Ik weet niet wat het is.. Lila is erg alert en reageert overal supergoed op, maar wat ze toch met mijn vader heeft.. Ze reageert héél sterk op hem, praat tegen hem, lacht en reageert op zijn stem en mimiek.. zelfs véél meer dan ze dat bij ons doet. Die twee hebben echt wat met elkaar.. Deze foto is nog van eind februari:
Zo weer een nieuwe banner haha die andere was het toch niet helemaal. @ Lila echt een opa's kindje, lief hoor! Jaylinn is ook helemaal gek van opa, hij kan niet opstaan of ze gaat hem achterna. @ Doos van prenatal: nog geen bericht van gehad... @ Belliebel leuke foto's, zag ze ook op ge hyves! Nice
Ja hij geniet er ook echt van.. Mijn vader heeft een zwaar leven gehad, en door een ongeluk vroeger iedere dag heel veel pijn. (zijn rug is gebroken en gedeeltelijk verbrijzeld geweest en zijn nek gebroken, dubbele dwarslaesie en totale verlamming op zijn 19de. Hij is wonder boven wonder dat te boven gekomen en kan ook lopen, heeft toen nog in de Panorama gestaan met zijn verhaal. Ondanks dat werkt hij zich 3 slagen in de rondte met al die pijn..) Sinds Lila er is zie ik hem opbloeien, Lila is een lichtpuntje voor hem, dat is zo mooi om te zien!
@ boni thnx!! @ Lila mooi is dat he?! Om te zien dat hij opbloeit door je meisje!! Vorige week hadden me ouders een duivennest van balkon gehaald. Me vader ging gister ff kijken, en was alweer een nieuw nest gemaakt en ook 2 eieren in gelegd :0 stomme schijtduiven!! Word er helemaal gek van! Das wel nadeel van 4 hoog en meteen ook de bovenste zijn!
hey allemaal, goh ik moest gewoon 20 blz bij lezen. jullie waren gister lekker op dreef haha belliebel, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? mooie foto`s van je kleine man en aanhang. ninja ja het zit ons allebei niet echt mee. ik vind dat we nu wel eens een beetje geluk hebben verdient. lilalief bedankt voor de knuffel. en je meisje is zeker zo mooi zo mooi. @sex op het moment even niet vanwegen die bacterie. maar daarvoor waren ook wij weer actief. nu af en toe maar even een handwasje hihi. @kilo`s hier ook nog 10 te gaan. maar met al dat zitten ivm mijn knie gaat het er nog niet af bram begint nu ook gericht naar speeltjes te grijpen. en als het niet lukt maait hij om zich heen waardoor alle speeltjes van de baby gym heen en weer gaan. dan is hij weer happy en probeert hij het weer opnieuw.
Dinand heeft dit ook met mijn vader en mijn schoonvader. Denk dat het komt door de lage stemmen die hun hebben. Weet het niet, maar dinand zit altijd heel geïnteresseerd naar hun te luisteren.
Zo das nogal heftig geweest dan. Wat goed dat hij weer kan lopen, een gebroken rug en een dubbele dwarslaesie is niet niks lijk me. Je ziet zat mensen die levenslang in een rolstoel moeten zitten of die het niet eens halen. Maar over die laatste 2 dingen denken we maar niet teveel na.
Ziekenhuis is goed gegaan. Binnen 2 minuten mocht ik hem weer aankleden. Heupjes zijn dus goedgekeurd Het schijnt nogal belangrijk te zijn dat die kinderne stil liggen met de heupecho. Anders zouden ze geen goede analyse kunnen stellen. Mja ben natuurlijk nu wel een beetje bekend is het ziekenhuis en neem dus altijd zijn fles mee(of het nou voedingstijd is of niet). Dus toen dinand eenmaal op de tafel lag voor de echo, begon hij alweer jammerlijk te klagen dat hij het er niet mee eens was(en gelijk heeftie). Had me fles zo opgewarmt dat hij in het ziekenhuis op goede temperatuur was. Dus dinand lekker drinken met als resultaat dat hij na 2 minuten al klaar was. Whaha ja toen ging de fles eruit, en begon meneer weer jammerlijk te klagen dat hij zijn fles terug wilde hebben. De scheet. De verpleegkundige die erbij was heeft zijn fles maar even vastgehouden. Ze vonden het in iedergeval een super goed idee dat ik zijn fles had meegenomen. Oh en eeeh nieuws van de nicht van me man. Ze licht op dit moment te bevallen. Het kan er dus ieder moment zijn.
En iedereen is lekke van het weer genieten. Groot gelijk. Ga straks ook nog ffies naar buiten toe als de kleine vent wakker is. Kan ik nu mooi even stofzuigen en de was doen.
Ik gebruik paint shop pro x2 en download kitjes van deze site: DigiScrapDepot.com - Digital Scrapbooking Freebies leuke vrolijke banner
Goedemiddag! Wat een geklets hier!!! Heb er even vluchtig over heen gelezen....maar weinig onthouden! @ Belliebel: Fijn dat het zo goed gegaan is in het ziekenhuis....En spannend...Weer bijna een nieuwe wereldburger erbij!!! @ Evenstar: Rot zeg dat je wenochtend zo is verlopen. Kan me voorstellen dat je daarmee zit...Gelukkig heb je Renske wel met een goed gevoel achter kunnen laten..... @ Werk: Vandaag naar mijn werk geweest. Ben even bijgepraat over mijn klasje. Het is echt waardeloos gegaan met de invaller. Ouders zijn boos en gefrustreerd. Er is slecht onderwijs gegeven toen ik weg was.....Heb dus wat te doen vanaf 17 mei!!! Pfff, tijd vliegt voorbij...Alweer bijna werken, 3 dagen in de week. Na de zomervakantie 2 dagen, neem 1 dag ouderschapsverlof....Dus dat is relaxed! @ Eten: Wat zijn jullie plannen voor vanaaf qua eten??? Bij mij staan de bruine bonen te wellen....Vanochtend om 6 uur in de pan gedaan, moeten 12 uur staan!!!....Ga zelf chili con carne maken! Dat wordt stinken!!! hihi!!! @ Koninginnedag: Nog plannen???
Tijd vliegt echt voorbij he. Ik mag 10 mei weer beginnen. Heb er wel zin in. Aan de andere kant ben ik wel bang dat ik teveel van me kleine man zal gaan missen. Maargoed zal vast goedkomen. Wat slecht dat je invaller zijn werk niet goed gedaan heeft. Nouja misschien zijn de kids straks wel weer blij om je terug te zien. Hier eten we beef shanghai van knorr. Lekker makkelijk. Over koninginnedag. Manlief moet morgen gewoon werken. Morgenavond gaan we hier in het dorp kijken. Schijnen optredens te zijn. We wilde vanavond misschien ook nog weg, maar dan zullen we oppas moeten regelen. Ach vind het eigenlijk ook wel best, denk dat ik maar gewoon thuis blijf. Wordt sowieso een druk weekend. Zaterdag lekker meidedagje met jullie, zaterdagavond verjaardag van een neefje. Wordt 2 jaar. Zondag lekker helemaal niks, en dat wilde ik graag zo houden. Hmmm kleine man slaapt nog steeds. Wel lekker rustig zo.
HOi! Hoe was het hier?!? Hopelijk goed! Wat een onwijs heerlijk weer! Van morgen vroeg naar de fysio geweest. Daarna naar de tandarts, het gemeentehuis en blijven plakken op een terasje bij het oude stadhuis in de buurt. Echt super! Ik heb mijzelf gewoon "vet"verwend. hihi. Een lekker koffie verkeerd met een chocolade truffel taartpunt. En Ylva toen gevoed en toen was het alweer lunchtijd... heb ik een heerlijk bruinbroodje met zalm en creme fraice genomen. HEEERLIJK! Echt mijzelf lekker verwend. Daarna de winkelstraat ingelopen. En iets voor de oma's gehaald voor moederdag. Leuke schaaltjes gemaakt door mindervalide mensen. En slippers voor mijzelf en een uber schattig jurkje voor Ylva. Ben nu zo blut als een konijn. hihi Maar het was leuk! van 11 tot 15 uur in de stad gezeten... En net met opa en oma geskyped tijdens het voeden. En madam is nu de boel bij elkaar aan het gillen omdat ze over vermoeid is en niet meer wil slapen... ah, nu is het stil
@ Knor, je invaller heeft er een zooitje van gemaakt?!? Nee toch! die arme kinderen! (mag je nu meer... gaan werken?!?) OEI! je moet bakstenen mee naar bed nemen om op de puntjes van je deken te leggen... anders vliegt die weg. hihi @ Belliebel, dat heb ik nou ook met weer aan de slag gaan.... Ik ga volgens mij veel missen. ZUcht! Maar ja het kan niet anders... @ Kdv, volgende week hebben wij een wendag... spannend!