha, wie weet, of muffins ofzo... Kom je eerder???? Kan je helpen, hahahaha!!! Wat schattig dat liedje van anissa en ook leuk dat ze het dan bij een ander doet omdat ze er zelf zo plezier van heeft he!! @ petra: ben ik helemaal met je eens!!! oh new topic... kan ik deze nog plaatsen dan???
Danique weer op kdv en mama moet poetsen vandaag. Bleh helemaal geen zin in, maar het moet! Haal haar om 3 uur op en gaan dan naar vrienden van ons. Mijn vriendin is jarig, dus daar eten, DAnique daar het bed in en vervolgens er weer uit om haar mee te nemen naar huis. Ben benieuwd of ze weer lekker doorslaapt. En daarna hebben wij heerlijk vakantie! Raymond heeft ook een weekje vrij. Lekker hoor! @woordjes nazeggen; Danique zegt echt alles na. Maar ik merk dat ik zelf regelmatig het woordje zeker gebruik. Danique zegt dan bijv. ja zeker wel mama. Nou dan lig ik dubbel. En ook het woordje 'zo' deed ze een tijd terug. In alle toonsoorten die er zijn. Verder praat ze echt al korte zinnetje. Mama helpen, Papa isse weer, Nanique sjapen. Baby mee, woezel en pip kijkuh tevisie enzovoort. Een echte kletskous! QB; wat vervelend die hoofdpijn zeg! Petra; hoe is het met je vader? Wat schrijft ie toch lieve briefjes zeg! @ongesteld; gisteren toch iets ongesteld geworden. Maar het is bijna te weinig voor woorden. Maar dat was het de afgelopen paar keer ook al dus geen paniek, vanaf nu gaan we ervoor Heb mijn vorige berichtje even geknipt en geplakt naar hier. Anders leest volgens mij geen kip het meer haha. Ga nu echt aan het poetsen. Anders heb ik nog geen fluit gedaan vandaag. Begin maar met de badkamer te schrobben pfff als ik eraan denk haha
yep. hoefde niet langs te komen. daktarin ligt klaar! vanmiddag eens op zoek naar een lactatiekundige! heb nu net de derde lading cupcakes erin zitten voor het kraamfeest zaterdag. nog maar zeven te gaan hahahahhahahaha waar ben ik aan begonnen met twee kids!
@Mik, bakse. En al een lactatiekundige gevonden? @Jenny, kijk je uit dat je geen borstonsteking hebt/krijgt. Even toegeven hoor, rust maar goed uit! @Lauwie, waar moet je voor prikken (heb ik even gemist denk ik)
Deel 5 alweer, tjeetje! Wat kletsen wij nogal veel! Oeps! Jeslyn liet mij weer lekker uitslapen tot half 10, al hele week! Heerlijk! Vandaag niet bijzonders doen, het is lekker weer hoop ik, haha! Zo ff boodschappen doen als ik heb aangekleed! Fijne dag en werk ze!
@ mik: hahaha, soms heb je dat hé... Van die goede ideeën, maar als je ermee bezig bent denk je, waar ben ik aan begonnen... Nu moet je door de zure appel heen bijten helaas...