hihi ja. had daniel van de week voor me op de grond laten staan. komt er net een randje hoofd boven tafeltje uit zegt wim: staat hij nou? euh ja... Nou, dan hoeftie nog ff niet te gaan lopen want dan rent hij zo onder de stoelen door is zo lastig met vangen he
Evenstar het komt wel goed echt. En ja zo zijn er veel van die vrouwen die zo doen. Echt. Maar als het je zo dwars zit he. Je zegt twee maanden op zeg termijn maar ze is nog niet eens echt begonnen misschien zit er een maas aan het contract. Weet je als je je kind op geeft, Dan weet je niet van te voren of het gaat kliken dat merk je pas als het echt zo ver is. De eerste indruk is vaak niet de juiste, Als jou gevoel aan geeft dat het gewoon niet klinkt. Dan is dat niks voor niks. Je moet wel achter je keuzes staan daarmee. Maar het komt allemaal wel goed. Niet te veel piekeren
Klopt is fluitje van een cent, van wat ik me er van kan herinneren. Stuit kinderen zijn zo lekker eigenwijs die van jou ook ??? hihi
Haha, zie het nu pas... gisteren moest er eentje gevoed worden. Hier alles prima! Mirthe slaapt nu lekker door en ik merk dat ik daar ook erg van opgeknapt ben . Gelukkig heb ik nog 4 weken vakantie nu, lekker!
Oh lekker hoor nog 4 weken vrij. Ik alleen volgendeweek nog, dan begint voor mij het normale leven ook weer.
Lekker dat Mrthe ook door gaat slapen daar knap je idd van op. Lekker dat je nog vier weken vakantie hebt. Geniet er nog extra van
Nee nog niet. Ze had gisteravond wel last van beginnende weeën, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Vind het ook wel spannend voor hun. Weet nog precies hoe het voelde toen ik in het zelfde schuitje zat.
Ergens heb ik er ook wel weer zin in, terug naar de gewone routine zeg maar. En even mijn hersens weer wat meer gebruiken.
Ah baal er zo van dat ik zo naar het ziekenhuis moet...mannetje ligt net zo lekker te slapen in zijn bedje. Moet ik hem zo weer wakker maken.
Dit is ook een erg leuke foto De rechter is mijn zusje van 10 de middelste is het buurmeisje van mijn ouders.